آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان

دوران طلایی کودکی بهترین زمان برای یادگیری زبان است. کودکان با توجه به آمادگی ذهنی بالا و همچنین داشتن وقت کافی، خیلی بهتر از بزرگسالان زبان را فرا می گیرند. برای ساختن آینده درخشان از دوران کودکی آموزش زبان را شروع کنید. دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان (7 تا 12 سال) در ای سی سی بر همین اساس و به منظور علاقه‌مند کردن کودکان به زبان انگلیسی تدوین شده است.

این دوره، مناسب کودکان ۷ تا ۱۲ سال ، از سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است.

قیمت: ۵۴۰ هزار تومان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال

در ای سی سی، کلاس‌های آموزش زبان کودکان بصورت تلفنی برگزار می‌شود و در دوره مکالمه کودکان، از مجموعه کتاب‌های Everybody Up استفاده می‌شود. این کتاب‌ها شامل 6 جلد هستند و در طول دوره، استادان زبان ای سی سی از تمام مطالب کتاب و کتاب تمرین فرزندان شما برای آموزش زبان بهره می‌گیرند. هر جلسه یک صفحه تکلیف برای زبان آموز در نظر گرفته شده تا بعد از کلاس و با تمرین، مطالب جدید از حافظه کوتاه‌مدت به حافظه بلندمدت منتقل شود و در نهایت با انجام گیم یا مسابقه، استاد اطمینان می‌یابد که فرزند شما به خوبی در حال یادگیری است. هر کتاب شامل 8 درس است و تقریبا 4 ترم زمان می‌برد تا یک کتاب به طور کامل تدریس شود.

آزمون ماک آیلتس - استاد زبان ای سی سی - ECC- دوره مکالمه آیلتس

ویژگی‌های کلاس زبان انگلیسی کودکان

اساتید مخصوص کودکان

استفاده از اساتیدی که دوره‌های ویژه تدریس به کودکان (TTC) را گذرانده اند

کلاس شاد، تعاملی و امن

آموزش مهارت‌های ارتباطاتی و افزایش اعتماد به‌نفس و کاهش اضطراب کودکان در مکالمه کردن

تمرکز بر مکالمه

تمرکز ویژه بر مهارت مکالمه (Speaking) کودکان در کنار تقویت دیگر مهارت‌ها

سطوح دوره زبان انگلسی کودکان

دوره‌های آموزشی کلاس‌های زبان کودکان در ECC در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته برگزار می شود. و هر سطح در حدود 3 ترم برگزار می شود. فرزند شما پس از تعیین سطح با توجه به سن و نتیجه تعیین سطح در آموزش را در سطح خود شروع می کند. 

Everybody Up 1

کتاب everybody up 1

سطح مبتدی
آموزش زبان انگلیسی کودکان

Everybody Up 2

کتاب everybody up 2

سطح پیش مقدماتی

آموزش زبان انگلیسی کودکان

Everybody Up 3

کتاب everybody up 3

مقدماتی

آموزش زبان انگلیسی کودکان

smartmockups ln0lmvkq | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب everybody up 4

پیش متوسط

آموزش زبان انگلیسی کودکان

Everybody Up 5

کتاب everybody up 5

متوسط
آموزش زبان انگلیسی کودکان

Everybody Up 6

کتاب everybody up 6

بالای متوسط

آموزش زبان انگلیسی کودکان

سطح زبان کودک خود را نمی‌دانید؟

با پرکردن فرم زیر در دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و آموزش مکالمه زبان انگلیسی ECC شرکت کنید :

نحوه برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی کودکان

در ای سی سی، کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان بصورت تماس از طریق تلفن به مدت حدودا 20 دقیقه و در روز و زمانی که شما در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اید، برگزار می‌شود.

کلاس‌ها به انتخاب شما، هر روز یا یک روز در میان، در روز‌های زوج یا فرد به صورت ۱ جلسه‌ مکالمه ۲۰ دقیقه‌ای در روز برگزار می‌شود. هر ترم ۱۲ جلسه است که حدود ۲ تا ۴ هفته طول می کشد.

تماس‌ها به صورت تلفنی و در صورت تمایل شما، به صورت آنلاین نیز برگزار می‌شود. هدف ما ارائه بهترین تجربه آموزشی زبان برای کودکان است.

