آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

دوره مکالمه زبان انگلیسی نوجوانان

دوران طلایی کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای یادگیری زبان است. نوجوانان با توجه به آمادگی ذهنی بالا و همچنین داشتن وقت کافی، خیلی بهتر از بزرگسالان زبان را فرا می گیرند. برای ساختن آینده درخشان از دوران کودکی و نوجوانی آموزش زبان را شروع کنید. دوره مکالمه زبان انگلیسی نوجوانان (۱۳ تا ۱۷ سال) در ای سی سی بر همین اساس و به منظور علاقه‌مند کردن نوجوانان به زبان انگلیسی تدوین شده است.

این دوره، مناسب نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال ، در سطوح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است.

نحوه برگزاری: مکالمه تلفنی با پارتنر زبان
تعداد جلسات: ۱۲ جلسه
مدت زمان: ۲۰ دقیقه / هرجلسه

قیمت: 480 هزار تومان

آموزش زبان انگلیسی نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال از سطح مبتدی تا پیشرفته

در ای‌سی‌سی کلاس‌های آموزش زبان نوجوانان به صورت تلفنی برگزار می‌شوند و از مجموعه کتاب‌های teen2teen برای تدریس استفاده می‌شود. این مجموعه ۴ جلدی شامل ۱۲ درس و حدوداً ۶ ترم است و در طول دوره، اساتید فرزندان شما در ای‌سی‌سی، همه موارد کتاب و کتاب تمرین را تدریس می‌کنند. در هر جلسه، چند دقیقه به مرور مطالب قبلی پرداخته می شود، سپس درس جدید مورد بررسی قرار می‌گیرد و در پایان جلسه، با فری دیسکاشن، تعامل سازنده بین استاد و زبان‌آموز انجام می‌شود. به همین منظور، هر جلسه شامل یک صفحه تکلیف برای تثبیت و تمرین مطالب جدید است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا اطلاعات به دست آمده را به بهترین شکل ممکن به حافظه خود بسپارند.
آزمون ماک آیلتس - استاد زبان ای سی سی - ECC- دوره مکالمه آیلتس

ویژگی‌های کلاس زبان انگلیسی نوجوانان

اساتید حرفه‌ای

آموزش توسط اساتید مجرب و ارزیابی مستمر سطح آموزش کلاس‌ها

منابع متناسب نوجوانان

یادگیری انگلیسی با به‌روزترین منابع آموزشی آکسفورد و کمبریج

تمرکز بر مکالمه

تمرکز ویژه بر مهارت مکالمه (Speaking) کودکان به خاطر اهمیت بالا

سطوح دوره زبان انگلسی نوجوانان

دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی نوجوانان از سطح مبتدی تا متوسطه و هر کدام در ۳ ترم برگزار می‌شود. زبان‌آموزانی که تا آخرین مقطع دوره نوجوانان را به اتمام برسانند می‌توانند آموزش خود را در دوره‌های بزرگسالان ادامه دهند.

در کلاس‌های زبان نوجوانان مجموعه کتاب teen to teen تدریس می‌شود که یکی از بهترین منابع آموزشی برای نوجوانان است.

Teen 2 Teen 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Teen 2 Teen 1

سطح مبتدی

آموزش زبان انگلیسی نوجوان

Teen2Teen 2 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Teen 2 Teen 2

سطح مقدماتی

آموزش زبان انگلیسی نوجوان

Teen2Teen 3 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Teen 2 Teen 3

سطح متوسط

آموزش زبان انگلیسی نوجوان

1 17 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Teen 2 Teen 4

سطح پیشرفته

آموزش زبان انگلیسی نوجوان

سطح زبان نوجوان خود را نمی‌دانید؟

با پرکردن فرم زیر در دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و آموزش مکالمه زبان انگلیسی ECC شرکت کنید :

نحوه برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی نوجوانان

کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی برای نوجوانان بصورت تماس از طریق تلفن به مدت حدودا 20 دقیقه،  در روز و زمانی که شما در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اید، برگزار می‌شود.

