آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

دوره مکالمه زبان ایتالیایی

دوره مکالمه زبان ایتالیایی تلفنی ای‌سی‌سی، با هدف تقویت دو مهارت گفتاری و شنیداری زبان ایتالیایی برنامه ریزی شده است تا شما بدون صرف زمان روی گرامرها و حفظ لغات زیاد و متون طولانی از طریق مکالمه با اساتید حرفه‌ای زبان ایتالیایی (پارتنر زبان ایتالیایی) خود در سریع ترین زمان مهارت مکالمه خود را تقویت کنید.

نحوه برگزاری: مکالمه تلفنی با پارتنر زبان
تعداد جلسات: ۱۲ جلسه
مدت زمان: ۲۰ دقیقه / هرجلسه

کلاس مکالمه زبان ایتالیایی

کلاس مکالمه زبان ایتالیایی بصورت تلفنی انجام میشه. در ای سی سی آموزش زبان ایتالیایی از ابتدا با آشنایی با حروف الفبا و تلفظ حروف شروع میشه. زبان ایتالیایی یک زبان آواییه و بدلیل قانونمند بودن آواها خیلی زود با قوانین تلفظ آشنا می شید. تعدادی واژگان ضروری بهتون آموزش داده میشه تا بتونید وارد سطح مقدماتی یا A1  بشید. آموزش زبان ایتالیایی در ای سی سی بر پایه کتابهای نوو اسپرسو  هست که جزء بهترین کتابای آموزش زبان ایتالیایی ست.

زبان ایتالیایی یکی از جذاب ترین و زیبا ترین زبان ها به حساب میاد. همینطور کشور ایتالیا جزء مهمترین کشورهای اروپا و مهد هنر  مد آشپز و… است. ممکنه شما به عنوان توریست بخواین به این کشور سفر کنید و یا به عنوان یک تاجر در زمینه مد و فشن با این کشور در ارتباط باشین یا برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر ایتالیا  به این کشور مهاجرت کنید. در هر صورت برای رسیدن به هدفتان نیازمند یادگیری زبان ایتالیایی هستید. تسلط به زبان ایتالیایی یک پوئن مثبت برای شما ست اگر بخواهید در زمینه نقاشی موسیقی گرافیک طراحی داخلی و… شغل مناسبی پیدا کنید.  با شرکت در کلاس مکالمه زبان ایتالیایی ای سی سی می توانید با صرف وقت و هزینه کم به زبان ایتالیایی مسلط بشین.

آزمون ماک آیلتس - استاد زبان ای سی سی - ECC- دوره مکالمه آیلتس

کلاس مکالمه زبان ایتالیایی تلفنی

کلاس مکالمه زبان ایتالیایی تلفنی، یک روش بسیار موثر برای یادگیری زبان ایتالیایی است. در این روش، شما به صورت تلفنی با یک مربی مجرب (پارتنر زبان ایتالیایی ) گفت‌وگو می‌کنید و مهارت مکالمه خود را در زبان ایتالیایی بهبود می‌بخشید. برخلاف کلاس‌های حضوری که ممکن است دوره ها و ساعات خاصی داشته باشند، کلاس مکالمه تلفنی ایتالیایی، اجازه می‌دهد تا شما به راحتی و در زمانی که برایتان مناسب است، با مربی ایتالیایی صحبت کنید.

باتوجه به اینکه کلاس مکالمه زبان ایتالیایی تلفنی به صورت یک به یک است، در آن شما می‌توانید به صورت مستقیم با مربی تمامی سوالات خود درباره ساختار، گرامر و لغت‌های ایتالیایی را بپرسید و مهارت گفتاری خود را در قالب گفت‌وگو با کسی که بلد به ایتالیایی است، بهبود بخشید.

همچنین، این روش به شما اجازه می‌دهد تا با لهجه و لحن مربی تمرین کنید و در زمینه دایره لغات خود در زبان ایتالیایی پیشرفت کنید.

استفاده از کلاس مکالمه زبان ایتالیایی تلفنی، مناسب برای افرادی است که برای یادگیری زبان ایتالیایی به دنبال روش مناسبی جستجو می‌کنند و به دلیل اشتغالات شغلی یا زندگی سنگین، امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند.