زمانی تلفنی مکالمه | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

اهداف دوره آموزش مکالمه زبان کودکان

در دوره آموزش مکالمه زبان کودکان در موسسه آموزش زبان ای سی سی، علاوه بر بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی، زبان‌آموزان ما می توانند به راحتی با لهجه استاندارد به زبان انگلیسی صحبت کنند. در طول این دوره زبان آموزان می توانند از طریق خواندن کتاب های داستان کوتاه کودکان، مهارت خواندن خود را بهبود ببخشند.

علاوه بر این، تماشای کارتون های مناسب سن خودشان و به زبان اصلی، به آنها کمک می کند تا مهارت شنیداری خود را بهبود بخشند. در پایان این دوره، زبان آموزان تمامی گرامرهایی که در مدرسه به آنها نیاز دارند، را به درستی یاد خواهند گرفت و نگرانی بابت درس زبان انگلیسی در مدرسه نخواهند داشت. در طول دوره، مربیان ما نه تنها به بهبود مهارت های زبانی زبان آموزان کمک می کنند، بلکه برای افزایش اعتماد به نفس آنها نیز تلاش می کنند تا بتوانند به راحتی در جمع صحبت کنند.

روش تدریس و آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان

استفاده از بازی‌ و مسابقه، از جمله روش‌هایی است که مدرسان موسسه آموزش زبان ای سی سی برای آموزش زبان به کودکان از آن استفاده می‌کنند. این بازی‌ها و مسابقات بر اساس مبحث درسی کتاب‌ها طراحی شده‌اند و با استفاده از آنها، زبان‌آموزان به صورت لذت‌بخش و هیجان‌انگیز آموزش داده می‌شوند.

کلید اصلی آموزش مکالمه به کودکان، تکرار یا دریلینگ است. در هر بار مکالمه، تنها یک مطلب جدید ارائه می‌شود و با تکرار آن مطلب، مربیان ما اطمینان حاصل می‌کنند که زبان‌آموز نکته آموزشی را کاملاً متوجه شده است. با تکرار و ساخت جملات خوش ساخت و درست، اعتماد به نفس کودکان تقویت می‌شود و علاقه آنها به یادگیری زبان بیشتر می‌شود.

ارتباط با والدین در کلاس های اسپیکینگ کودکان

با داشتن ارتباط مستمر با استاد زبان، والدین می توانند درباره پیشرفت فرزندشان در دوره زبان کودک اطلاعات بیشتری کسب کنند و با همکاری استاد زبان، اقدامات بهینه برای رسیدن به پیشرفت بیشتر انجام دهند.

به عنوان والدین می‌توانید همیشه با استاد زبان فرزند خود در ارتباط باشید. برای این منظور می‌توانید با دفتر ای‌سی سی تماس گرفته و یا به شماره واتس‌اپ ما پیام دهید تا در اولین فرصت در ساعات اداری، با شما تماس گرفته شود.

زمان برگزاری کلاس مکالمه انگلیسی کودکان

در موسسه آموزش زبان ای سی سی، زمان برگزاری کلاس‌های مکالمه انگلیسی برای کودکان، در زمان ثبت نام شما قابل انتخاب می باشد. شما می توانید روز ها و ساعت های مناسب برای برگزاری کلاس کودک خود را انتخاب کنید تا اساتید ما همان روز و ساعت با فرزند شما تماس برقرار کنند. 

با توجه به اینکه تمرکز کودکان در کلاس‌های طولانی بارها به هم می‌خورد و ممکن است بازدهی مناسبی نداشته باشد، مدت زمان کلاس‌های تلفنی در موسسه آموزش زبان ای سی سی حدود 20 دقیقه است.

آزمون تعیین سطح دوره زبان کودکان

در جلسه اول دوره آموزش مکالمه به کودکان، سطح زبان فرزند شما سنجیده خواهد شد. سنجش سطح زبان به صورت رایگان انجام می‌گیرد. در جلسه سنجش سطح زبان، بر اساس مطالب کتاب‌های درسی ما، سؤالاتی از فرزند شما پرسیده خواهد شد تا سطح زبانش مشخص شود. پس از این جلسه، لینک کتاب آموزشی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و همچنین در پنل آموزشی فرزند شما قابل دسترس خواهد بود. این لینک شامل کتاب درسی، تکالیف و فایل صوتی آن می‌باشد.