کلاس‌ها به انتخاب شما، هر روز یا یک روز در میان، در روز‌های زوج یا فرد به صورت ۱ جلسه‌ مکالمه ۲۰ دقیقه‌ای در روز برگزار می‌شود. هر ترم ۱۲ جلسه است که حدود ۲ تا ۴ هفته طول می کشد.

تماس‌ها به صورت تلفنی و در صورت تمایل شما، به صورت آنلاین نیز برگزار می‌شود. هدف ما ارائه بهترین تجربه آموزشی زبان برای زبان آموزان نوجوان است.

زمانی تلفنی مکالمه | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

اهداف دوره آموزش مکالمه زبان نوجوانان

اهداف دوره آموزش مکالمه زبان نوجوانان در ای سی سی:

– این دوره به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحتی و با اعتماد به نفس به لهجه استاندارد زبان انگلیسی صحبت کرده و با تمرکز بر مهارت‌های گفتاری، سطح زبانی آن‌ها را بهبود بخشد.

– این دوره با ارائه داستان‌هایی مناسب برای سن و سطح زبانی زبان آموزان، از آن‌ها برای روان خواندن و فهمیدن متن‌های آموزشی استفاده می‌کند.

– اساتید در این دوره آموزشی، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا سریال‌ها و فیلم‌هایی مناسب سن و سطح زبانی خود را به زبان اصلی فهمیده و درک کنند.

– مهارت‌های گرامری دانش‌آموزان در طول دوره بهبود می‌یابد و در پایان دوره مسلط به گرامرهایی هستند که در مدرسه و آزمون‌های ورودی دانشگاه نیاز دارند.

– ارتقای اعتماد به نفس دانش‌آموزان در صحبت کردن به زبان انگلیسی، از دیگر اهداف این دوره می‌باشد که با تمرکز بر تعامل فردی و گروهی، به دانش‌آموزان در زندگی روزمره‌شان هم کمک میکند.

روش تدریس و آموزش مکالمه زبان انگلیسی به نوجوانان

به منظور جذب نوجوانان به آموزش مکالمه زبان انگلیسی ، اساتید ما در ای سی سی سعی می کنند روش تدریس و مطالب مورد علاقه نوجوانان را در کلاس به کار برده تا این آموزش به یک تجربه لذت بخش تبدیل شود. هر جلسه، چند دقیقه به صحبت در مورد موضوعات روزمره به ویژه کارهای روتین خود نوجوانان اختصاص داده می‌شود تا مطمئن شویم که نوجوان شما بعد از گذراندن چند ترم، به راحتی می تواند در مورد این موضوعات به زبان انگلیسی صحبت کند.

علاوه بر این، در اکثر جلسات، موضوعات داغ روز مانند ورزش و موسیقی نیز به عنوان یک موضوع اصلی برای بحث و گفتگو در نظر گرفته شده است. اینکه نوجوانان شما همیشه حرفی برای گفتن داشته باشند، بسیار ارزشمند است و از طریق این نوع گفتگوها، آنها می‌توانند بهبود قابل توجهی در مهارت‌های مکالمه زبان انگلیسی خود تجربه کنند.

به طور کلی، این روش‌های کارآمد و مؤثر در آموزش مکالمه زبان انگلیسی نوجوانان، بواسطه استفاده از مطالب جذاب و مورد علاقه آن‌ها، بهبود قابل ملاحظه‌ای در مهارت‌های آنها ایجاد کرده است. اساتید ما در این دوره آموزشی، با استفاده از روش‌های آموزشی نوین، همیشه سعی می کنند تا نوجوانان شما به بهترین نحو ممکن در زمینه مکالمه زبان انگلیسی پیشرفت کنند.

زمان برگزاری کلاس مکالمه انگلیسی نوجوانان به صورت تلفنی

کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی نوجوانان در ای سی سی به صورت تلفنی برگزار می‌گردد. برای زمان‌بندی کلاس‌ها، در زمان ثبت نام، شما می‌توانید روز و ساعت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در همان روز و ساعت مقرر با فرزندتان تماس گرفته میشود. 

