آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

کلاس مکالمه عربی با پارتنر زبان

دوره مکالمه زبان عربی تلفنی ای‌سی‌سی، با هدف تقویت دو مهارت گفتاری و شنیداری زبان عربی برنامه ریزی شده است تا شما بدون صرف زمان روی گرامرها و حفظ لغات زیاد و متون طولانی از طریق مکالمه با اساتید حرفه‌ای زبان عربی (پارتنر زبان عربی) خود در سریع ترین زمان مهارت مکالمه خود را تقویت کنید.

نحوه برگزاری: مکالمه تلفنی با پارتنر زبان
تعداد جلسات: ۱۲ جلسه
مدت زمان: ۲۰ دقیقه / هرجلسه

کلاس مکالمه زبان عربی

در تمامی دوره های ECC، تمرکز بر روی Speaking (مهارت گفتاری ) است.

هر ترم شامل 12 جلسه است.  این 12 جلسه فقط به شما اختصاص دارد و استاد به صورت خصوصی با شما کار میکند و زمان جلسه با فرد دیگری به اشتراک گذاشته نمیشود.

مدت هر جلسه و مکالمه حدود 20 دقیقه میباشد.

پس از ثبت نام، واحد پشتیبانی حداکثر تا 24 ساعت بعد (Welcome Call) را جهت خوش آمد گویی و ارایه مشاوره کامل شما خواهند داشت. با انجام این جلسه از تعداد اعتبار جلسات شما کم نمیشود و این جلسه رایگان است.

سپس دراولین جلسه تعیین سطح شما صورت میگیرد. بر اساس سطح شما، سیلابس دوره در پنل شما قرار میگیرد و شما از قبل میدانید که موضوع هر جلسه چیست و پارتنر شما چه سوالاتی را از شما خواهد پرسید. با انجام تعیین سطح از تعداد اعتبار جلسان شما کم نمیشود و بصورت رایگان صورت می گیرد.

تماس ها در هفته به انتخاب شما میتواند هر روز و یا یکروز در میان باشد.

دوره مکالمه زبان عربی مناسب چه کسانی است؟

نحوه برگزاری کلاس های زبان عربی

کلاس های آموزش مکالمه زبان عربی که بصورت تماس تلفنی و از طریق پلتفرم ای سی سی برگزار میشه بصورت ترمیک و 12 جلسه ای هست. طول هر جلسه حدودا 20 دقیقه ست و شما می تونید روز و ساعت کلاستون و خودتون انتخاب کنید. و از طریق تماس تلفنی با پارتنر زبان عربی خودتون مکالمه کنید.

هزینه دوره ‌آموزش مکالمه عربی ای سی سی

هزینه دوره مکالمه زبان عربی در ای سی سی نسبت به سایر موسسات پایینتره برای اطلاع از هزینه این دوره ها می تونید به قسمت ثبت نام دوره مراجعه کنید. لینک دانلود کتاب آموزش زبان عربی مناسب با سطح شما براتون فرستاده می شه تا هزینه خرید کتاب رو هم نداشته باشین و به راحتی از نسخه آنلاین استفاده کنین

ثبت نام کلاس آموزش مکالمه زبان عربی

برای ثبت نام در کلاس های آموزش مکالمه عربی به صورت تلفنی ای سی سی کافیه از قسمت زیر وارد بخش ثبت نام  بشین و با توجه به شرایط سنی یا کاری در یکی از دوره های مکالمه زبان ای سی سی شرکت کنید. شما می تونید روز و ساعت دلخواه تونو انتخاب کنید بعد از گذراندن مراحل ثبت نام اسم شما در سیستم ثبت می شه و همکاران بخش اداری در اولین فرصت طی 24 ساعت کاری با شما تماس می گیرند.

دوجلسه آزمایشی رایگان دوره مکالمه زبان عربی

اگه میخواین بدونین در ECC چطور مکالمه زبان رو آموزش میدیم، می تونید در دو جلسه رایگان آموزش مکالمه زبان، برای آشنایی بیشتر با ECC شرکت کنید. دو جلسه رایگان ECC شامل یک جلسه تعیین سطح و یک جلسه آموزش مکالمه هست و در این حالت شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ثبت درخواست دو جلسه رایگان فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید و همکارای ما در اولین فرصت باشما تماس می گیرن!

stayathome2 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

سوالات متداول

در اولین جلسه، استاد زبان عربی تعیین سطح شما را به صورت تلفنی انجام میدهد. این جلسه بصورت رایگان انجام میگیرد و از تعداد اعتبار جلسات شما کم نمیشود.

هرترم ۱۲ جلسه است. این ۱۲ جلسه شامل :

۱۱ جلسه آموزش مکالمه
۱ جلسه ارزیابی پایان ترم
– برای افراد جدیدالورود، علاوه بر ۱۲ جلسه فوق، ۲ جلسه دیگر نیز برگزار میگردد.

– ۱ جلسه خوش آمدگویی و مشاوره در ابتدای ترم

– یک جلسه تعیین سطح توسط سوپروایزر

همه افراد در هر سطحی از زبان که قصد یادگیری و یا تسلط بر مکالمه زبان که شامل مهارت های گفتاری (Speaking) و شنیداری (Listening) هست را دارند. در کنار آموزش دو مهارت فوق، دو ریز مهارت واژگان (Vocabulary) و (Grammar) نیز آموزش داده میشود.

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

ecc Website icon 3 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هنوز درباره شرکت در دوره مکالمه زبان عربی مطمئن نیستید؟

شما می توانید به صورت رایگان با اساتید متخصص ما در ای سی سی مشورت کنید