سطوح آموزش دوره اسپیکینگ کودکان

اسپیکینگ کودکان از سطح‌های ابتدایی تا پیشرفته در دوره آموزش زبان کودکان ای سی سی آموزش داده می‌شود. کودکانی که هیچ‌گونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند، می‌توانند در کلاس‌های آموزش زبان کودکان ای سی سی ثبت‌نام کنند و مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. پس از اتمام دوره های آموزشی مجموعه کتاب‌های “Everybody Up”، کودکان می‌توانند در سطح دوم یا سوم نوجوانان به تدریج به یادگیری زبان بپردازند. هر کتاب شامل 8 درس است و تقریبا 4 ترم زمان می‌برد تا یک کتاب به طور کامل تدریس شود. میزان پیشرفت زبان آموزان در این مسیر به دلخواه خودشان است و به میزان تلاش و تمرین هر شخص بستگی دارد.

طول دوره و مدت زمان هر جلسه کلاس زبان کودکان

هر دوره آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از 12 جلسه تشکیل شده است و هر جلسه به مدت تقریبی 20 دقیقه برگزار می‌شود. زمان‌بندی جلسات به گونه‌ای است که پس از مرور و تکرار مطالب جلسه قبلی به مدت حدودا 5 دقیقه، 10 دقیقه به آموزش مطالب جدید اختصاص داده می‌شود و در نهایت بازی‌های آموزشی به مدت چند دقیقه جهت بهبود درک مطلب آموزشی برگزار می‌گردد. بعد از پایان هر جلسه، مطالب آموزشی و تکالیف مربوطه در قالب کامنت در پنل زبان آموزی برای شما ارسال خواهد شد.

unnamed | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

مزایای دوره آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

یادگیری زبان دوم در سنین طلایی 7 تا 12 سال بسیار راحت‌تر از بزرگسالان است. در این رده سنی، کودکان به دلیل توانایی‌های شناختی، زبان‌های جدید را به سادگی می اموزند و با توجه به قابلیت خواندن و نوشتن به زبان مادری خود، در یادگیری مهارت‌های خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی نیز موفق‌تر هستند. همچنین، کودکان در این رده سنی زمان بیشتری برای یادگیری مطالب جدید دارند و مهارت‌های زبانی‌شان به سرعت پیشرفت می‌کند. در این سنین، لهجه بهتری نیز در زبان دوم به دست می‌آورند.

تمایز دوره مکالمه زبان کودکان ECC با سایر دوره ها

در دوره آموزش زبان انگلیسی به کودکان از کتاب‌های آموزشی استفاده می‌شود که با طراحی و نقاشی‌های خود موجب تسهیل در یادگیری می‌شوند و زبان مورد نظر را جذاب تر می‌کنند.

اساتید دوره آموزش زبان کودکان به یادگیری همه چهار مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ، و رایتینگ می‌پردازند و روش‌هایی بر پایه زبان آموزی کودکان را برای یادگیری لغات و گرامر به کار می‌برند.

برای کاهش استرس زبان‌آموزان، در دوره زبان کودکان، به جای امتحان، مطالب آموزشی را مرور می‌کنند و تا از یادگیری مطالب مطمئن نباشند، به درس بعدی پیش نمی‌روند.

برای تشویق و تحریک زبان‌آموزان به یادگیری زبان، اساتید زبان از آموزش‌های روانشناختی و نحوه استفاده از جملات انگیزشی و تشویقی برای ارتقای انگیزه زبان‌آموزان استفاده می‌کنند.

همچنین، در آموزش زبان کودکان به طور همزمان با مهارت‌های زبان‌آموزان بر روی مهارت‌های زندگی نیز کار می‌شود و پس از پایان هر درس، زبان‌آموزان با یک ارزش اخلاقی جدید آشنا می‌شوند. این رویکرد زبان‌آموزان را در زمینه‌های گوناگون زندگی‌شان نیز بهبود می‌بخشد.