از آنجایی که طولانی بودن کلاس‌ها ممکن است نوجوانان را خسته و دلزده کند و بازدهی بالایی نداشته باشد، مدت زمان کلاس‌های مکالمه تلفنی در ای سی سی برای نوجوانان، حدوداً 20 دقیقه در نظر گرفته شده است. البته، سعی می‌شود که این مدت زمانی به‌صورت بهینه به فرزند شما اختصاص داده و استاد کمترین میزان مکالمه را داشته باشد.

در کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی نوجوانان در ای سی سی، با استفاده از روش‌های آموزشی نوین و با توجه به نیازهای شخصیتی و زبانی زبان آموزان، سعی می‌شود که به بهترین شیوه مهارت مکالمه زبان آموزان را تقویت کنیم. با کلاس‌های تلفنی کوتاه مدت پربازده ای سی سی، دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند در زمینه‌ی مکالمه‌ی زبان انگلیسی پیشرفت کنند و در محیطی دوستانه، به افزایش اعتماد به نفس خود در صحبت کردن به زبان انگلیسی بپردازند.

با توجه به تمرکز ما بر روی روش‌های آموزشی کارآمد در کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی نوجوانان، می‌توانید به آنان بدون استرس و به راحتی، بهترین آموزش را برای نوجوان خود فراهم کنید

آزمون تعیین سطح دوره زبان نوجوانان

در اولین جلسه از دوره کلاس‌های مکالمه انگلیسی برای نوجوانان، تعیین سطح به صورت رایگانانجام می‌شود. در این جلسه، با استفاده از مطالب آموزشی کتاب، سوالاتی از فرزند شما پرسیده می‌شود تا سطح زبانی زبان‌آموز مشخص شود. لازم به ذکر است که جلسه تعیین سطح شامل جلسات آموزشی نمی‌شود.

پس از این جلسه، لینک کتاب و منابع آموزشی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌گردد و همچنین در پنل زبان‌آموزی فرزند شما قرار می‌گیرد و از جلسه بعد آموزش مکالمه شروع می شود.

ارزیابی پایان ترم کلاس های انگلیسی نوجوانان

برای کاهش استرس در این کلاس های انگلیسی نوجوانان ، آزمون و ارزیابی پایان ترم گرفته نمی شه و در قالب جلسه رفع اشکال استاد مطالب و مرور می کنه و اگه سوالی باشه جواب میده. ایرادای احتمالی رو برطرف می کنه و با جملات انگیزشی زبان آموز رو تشویق به ادامه راه می کنه.

طول دوره و مدت زمان هر جلسه کلاس زبان نوجوانان

طول هر دوره آموزش زبان انگلیسی نوجوانان 12 جلسه ست. هر جلسه حدودا 18 دقیقه طول می کشه. زمانبندی این جلسات به این صورته که هر بار حدود ا 5  دقیقه درمورد کارهای روزانه و 10 دقیقه آموزش مطلب جدید طول میکشه چند دقیقه آخر صرف سوالات آزاد ولی مرتبط با درس مثل سوالات شخصی میشه. بعد از هر کال مطالب آموزشی و تکالیف درقالب کامنت فرستاده می شن.

پارتنر زبان نوجوانان

اساتید دوره آموزش زبان به نوجوانان با عنوان “پارتنر زبان نوجوانان” در ای سی سی دوره تی تی سی مخصوص گذروندن و با روش های نوین آموزش نوجوانان آشنا هستند. اساتید دوره های نوجوان در رده سنی 20 تا 30 سال و پرانرژی هستند و ارتباط مناسبی با زبان آموزان برقرار می کنند.  مطالب داغ روز رو دنبال می کنند و با توجه به تفاوتهای فردی برنامه های متفاوتی رو برای هر زبان آموز پیاده می کنند.

مزایای دوره آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان

یادگیری زبان دوم در نوجوانی بسیار راحت تر از بزرگسالی ست. فرزندان شما در این سنین خیلی راحتتر و زودتر زبان دوم رو یادمی گیرند.  بخاطر علاقه به بازی های اینترنتی و یا حضور در شبکه های مجازی نیاز مبرمی به یادگیری زبان انگلیسی دارن و همین موضوع انگیزه ای برای یادگیری می شه. در این سنین همچنین زمان بیشتری برای یادگیری مطالب جدید دارن و می تونن هر روز مدت زمانی رو به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص بدن و در دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی ویژه نوجوانان شرکت کنن.

