کتاب Market Leader Elementary یکی از 5 سطح مجموعه کتاب Market Leader از انتشارات پیرسون برای آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی است. این مجموعه که زبان انگلیسی را براساس سیستم بریتانیایی از سطح A1 تا C2 آموزش می دهد، مطالب را کاملا به روز و همگام با تغییرات جهان آموزش خواهد داد.
کتاب Market Leader Elementary یکی از کتابهای سطح پایه از مجموعه کتابهای Market Leader است که برای دانشآموزانی که قصد دارند تا در حوزه کسب و کار و تجارت فعالیت داشته باشند، طراحی شده است. این کتاب شامل موضوعاتی از جمله بازاریابی، مدیریت و مذاکره است و به خوانندهها امکان میدهد که مکالمات تجاری با مشتریان و همکاران خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
کتاب Market Leader Elementary به شیوهیی جذاب و عملی طراحی شده است و شامل تعداد زیادی واژه، عبارت و اصطلاحات کاربردی در حوزه کسب و کار است. این کتاب به دانشآموزان این امکان را میدهد که مهارت مکالمه، شنیداری و خواندن خود را در حوزه تجارت و کسب و کار تقویت کنند و از دایره کلمات و تعبیرات کاربردی در این زمینه استفاده کنند.
سرفصلهای کتاب Market Leader Elementary شامل:
– موضوعات اصلی در حوزه کسب و کار و بازاریابی
– قواعد گرامری ساده و کاربردی در حوزه تجاری
– تمرینات شنیداری و خواندن بر مبنای موضوعات تجاری
– مهارتهای مکالمه در حوزه کسب و کار
– واژگان و عبارات کاربردی در حوزه کار و کسب و کار
کتاب Market Leader Elementary برای دانشآموزانی که در حوزه کسب و کار و تجارت فعالیت دارند، یا قصد دارند در آینده در این حوزهها فعالیت کنند، بسیار مفید است. این کتاب به دانشآموزان کمک میکند که در کارآییهای تجاری، عقاید، دیدگاهها و حتی فرهنگ سازمانی در سطح کار، مهارت داشته باشند.
متون کتاب های مجموعه Market Leader از نشریه Financial Time و سایر منابع بازرگانی معتبر انتخاب شده است. این مجموعه شامل مصاحبه های مختلف و همچنین مکالمات رایج در زمینه های کار و تجارت است و برای افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی و به کار بردن آن در زندگی کاری و تجاری را دارند، می تواند یکی از دوره های درسی مناسب باشد.
مجموعه حاضر از 5 سطح تشکیل می شود که به ترتیب شامل سطح های زیر است:
1. Elementary (مقدماتی)
2. Pre-Intermediate (متوسط رو به پایین)
3. Intermediate (متوسط )
4. Upper-Intermediate (متوسط رو به بالا)
5. Advanced (پیشرفته)
هر سطح از مجموعه Market Leader دارای 12 بخش است و در هر یونیت زبان آموز با هر چهار مهارت اصلی (شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری) درگیر می شود.