آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

سوالات متداول

یک استارتاپ در حوزه آموزش زبان های خارجه ست که اولین کال سنتر مکالمه زبان را ایجاد کرده. این پلتفرم به علاقه مندان به یادگیری مکالمه زبان این امکان را میدهد تا پارتنرهای زبان  (مدرسین حرفه ای و رسمی زبان )  را داشته باشند تا حدود بیست دقیقه در روز ها و زمان های دلخواه خودشون صحبت کنند تا در شرایط عملی مکالمه قرار گرفته و مجبور به استفاده عملی از زبان شوند تا آن را یاد گرفته و قفل زبان شان باز شود. در کنار آن خدمات و امکانات متعددی هم در اپلیکیشن این استارتاپ در دسترس ست.

این سیلابس ها شامل متنی کوتاه به همراه آموزش چند کلمه و یک گرامر کاربردی برای هر جلسه می باشد. در هر جلسه استاد  سوالاتی مرتبط با تاپیک  مطرح می کند تا زبان آموز ب بصورت کاربردی از لغات و گرامر استفاده کند.

برای ثبت نام کافی است از منو روی قسمت  “ثبت نام / ورود” کلیک کنید.

استارتاپ ECC هر روز (یا یک روز در میان بسته به انتخاب زبان آموز) در ساعتی که از طرف زبان آموز مشخص می شود با زبان آموز تماس می گیرد و حدود ۲۰ دقیقه مکالمه بر قرار می کند.

همه افراد در هر سطحی از زبان که قصد یادگیری و یا تسلط بر مکالمه زبان که شامل مهارت های گفتاری (Speaking) و شنیداری (Listening) هست را دارند. در کنار آموزش دو مهارت فوق، دو ریز مهارت واژگان (Vocabulary) و (Grammar) نیز آموزش داده میشود.

خیر ، کلیه هزینه های تلفن بر عهده  ECC می باشد.

هرترم ۱۲ جلسه است. این ۱۲ جلسه شامل :

۱۱ جلسه آموزش مکالمه
۱ جلسه ارزیابی پایان ترم
– برای افراد جدیدالورود، علاوه بر ۱۲ جلسه فوق، ۲ جلسه دیگر نیز برگزار میگردد.

– ۱ جلسه خوش آمدگویی و مشاوره در ابتدای ترم

– یک جلسه تعیین سطح توسط سوپروایزر

در اولین جلسه، سوپروایزر تعیین سطح شما را به صورت تلفنی انجام میدهد. این جلسه بصورت رایگان انجام میگیرد و از تعداد اعتبار جلسات شما کم نمیشود.

کلیه سطوح از ابتدایی (Basic) تا پیشرفته (Advanced) طی ۱۸ ترم آموزش داده می شود.

همه روزه به جز تعطیلات رسمی از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب.

موضوع مکالمات بر اساس سیلابس های ECC برای جلسات مختلف تعیین شده که بعد از تعیین سطح توسط سوپروایزر به صورت اتوماتیک و هوشمند در پنل کاربری زبان آموز در اپلیکیشن قرار می گردد.

اگر هنوز هم سوالی داری با ما در میون بذار