کلاس مکالمه ایتالیایی مناسب چه کسانی است؟

کلاس مکالمه زبان ایتالیایی مناسب همه‌ی زبان‌آموزانی است که به تقویت مهارت مکالمه‌ی خود در زبان ایتالیایی علاقه دارند. این کلاس به زبان‌آموزان در سطوح مختلف (مبتدی، متوسط و پیشرفته) کمک می‌کند تا مهارت مکالمه‌ی خود را بهبود بخشند. در این کلاس‌ها، شما با تمرین مکالمات کوتاه و بلند، یادگیری لغات و اصطلاحات رایج زبان ایتالیایی و تقویت تلفظ خود، به راحتی و با اعتماد به نفس، با افراد بومی زبان ایتالیایی صحبت خواهید کرد.

کلاس مکالمه زبان ایتالیایی برای زبان‌آموزانی که به سفر به ایتالیا علاقه دارند و یا در آینده قصد مهاجرت به ایتالیا دارند نیز بسیار مناسب است. برنامه‌های یادگیری زبان ایتالیایی معمولاً در برنامه‌های آموزشی مسافرتی و فرهنگی شامل بازدیدهای از شهرها و موزه‌های ایتالیا نیز شرکت می‌کند که باعث می‌شود دانش زبان‌آموزان در مورد فرهنگ، تاریخ، هنر و آداب و رسوم ایتالیا افزایش یابد.

در نتیجه، هر زبان‌آموزی که به تقویت مهارت مکالمه و توانایی ارتباط با بومی زبان‌های ایتالیایی علاقه دارد، می‌تواند در کلاس مکالمه زبان ایتالیایی شرکت کند.

اهداف دوره مکالمه زبان ایتالیایی ECC

هدف ECC از طراحی دوره‌های مکالمه زبان ایتالیایی، بهبود مهارت ارتباطی و صحبت کردن به زبان ایتالیایی برای افرادی است که به زبان ایتالیایی مسلط نیستند و می‌خواهند در موقعیت های مختلف مثل سفر، تحصیل، کار و یا مکالمه با دوستان و خانواده، به طور آسان، روان و مطمئن ایتالیایی صحبت کنند.

این دوره‌ از روش‌های مختلف آموزش مکالمه شامل، شنیداری، تکرار، تمرین و بحث داغ در مورد موضوعات مختلف در قالب دروس و کلاس‌های خصوصی تشکیل شده است. هدف دوره‌ مکالمه زبان ایتالیایی، آموزش مهارت صحبت کردن، تلفظ صحیح و آموزش گرامر در قالب مکالمه است.

دوره های مکالمه زبان ایتالیایی ECC با توجه به سطح مهارت زبان فرد به صورت سطح بندی شده است و با استفاده از منابع آموزشی مناسب برای گسترش دایره واژگان و تقویت مهارت در قالب دوره ارائه می شوند. در نهایت، هدف اصلی این دوره‌ها، بهترین روش برای بهبود مهارت مکالمه زبان ایتالیایی و افزایش اعتماد به نفس در صحبت کردن به این زبان است.

نحوه برگزاری کلاس های مکالمه زبان ایتالیایی

کلاس های آموزش مکالمه زبان ایتالیایی که بصورت تماس تلفنی و از طریق پلتفرم ای سی سی برگزار میشه بصورت ترمیک و 12 جلسه ای هست. طول هر جلسه حدودا 20 دقیقه ست و شما می تونید روز و ساعت کلاستون و خودتون انتخاب کنید. و از طریق تماس تلفنی با پارتنر زبان ایتالیایی خودتون مکالمه کنید.

زمان برگزاری کلاس های مکالمه زبان ایتالیایی

برای کلاسهای خصوصی با توجه به تایم شما و استاد تون روز و ساعت و مشخص می کنیم. در کلاس های ای سی سی که به صورت تلفنی برگزار میشه از طریق سایت روز و ساعت دلخواه و می تونید انتخاب کنید. کال ها بصورت هر روز و یا یک روز در میون برقرار میشه و مدت زمان هر تماس حدود 20 دقیقه ست.