تفاوت کلاس های مکالمه نوجوانان با کلاس های حضوری

در دنیای امروز نسل جدید رابطه خیلی خوبی با تکنولوژی داره و می دونه که با استفاده از تکنولوژی  می تونه تو وقت و هزینه صرفه جویی کنه. نوجونا ترجیح میدن تو محیط خونه و راحتتر زبان و یاد بگیرن. همچنین هزینه کلاس های مکالمه نوجوانان از کلاس های حضوری  مناسب تره. ایرادای زبان آموز براش تو قالب کامنت یا ایمیل فرستاده میشه و بهتر می تونه ایراداش و بررسی و رفع کنه. بخاطر سرما خوردگی کلاس آنلاین و از دست نمیده و می تونه با برنامه خانواده هماهنگ باشه و حتی تو مهمونی و سفر  هم کلاسش رو داشته باشه.

ثبت نام دوره‌ آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای نوجوانان

شما می توانید از طریق سایت ای سی سی در دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای نوجوانان ثبت نام کنید و زمان برگزاری کلاس ها در روز و ساعت مورد نظر خود را تعیین کنید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام فرزندتان در دوره های تینز با متخصصین ما در ای سی سی مشورت کنید.

دوجلسه آزمایشی رایگان دوره مکالمه زبان نوجوانان

اگه میخواین بدونین در ECC چطور مکالمه زبان رو آموزش میدیم، می تونید در دو جلسه رایگان آموزش مکالمه زبان، برای آشنایی بیشتر  با ECC شرکت کنید. دو جلسه رایگان ECC شامل یک جلسه تعیین سطح و یک جلسه آموزش مکالمه هست و در این حالت شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ثبت درخواست دو جلسه رایگان فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید و همکارای ما در اولین فرصت باشما تماس می گیرن!

رضایت زبان آموزان دوره مکالمه زبان انگلیسی

برخی اساتید دوره مکالمه زبان انگلیسی نوجوانان ECC

نگار کریمی استاد زبان انگلیسی و مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان - ECC
5/5

نگار کریمی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس، زبان انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

زهرا حیدری استاد زبان انگلیسی - ECC
5/5

زهرا حیدری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس، زبان انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

photo 2023 08 22 22 35 45 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

روژین چراغی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۸۱

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، آیلتس

سایه خاتین زاده - مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC
5/5

سایه خاتین زاده

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی

مهارت: اسپیکینگ زبان انگلیسی عمومی

photo 2023 08 22 22 23 28 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

مریم بهیاری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۷۴

تخصص: Speaking،  انگلیسی عمومی و تخصصی

photo 2023 08 22 22 14 31 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

آیدا رحمانی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: 1380
تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، مترجمی زبان انگلیسی

سوالات متداول

تعیین سطح در ای سی سی بصورت رایگان انجام می شود

بله، با پشتیبانی ای سی سی موضوع را مطرح کنید.

بله، در طول ترم امکان تغییر استاد وجود دارد

با توجه به خصوصیات فردی زبان آموز و نیاز هر فرد کلاس های 30 دقیقه 45 دقیقه و یک ساعته برای سنین نوجوان برگزار میشه

بعد از ثبت نام در سایت همکاران  واحد اداری با شما تماس می گیرند و می توانید زمان و روز تعیین سطح فرزند خود را انتخاب کنید.

نوجوانان بعد از اتمام دوره می توانند وارد دوره بحث آزاد و یا دوره مکالمه انگلیسی بزرگسالان شوند.

بسته به میزان تلاش و یادگیری در دوره بزرگسال از سطح اینترمدیت تا آپر اینتر مدیت

یک تلفن ثابت یا همراه برای شرکت در کلاس های ترمیک ای سی سی کافی ست.

 هر زمان که بخواین می تونید با استاد فرزند تون صحبت کنید و از روند پیشرفت فرزندتون مطلع بشین

کتاب های تین تو تین که مناسب این سن هستن و در این دوره تدریس می شوند.

