آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

کتاب آموزش تلفظ انگلیسی

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

معرفی کامل و دانلود رایگان PDF کتاب های آموزش تلفظ انگلیسی و کتاب تمرین تلفظ ، کتاب های تقویت تلفظ (pronunciation)

کتاب آموزش تلفظ انگلیسی

کتاب تلفظ انگلیسی

تلفظ صحیح لغات جهت برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی اهمیت زیادی داشته و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس زبان آموزان می‌شود. از طرفی لهجه‌ی بد و تلفظ غلط لغات نشانه‌ای از کمبود دانش زبان انگلیسی بوده و نه تنها باعث شرمساری و خجالت زده شدن زبان آموزان می‌شود، در برخی موارد می‌تواند منجر به سوبرداشت از منظور گوینده نیز شود.
یادگیری تلفظ صحیح کلمات انگلیسی و داشتن لهجه‌ی خوب و استاندارد برای افرادی که در کشورهای انگلیسی زبان زندگی نمی‌کنند و امکان شرکت در مکالمات انگلیسی با native speaker ها را ندارند مشکل‌تر است.

 

بهترین کتاب آموزش تلفظ انگلیسی

مجموعه English Pronunciation in Use مجموعه ای سه سطحی است که تلفظ زبان آموزانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی بریتیش هستند را تقویت خواهد کرد. مجموعه کتاب های English Pronunciation in Use شامل سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته می باشد

زبان آموزانی که به کتابی مشابه برای انگلیسی آمریکایی نیاز دارند می توانند از کتاب American Accent Training  استفاده کنند.

 

از کتاب آموزش تلفظ انگلیسی چطور استفاده کنیم؟

کتاب‌های آموزش تلفظ انگلیسی می‌توانند به شما در بهبود تلفظ کمک کنند. برای استفاده از این کتاب‌ها، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. دقت کنید که کتابی که می‌خواهید بخوانید برای سطح شما مناسب است. برخی کتاب‌ها برای سطح پیشرفته و برخی دیگر برای سطوح مسلط تر می‌باشند.

2. برای بهتر درک مباحث، به واژگان و مفاهیم مرتبط با تلفظ انگلیسی آشنا شوید. با خواندن کتاب‌های گرامر و دایره لغات، این کار را می‌توانید به راحتی انجام دهید.

3. روش‌های تلفظ را با دقت مطالعه کنید و سپس با تمرین آن‌ها، مهارت تلفظ خود را افزایش دهید. برخی کتاب‌ها دارای تمریناتی هستند که با انجام آن‌ها، می‌توانید تلفظ خود را بهبود بخشید.

4. از فناوری بهره ببرید و به تلفظ کلمات به صورت آنلاین گوش کنید تا به دقت بفهمید که چگونه کلمات انگلیسی را به درستی تلفظ کنید.

5. همیشه در تلاش باشید و تلاش کنید برای بهبود تلفظ خود. هر چقدر که بیشتر تلاش کنید و تمرین کنید، مهارت شنیداری و تلفظ شما افزایش می‌یابد.

 

چگونه تلفظ انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید تلفظ انگلیسی خود را تقویت کنید:

  • فیلم و سریال انگلیسی ببینید و جملات را مطابق آنچه می‌شنوید بارها و بارها تکرار کنید.
  • از دیکشنری‌های استاندارد انگلیسی به انگلیسی استفاده کرده و تلفظ لغات را از طریق phonetics آنها و یا از طریق دیکشنری‌های گویا چک نمایید.
  • موزیک انگلیسی گوش دهید و با خواننده متن آهنگ را تکرار کنید
  • از کتابهای آموزش تلفظ انگلیسی استفاده کنید.
  • تمرین‌های تلفظ را با دقت انجام داده و از سی دی همراه با کتاب نهایت استفاده را ببرید.