هزینه دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان ( 7 تا 12 سال)

در ای سی سی، به جهت دسترسی آسان و نیز ارائه بستر مناسب برای یادگیری زبان کودکان، هزینه دوره های زبان کودکان نسبت به سایر موسسات  مناسب تر است و به امکانات خاصی نیاز ندارد. همچنین تعیین سطح کودکان در ECC رایگان.

به علاوه شما می‌توانید از نسخه آنلاین کتاب‌ها به صورت رایگان یا با هزینه‌های بسیار کم استفاده کنید و مطالب این کتاب‌ها را بر روی کامپیوتر یا تبلت خود دانلود کرده و یادگیری زبان انگلیسی را با کمترین هزینه برای کودک خود فراهم کنید. همچنین، بسته به نیاز خود، می‌توانید از فایل‌های صوتی، ویدئویی و سایر منابع آموزشی رایگان ما کمک بگیرید و یادگیری زبان را برای کودک خود دلنشین کنید.

ثبت نام دوره‌ آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان

شما می تونید از طریق سایت ای سی سی در دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان ثبت نام کنین و زمان برگزاری کلاسا در روز و ساعت مورد نظر خود تون و تعیین کنید. همینطور می تونید برای اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام فرزندتون در دوره های کیدز با متخصصین ما در ای سی سی مشورت کنین.

دوجلسه آزمایشی رایگان دوره مکالمه زبان کودکان

اگه میخواین بدونین در ECC چطور مکالمه زبان رو آموزش میدیم، می تونید در دو جلسه رایگان آموزش مکالمه زبان، برای آشنایی بیشتر  با ECC شرکت کنید. دو جلسه رایگان ECC شامل یک جلسه تعیین سطح و یک جلسه آموزش مکالمه هست و در این حالت شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ثبت درخواست دو جلسه رایگان فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید و همکارای ما در اولین فرصت باشما تماس می گیرن.

برخی اساتید دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان ECC

اساتید دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان دوره  TTC  مخصوص کودکان گذرانده اند و با روش‌های نوین آموزش کودکان آشنایی کامل دارند. اساتید زبان ای سی سی (پارتنرهای زبان کودک) دوره‌های مختلفی را براساس تفاوت‌های فردی هر زبان‌آموز در نظر می‌گیرند و برنامه آموزشی را بر مبنای آن بهینه‌سازی می‌کنند. با توجه به رده سنی کودکان در دوره‌های کیدز، اساتید جوان و پرانرژی برای ارتباط مناسب با دانش‌آموزان در نظر گرفته ایم.

نگار کریمی استاد زبان انگلیسی و مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان - ECC
5/5

نگار کریمی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس، زبان انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

زهرا حیدری استاد زبان انگلیسی - ECC
5/5

زهرا حیدری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس، زبان انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

photo 2023 08 22 22 35 45 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

روژین چراغی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۸۱

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، آیلتس

سایه خاتین زاده - مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC
5/5

سایه خاتین زاده

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی، انگلیسی کودک و نوجوان، ایتالیایی

مهارت: اسپیکینگ زبان انگلیسی عمومی

photo 2023 08 22 22 23 28 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

مریم بهیاری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۷۴

تخصص: Speaking،  انگلیسی عمومی و تخصصی

photo 2023 08 22 22 14 31 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

آیدا رحمانی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: 1380
تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، مترجمی زبان انگلیسی

سوالات متداول

بهترین سن یادگیری زبان انگلسی تا قبل از سن 10 سالگی می باشد. در این سنین کودکان می توانند زبان انگلیسی را مانند زبان مادری فرابگیرند

اساتید زبان فرزند شما در ای سی سی بعد از چند جلسه آموزش شما را در جریان پیشرفت فرزندتان قرار می دهند

در ای سی سی نمره اهمیت زیادی ندارد. یادگیری مطالب اموزشی برای ما بسیار مهم است و مطمئن باشید تا فرزند شما مطالب را دقیق یاد نگیرد از آن مطلب عبور نمی کند

اکثر اساتید ای سی سی  با لهجه امریکایی تدریس می کنند . البته تفاوت های مهم دو لهجه به زبان آموزان آموزش داده می شود. تلفظ درست لغات و جایگاه استرس در زبان انگلیسی بسیار مهم است و اساتید ای سی سی تلفظ درست لغات را به زبان آموزان آموزش می دهند

خیر. برای شروع از ابتدا نیازی به تعیین سطح نیست

در حال حاضر و بخاطر شرایط کرونا کلاس های غیرحضوری برای کودکان به لحاظ حفظ سلامت جسمی مناسب تر است.

