آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

کتاب آموزش لغت انگلیسی

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

معرفی کامل و دانلود رایگان PDF کتاب های آموزش لغت انگلیسی و کتاب تمرین Vocabulary ، کتاب های تقویت واژگان زبان انگلیسی (Vocabulary)

کتاب آموزش لغت انگلیسی

کتاب لغت انگلیسی

بسیاری از زبان آموزان یادگیری لغت را از پر چالش‌ترین بخشهای یادگیری زبان انگلیسی می دانند. در عین حال، دانستن لغات و اصطلاحات از مهمترین بخشهای یادگیری زبان است. حتی می‌توان گفت، داشتن دایره واژگان وسیع از دانستن گرامر صحیح هم مهم‌تر است.

دانش لغت به شما این امکان را می‌دهد تا منظور خود را بهتر منتقل کنید و بتوانید مکالمات روزمره موفقی را داشته باشید. راه‌های مختلفی برای یادگیری لغات انگلیسی وجود دارد و انتخاب صحیح و استفاده درست از کتاب‌های آموزش لغت و اصطلاحات یکی از آنهاست.

بهترین کتاب آموزش لغت انگلیسی

سری کتاب‌های Oxford word skills، Oxford Idioms and Phrasal Verbs، English Idioms in Use، English Vocabulary in Use و کتاب‌های مشابه بسیاری با هدف آموزش لغات انگلیسی توسط معتبرترین انتشارات در جهان تالیف شده‌اند و شما می‌توانید، با توجه به هدف و سطح خود‌، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

چگونه لغات انگلیسی را یاد بگیریم؟

بهترین راه یادگیری لغت استفاده از آن در جمله است. بهتر است مجموعه ای از لغات مرتبط با یک موضوع را با هم یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی از آنها برای صحبت کردن در مورد آن موضوع استفاده کنید و همچنین بدلیل نزدیک بودن مفاهیم  این واژگان بهتر در ذهن شما می مانند.

بهترین روش برای یادگیری لغت یادگرفتن تلفظ و معنی و نقش آن لغت است. زمانی که تلفظ یک واژه را بدانید در مکالمات هم بهتر متوجه صحبت طرف مقابل می شوید. دانستن معنی لغت به شما کمک می کند منظور خود را درست برسانید . اینکه بدانید یک واژه اسم است یا فعل  صفت یا قید به شما کمک می کند جملات صحیح و بدون غلط بسازید.

از کتاب لغت انگلیسی چطور استفاده کنیم؟

برای استفاده هر چه بهتر از کتابهای آموزش لغات و اصطلاحات انگلیسی به نکات زیر توجه کنید:

  • به نحوه‌ی استفاده از لغات در جملات توجه کرده و سعی کنید کلمات را در قالب یک جمله به خاطر بسپارید
  • در زمان یادگیری لغات، تلفظ صحیح آن‌ها را در انتهای کتاب چک کرده و با تکرار و تمرین از درست بودن نحوه تلفظ لغات مطمئن شوید. سی دی همراه با کتاب میتواند کمک شایانی در این زمینه به شما داشته باشد.
  • تمرین‌های کتاب آموزش لغت انگلیسی را به دقت انجام داده و پاسخنامه انتهای کتاب را چک کنید.
  • در هر روز فقط یک درس را بخوانید. توجه داشته باشید یادگیری بیش از پنج الی هفت لغت در روز امکانپذیر نیست.
  • درسهای کتاب لغت انگلیسی را مرور کرده و کلمات را در مکالمات روزمره خود استفاده کنید.