سطوح آموزش مکالمه زبان ایتالیایی

سطوح آموزش مکالمه زبان ایتالیایی در ای سی سی بر اساس مجموعه کتاب های اسپرسو (Espresso) تعیین شده است.

در دوره آموزش زبان ایتالیایی ای سی سی، مجموعه 6 جلدی نوو اسپرسو  با سطح بندی A1-C2 تدریس می شود و هر کتاب شامل 10 درس می باشد.

سطوح آموزش زبان ایتالیایی در ای سی سی به شرح زیر است:

سطح A1

افرادی که می‌تونن خود شون و به زبان ایتالیایی معرفی کنند، سطح A1 هستند. این افراد می تونن به ساده ترین شکل ممکن تعامل کنند.

 کتاب اول از مجموعه نوو اسپرسو در این سطح تدریس میشه .در این دوره با مباحثی مثل معرفی خودتون خانواده تعطیلات و اوقات فراغت آشنا میشید.

سطح A2

در این سطح افراد می‌تونن مکالمات ساده و روتینی که مستلزم تبادل مستقیم اطلاعات در مورد مسائل و موضوعات مختلف هستن و  انجام بدن. در این دوره  با کتاب نوو اسپرسو 2 مباحثی در مورد فروشگاه سفر مطب دکتر و… تدریس میشه

سطح B1

این افراد باید بتونن یک متن ساده رو بنویسن و مکالمات مختلف درباره ی موضوعاتی که در محل کار، مدرسه کاربرد دارند رو درک کنند.

همچنین در  کتاب نوو اسپرسو 3  در این سطح با ایتالیا و تاریخ این کشور آشنا می شوید.

سطح B2

افرادی که می‌توانند به زبان ایتالیایی در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات صحبت و به صورت خودجوش و با تسلط کافی با دیگران تعامل برقرار کنند در این سطح جای دارند. در کتاب نوو اسپرسو 4  با واژگان گسترده ای در مورد غذا طعم مزه علایقو همچنین محیط اطراف کار و مدرسه آشنا می شید.

سطح C1

این افراد کاملا روان و بدون این که در ذهن خود به دنبال کلمه یا جمله‌ای بگردند صحبت می‌کنند. دروس این سطح در مورد ادبیات ایتالیا موسیقی زیبایی و… ست. کتاب نوو اسپرسو 5 مثل سایر کتاب ها شامل 10 درسه.

سطح C2

C2 بالاترین سطح موجود محسوب میشود. در این سطح باید بتوانید بسیار روان و دقیق صحبت کرده و حتی پیچیدگی‌های معانی را نیز درک کنید.  نوو اسپرسو 6 یک کتاب جامع همراه با درک مطب، گرامر و دایره ی لغات پیچیده و پیشرفته است. در این ترم ادامه مباحث ادبی و هنری تدریس میشه.

مزایای شرکت در کلاس مکالمه زبان ایتالیایی

شرکت در کلاس مکالمه زبان ایتالیایی دارای مزایای بسیاری است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. افزایش مهارت مکالمه: با شرکت در کلاس مکالمه زبان ایتالیایی، می‌توانید مهارت خود در مکالمه به زبان ایتالیایی را بهبود بخشید. با تمرین مکالمه با و دریافت بازخورد از مربی، مهارت شما در مکالمه به طور محسوسی بهبود خواهد یافت.

2. تقویت مهارت‌های شنیداری و فهمیدن مکالمات: با شرکت در کلاس مکالمه، شما با گوش دادن به مکالمه استاد، اصطلاحات و تلفظ درست، مهارت های شنیداری خود را تقویت خواهید کرد و به راحتی می‌توانید مکالمات را فهمیده و به آن‌ها بهتر پاسخ دهید.

3. آشنایی با فرهنگ و تمدن ایتالیا: شرکت در کلاس مکالمه باعث می‌شود که با فرهنگ و تمدن ایتالیا آشنا شوید. این باعث می‌شود که بتوانید مکالمات خود را در قالب فرهنگ ایتالیایی و معماری آن‌ها پرورش دهید.