گروه سنی 13 تا 17 سال می تونن تو این دوره شرکت کنن

همه اساتید ما در رده سنی نوجوان دارای مدرک تحصیلی خداقل لیسانس هستن و دوره تی تی سی آموزش به رده سنی نوجون و گذروندن و اکثرا جوان و پرانژی هستن آشنایی کامل به مطالب روز و مورد علاقه نوجوانان دارند

برای کاهش استرس امتحان گرفته نمیشه. جلسات مرور و رفع اشکال جایگزین جلسه امتحان شده است

این دوره شامل 4 کتاب هست و هر کتاب در 6 ترم تدریس می شود در مجموع 24 ترم

تمامی کلاس ها و دوره های ای سی سی به صورت خصوصی و تک نفره برگزار میشود.

در ای سی سی نمره اهمیت زیادی ندارد. یادگیری مطالب اموزشی برای ما بسیار مهم است و مطمئن باشید تا فرزند شما مطالب را دقیق یاد نگیرد از آن مطلب عبور نمی کند.

اکثر اساتید ای سی سی  با لهجه امریکایی تدریس می کنند . البته تفاوت های مهم دو لهجه به زبان آموزان آموزش داده می شود. تلفظ درست لغات و جایگاه استرس در زبان انگلیسی بسیار مهم است و اساتید ای سی سی تلفظ درست لغات را به زبان آموزان آموزش می دهند

خیر. برای شروع از ابتدا نیازی به تعیین سطح نیست

بله. برای تمام سطوح کلاس های ای سی سی آنلاین برگزار می شود.

بله . البته باید برای تغییر ساعت یا روز از قبل با موسسه هماهنگ کنید.

بله اگر زبان آموز به تماس خود پاسخ ندهد پیامک به شماره موبایل ثبت شده فرستاده می شود.

اغلب زبان آموزان ما بسیار جلوتر از آموزش در مدرسه پیش می روند و نیازی به مطالعه کتاب زبان مدرسه ندارند.

بله در صورت  تمایل می توانید یک استاد خاص را برای فرزندتان انتخاب کنید.

خیر. اساتید ای سی سی دوره تربیت مدرس یکسانی را گذرانده اند.

بله. برای ارزیابی سطح زبان فرزندتان نیاز هست که یک جلسه تعیین سطح داشته باشند.

 معمولا در پایان دوره تینز یک ارزیانی نهایی انجام می شود تا با توجه به میزان یادگیری دوره بزرگسال را شروع کنیم.

معمولا بعد از اتمام کتاب 1 زبان آموزان قادر خواهند بود به راحتی خود را معرفی کنند و جملات کوتاه در مورد خانواده مدرسه .. بسازند و در مورد علایق خود صحبت کنند.

بعد از هر جلسه نکات آموزشی و تکالیف بصورت کامنت فرستاده می شوند و در پنل زبان آموزی قابل مشاهده است.

هر ترم 12 جلسه است. از شروع ترم حدودا یک ماه زبان آموزان بصورت یک روز درمیان و حدودا دوهفته به صورت هر روز کلاس خواهند داشت.

بعد از اتمام کتاب 4 و یا در صورت تمایل اگر در سن16 تا 17 سال باشد می تواند وارد دوره بزرگسال شود

 سوالاتی در مورد معرفی خود و خانواده علایق و مهارت ها صحبت در مورد خانواده مدرسه ……

در کلاس های آنلاین بین 45 تا 60 دقیقه و کلاس های تلفنی حدودا 20 دقیقه

آزمون تعیین سطح بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد

بیشتر مکالمات به زبان انگلیسی است. مگر در مواردی که نیاز به استفاده در حد یک یا دو جمله باشد.

نمره ای به فرزند شما داده نمی شود ولی استاد از یادگیری زبان آموز اطمینان کسب می کند و تا زمانی که مطلب آموزشی کاملا یادگرفته نشود از آن عبور نمی کند.

تعیین سطح در ای سی سی بصورت رایگان انجام می شود

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

big ben | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هنوز درباره شرکت در دوره اسپیکینگ زبان نوجوانان مطمئن نیستید؟

شما می توانید به صورت رایگان با اساتید متخصص ما در ای سی سی مشورت کنید