بله. برای تمام سطوح کلاس های آنلاین برگزار می شود.

بله امکان تعیین سطح بصورت تلفنی و آنلاین وجود دارد.

بله . البته باید برای تغییر ساعت یا روز از قبل با موسسه هماهنگ کنید.

بله با هماهنگی با اداره آموزش این امکان وجود دارد.

بله اگر زبان آموز به تماس خود پاسخ ندهد پیامک به شماره موبایل ثبت شده فرستاده می شود.

در دوره آموزش زبان کودکان همه چیز به صورت غیر مستقیم و به زبان انگلیسی در قالب بازی مسابقه و یا دریل تدریس می شود.

اغلب زبان آموزان ما بسیار جلوتر از آموزش در مدرسه پیش می روند و نیازی به مطالعه کتاب زبان مدرسه ندارند.

بله در صورت  تمایل می توانید یک استاد خاص را برای فرزندتان انتخاب کنید.

خیر. اساتید ای سی سی دوره تربیت مدرس یکسانی را گذرانده اند.

 بله. برای ارزیابی  سطح زبان فرزندتان نیاز هست که یک جلسه تعیین سطح داشته باشند.

معمولا در پایان دوره کیدز یک ارزیانی نهایی انجام می شود تا با توجه به میزان یادگیری دوره نوجوان را شروع کنیم.

معمولا بعد از اتمام کتاب 1 زبان آموزان قادر خواهند بود به راحتی خود را معرفی کنند و جملات کوتاه در مورد خانواده مدرسه .. بسازند و در مورد علایق خود صحبت کنند.

بعد از هر جلسه نکات آموزشی و تکالیف بصورت کامنت فرستاده می شوند و در پنل زبان آموزی قابل مشاهده است.

هر ترم 12 جلسه است. از شروع ترم حدودا یک ماه زبان آموزان بصورت یک روز درمیان و حدودا دوهفته به صورت هر روز کلاس خواهند داشت.

از قسمت ابتدایی همین صفحه و یا از بخش هدر می توانید اقدام به ثبت نام کنید.

بعد از اتمام کتاب 6 و یا در صورت تمایل اگر در سن 12 تا 13 سال باشد می تواند وارد دوره نوجوان شود.

مجموعه کتاب های everybody up از انتشارات معتبر آکسفورد

برای دوره های آنلاین 5 سال و دوره های تلفنی 7 سال

سوالاتی در مورد معرفی خود. اسامی رنگها میوه ها حیوانات شمارش اعداد صحبت در مورد خانواده مدرسه و…

بستگی به توانایی زبان آموز دارد معمولا دو درس در هر ترم آموزش داده می شود.

دوره مکالمه کودکان در ای سی سی 24 ترم است.

در کلاس های آنلاین بین 30 تا 45 دقیقه و کلاس های تلفنی حدودا 20 دقیقه

بسته به میزان یادگیری زبان آموزدارد. کل دوره آموزش زبان کودکان شامل 6 کتاب می باشد. هر کتاب شامل 8 درس است که در طول 4 ترم تدریس می شود و در مجموع 24 ترم طول دوره آموزش زبان کودکان در ای سی سی می باشد.

آزمون تعیین سطح بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد

بیشتر مکالمات به زبان انگلیسی است. مگر در مواردی که نیاز به استفاده در حد یک یا دو جمله باشد.

نمره ای به فرزند شما داده نمی شود ولی استاد از یادگیری زبان آموز امینان کسب می کند و تا زمانی که مطلب آموزشی کاملا یادگرفته نشود از آن عبور نمی کند.

 برای کاهش استرس دوره های کودکان  در ای سی سی  بدون آزمون می باشد.

تعیین سطح در ای سی سی بصورت رایگان انجام می شود

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

big ben | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هنوز درباره شرکت در دوره مکالمه زبان کودکان مطمئن نیستید؟

شما می توانید به صورت رایگان با اساتید متخصص ما در ای سی سی مشورت کنید