4. ارتقای سطح مطالعه: با شرکت در کلاس مکالمه، گسترده‌ترین دایره واژگان، اصطلاحات و دستور زبان را یاد می‌گیرید و بصورت حرفه‌ای‌تر در موارد متفاوتی مانند صحبت کردن با همکلاسیان، برگزاری مصاحبه‌های شغلی و… برای استفاده از زبان ایتالیایی، آمادگی داشته باشید.

5. تقویت مهارت‌های ارتباطی: شرکت در کلاس مکالمه باعث تقویت مهارت‌های ارتباطی شخص شما و برقراری تعامل با دیگران می‌شود.

شرکت در کلاس مکالمه زبان ایتالیایی، علاوه بر یادگیری زبان، به شما کمک می‌کند تا با فرهنگ و تمدن ایتالیا و میلیون‌ها نفر ساکن آن، آشنا شوید.

تمایز دوره‌ مکالمه ایتالیایی ای سی سی با سایر دوره‌ها

  • پارتنرای شما تو ای سی سی علاوه بر کتاب با شما واژگان اضافی کار می کنن که باعث تسلط بیشتر شما به زبان ایتالیایی میشه
  • همینطور گرامر که قسمت سخت زبان ایتالیایی  رو ساده و با تمرینای اضافه بهتون یاد میدن.
  • روی لهجه تون همزمان کار می کنن تا از همون ابتدا لغات و درست تلفظ کنید.
  • در ترم های بالاتر سوالات آزمونهای مصاحبه رو با شما کار می کنن تا برای مصاحبه آماده باشین.

تعیین سطح زبان ایتالیایی

برای شرکت در دوره های مکالمه ای سی سی لازمه تا حتما در آزمون تعیین سطح شرکت کنید و زمان برگزاری این آزمون رو هم خودتون تعیین می کنید. اگه بخواین زبان ایتالیایی رو از اول شروع کنید جلسه آزمون تعیین سطح برای شما مثل یه جلسه مشاوره ست. استاد زبان ایتالیایی شما درمورد هدف تون ازتون سوال می پرسه تا با توجه به هدفی که از یادگیری زبان ایتالیایی دارین محتوای درستی و براتون انتخاب کنه و بر اساس نیاز و زمان شما براتون برنامه ریزی میکنه. در صورت لزوم منابع اضافه رو بهتون معرفی می کنه. اگه پیش زمینه ای از زبان ایتالیایی دارین در این جلسه سطح زبان شما به دقت بررسی میشه و منابع مناسب سطح تون براتون ارسال میشه. طول مدت جلسه تعیین سطح بین 10 تا 15 دقیقه ست و در روز و ساعت انتخابی شما انجام میشه.

طول دوره و مدت زمان هر جلسه مکالمه زبان ایتالیایی

در دوره های ای سی سی که به صورت کال برگزار میشه ثبت نام از طریق سایت انجام میشه. طول هر ترم 12 جلسه ست و مدت زمان هر کال حدودا 20 دقیقه ست. روز و ساعت کال ها رو می تونید موقع ثبت نام انتخاب کنید. کال ها بصورت هر روز یا یه روز در میون انجام میشه.

ارزیابی پایان ترم کلاس های ترمیک مکالمه زبان ایتالیایی

در کلاس های ترمیک مکالمه زبان ایتالیایی ای سی سی ارزیابی پایان ترم ندارین! 

در کلاس های مکالمه ترمیک تلفنی بعد از پایان هر درس مرور نکته ها و ارزیابی دارین که فقط برای برطرف کردن ایرادات احتمالی شما انجام میشه. تو این کلاسا هم کسی نمیافته یا به اصطلاح “فیل” نمیشه و مجبور به خوندن مجدد مطالب نیستین. فقط در صورت نیاز نکته هایی رو که متوجه نشدین با استاد زبانتون مرور می کنین.

پارتنر زبان ایتالیایی

پارتنر زبان ایتالیایی  شما همون استاد شماست که هر روز یا یه روز در میون با شما تماس می گیره و حدودا 20 دقیقه با شما مکالمه می کنه. تو ای سی سی ما استادامون و از بین اساتید مجرب تحصیل کرده و با تجربه انتخاب می کنیم و با توجه به فضای صمیمی بین زبان آموز و استاد اونا رو پارتنر زبان خطاب می کنیم.

منابع کلاس آموزش مکالمه زبان ایتالیایی

در ای سی سی مجموعه کتاب های نوو اسپرسو تدریس میشود.

مجموعه کتاب “Espresso” یک سیستم آموزش زبان ایتالیایی بر پایه هفت سطح است که با توجه به سطح دانش زبانی شما، به یادگیری مهارت‌های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندنی زبان ایتالیایی می‌پردازد.

این مجموعه کتاب به صورت کاملاً یکپارچه و متمرکز بر اهداف آموزشی خود، با استفاده از فعالیت های چندلایه، متنوع و جذاب برای تقویت و پرورش تمام مهارت‌های مورد نیاز در زبان ایتالیایی، ارائه شده است. چارچوب آموزشی این سری از کتاب ها به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا به روشی سریع و کارآمد، به زبان ایتالیایی آشنا شوید. هر کدام از کتب این مجموعه متعلق به یک سطح از زبان ایتالیایی هستند که به ترتیب سطحی “A1” تا “C1” عنوان شده‌اند.

در کتب این مجموعه، یادگیری به صورت تعاملی در قالب داستان‌ها، فعالیت‌ها، تمرین‌ها، مثال‌ها، جزئیات زبانی و غیره به شما ارائه می‌شود. همچنین، هر یک از کتب با محتوای مشابه و متعارف به واقعیت های زندگی ایتالیایی پرداخته و بنابراین شما می‌توانید به صورت بسیار قابل توجهی با جزئیات اهمیت اجتماعی و فرهنگی اسباب‌بازی و‌مسائل روزمره ایتالیایی آشنا شوید.

مجموعه کتاب “Espresso” به شما کمک خواهد کرد تا به صورت یکپارچه و پیوسته به زبان ایتالیایی آشنا شوید و مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

1398081714690 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Espresso 1

سطح A1 (مبتدی)

مکالمه زبان ایتالیایی

کتاب NUOVO ESPRESSO 2 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Espresso 2

سطح A2 (آغازین)

مکالمه زبان ایتالیایی

MRnbrAlDmn53jLzG | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Espresso 3

سطح B1 (متوسط)

مکالمه زبان ایتالیایی

71Attq2 XL. AC UF350350 QL50 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Espresso 4

سطح B2 (پیشرفته)

مکالمه زبان ایتالیایی

71cMsQwBv3L. AC UF350350 QL50 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Espresso 5

سطح C1 (حرفه‌ای)

مکالمه زبان ایتالیایی

71oRBazt8UL. AC UL900 SR615900 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Espresso 6

سطح C2 (مسلط)

مکالمه زبان ایتالیایی

هزینه دوره ‌آموزش مکالمه ایتالیایی ای سی سی

هزینه دوره مکالمه زبان ایتالیایی در ای سی سی نسبت به سایر موسسات پایینتره برای اطلاع از هزینه این دوره ها می تونید به قسمت ثبت نام دوره مراجعه کنید. لینک دانلود کتاب آموزش زبان ایتالیایی مناسب با سطح شما براتون فرستاده می شه تا هزینه خرید کتاب رو هم نداشته باشین و به راحتی از نسخه آنلاین استفاده کنید.

ثبت نام دوره‌ آموزش مکالمه زبان ایتالیایی

برای ثبت نام در دوره آموزش مکالمه زبان ایتالیایی تلفنی ای سی سی کافیه از قسمت زیر وارد بخش ثبت نام  بشین و با توجه به شرایط سنی یا کاری در یکی از دوره های مکالمه زبان ای سی سی شرکت کنید. شما می تونید روز و ساعت دلخواه تونو انتخاب کنید بعد از گذراندن مراحل ثبت نام اسم شما در سیستم ثبت می شه و همکاران بخش اداری در اولین فرصت طی ۲۴ ساعت کاری با شما تماس می گیرند.

دوجلسه آزمایشی رایگان دوره مکالمه زبان ایتالیایی

اگه میخواین بدونین در ECC چطور مکالمه زبان رو آموزش میدیم، می تونید در دو جلسه رایگان آموزش مکالمه زبان، برای آشنایی بیشتر با ECC شرکت کنید. دو جلسه رایگان ECC شامل یک جلسه تعیین سطح و یک جلسه آموزش مکالمه هست و در این حالت شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ثبت درخواست دو جلسه رایگان فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید و همکارای ما در اولین فرصت باشما تماس می گیرن!

stayathome2 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

برخی اساتید دوره مکالمه زبان ایتالیایی ECC

غزال حیدری - استاد زبان ایتالیایی ECC
5/5

غزال حیدری

تدریس: ایتالیایی Flag of Italy.svg 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، انگلیسی کودک و نوجوان، ایتالیایی

مهارت: زبان انگلیسی، ایتالیایی، مترجمی، انگلیسی بانکداری

سوالات متداول

در کال سنتر ECC هر تماس 18 دقیقه است و کلاس های آنلاین بنا به انتخاب شما بین 45 دقیقه تا 1 ساعت

طبق استاندارد بین المللی سطوح A1-C2

بله، کلاس های ایتالیایی ای سی سی از سطح پایه تا پیشرفته برگزار می شود.

با هماهنگی با استاد خودتون یه پلتفرم انتخاب می کنید

بسته به انتخاب شما بصورت هر روز یا یک روز در میان

بله، برای اطلاع از سطح زبان شما، قبل از شروع دوره به صورت رایگات در تعیین سطح ایتالیایی شرکت می کنید.

 آموزش زبان ایتالیایی  در ای سی سی در 30 ترم 12 جلسه ای انجام می شود. شما بعد از گذراندن 15 ترم می توانید خود را برای آزمون های بین المللی ویا مصاحبه شغلی آماده کنید.

 در زمان ثبت نام خودتون ساعت و روز تون و انتخاب می کنید.

پایان هر ترم یک دوره  کامل از همه مطالب انجام میشه و تا استاد مطمئن نباشه از درس عبور نمی کنه.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر ای سی سی تماس بگیرین.

شماره تماس: 02191002070

در انتهای هر ترم استاد شما را در جریان روند پیشرفت تان قرار می دهد.

برای ثبت نام به سایت ای سی سی مراجعه کنید.

 قبل از شروع دوره و بصورت رایگان تعیین سطح از طریق تلفن انجام می شود

برای شرکت در دوره زبان ایتالیایی نیاز به پیش نیاز نیست. البته کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی دارند راحت تر این زبان رو یاد می گیرن.

بعد از اتمام دوره مکالمه ایتالیایی گواهی پایان دوره به شما داده میشه

 هیچ فرقی نمی کنه  در چه سطحی از زبان باشین.  از سطح مبتدی تا پیشرفته می توانید در کلاس های مکالمه ایتالیایی ما شرکت کنید

 برای شرکت در دوره مکالمه  زبان ایتالیایی در ای سی سی تنها یک موبایل نیاز دارین.

در کلاس های آنلاین تعیین سطح آنلاین  انجام میشه.

بله. گرامر زبان ایتالیایی با زبان انگلیسی و فارسی بسیار متفاوته و حتما باید تدریس بشه

بله . برای ارزیابی دقیق نیاز به آزمون تعیین سطح هست

خیر افزایش شهریه با بالارفتن ترم در ارتباط نیست.

بله. البته الفبای ایتالیایی تقریبا شبیه انگلیسی ست.

بله همه جلسات ضبط میشه

همگی فارغ التحصیل از رشته زبان ایتالیایی  هستن.

لینک دانلود رایگان کتاب در اختیار شما قرار می گیره تا در صورت تمایل کتاب و دانلود کنید.

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

Pizza tower | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هنوز درباره شرکت در دوره مکالمه زبان ایتالیایی مطمئن نیستید؟

شما می توانید به صورت رایگان با اساتید متخصص ما در ای سی سی مشورت کنید