آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

مکالمه فرانسوی با پارتنر زبان

کلاس مکالمه فرانسوی تلفنی ای‌سی‌سی، با هدف تقویت دو مهارت گفتاری و شنیداری زبان فرانسه برنامه ریزی شده است تا شما بعد از تعیین سطح زبان فرانسه، بدون صرف زمان روی گرامرها و حفظ لغات زیاد و متون طولانی از طریق مکالمه با اساتید حرفه‌ای زبان فرانسه (پارتنر زبان فرانسه) خود در سریع ترین زمان مهارت مکالمه خود را تقویت کنید.

نحوه برگزاری: مکالمه تلفنی با پارتنر زبان
تعداد جلسات: ۱۲ جلسه
مدت زمان: ۲۰ دقیقه / هرجلسه

قیمت: ۶۹۰ هزار تومان

کلاس مکالمه زبان فرانسه

کلاس مکالمه زبان فرانسه بصورت تلفنی انجام میشه. بدلیل اینکه ممکنه برخلاف زبان انگلیسی هیچ پیش زمینه ای از زبان فرانسه نداشته باشین آموزش این زبان از ابتدایی ترین سطح یعنی آموزش الفبا شروع میشه. استادای ما در ای سی سی تا سطح c1 این زبان و به شما آموزش می دن.

آزمون ماک آیلتس - استاد زبان ای سی سی - ECC- دوره مکالمه آیلتس

کلاس مکالمه زبان فرانسوی تلفنی

کلاس مکالمه زبان فرانسوی تلفنی، یک روش‌ آموزشی نوین در زمینه یادگیری زبان فرانسوی می‌باشد. در این نوع از کلاس‌های آموزشی، دانش‌آموز و مربی زبان به صورت تلفنی صحبت می کنند. این کلاس‌ها برای افرادی مناسب‌اند که به هر دلیلی نتوانند به شکل حضوری در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و از طریق تلفن  با مربی زبان فرانسوی در ارتباط قرار می‌گیرند.


از جمله مزایای دوره‌های آموزشی زبان تلفنی این است که آن را می‌توان در هرجایی انجام داد. همچنین، نیازی به شرکت در کلاس مجازی نیست و در هر زمانی می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین هزینه‌ این نوع کلاس نسبت به دوره‌های آموزشی حضوری کمتر است.

در کلاس مکالمه زبان فرانسوی تلفنی ECC، تنها با استفاده یک تلفن همراه، زبان آموز با مربی زبان فرانسوی برای تمرین مهارت‌های خود در زبان فرانسوی تعامل دارد. در طول جلسات کلاس مکالمه تلفنی، مربی زبان به دانشجو کمک می کند تا قواعد دستوری، اصطلاحات، فرهنگ و تاریخچه فرانسه و دیگر موضوعاتی را که برای صحبت کردن مفید است، یاد بگیرد.

کلاس مکالمه فرانسوی مناسب چه کسانی است؟

کلاس مکالمه زبان فرانسوی برای همه‌ی زبان‌آموزانی که در هر سطحی از آموزش زبان فرانسوی هستند، مناسب است. این کلاس‌ها به شما کمک می‌کنند تا مهارت مکالمه‌ی خود را بهبود بخشید و به راحتی و بدون استرس و اضطراب، با افراد فرانسوی زبان صحبت کنید.

اگر شما در سطح مبتدی هستید، کلاس مکالمه زبان فرانسوی شامل پایه‌های زبان، گرامر، واژگان و روش‌های صحیح تلفظ می‌شود. در صورتی که شما در سطح پیشرفته قرار دارید، کلاس مکالمه زبان فرانسوی به شما کمک می‌کند فرهنگ و ترجمه‌ی دقیق کلمات و اصطلاحات و تمرین مکالمه در موضوعات پیشرفته و حرفه‌ای را کسب کنید.

کلاس مکالمه زبان فرانسوی برای زبان‌آموزانی که قصد دارند در کشور‌های فرانسه و کانادا زندگی کنند و یا برنامه دارند به مدارس و دانشگاه‌های فرانسه و کانادا ادامه تحصیل دهند نیز بسیار مناسب است. در این کلاس‌ها، شما می‌توانید با فرهنگ و رسوم کشور‌های فرانسه و کانادا آشنا شوید و با صحبت کردن در قالب های مختلف، خود را برای کار در یک محیط کاری و تحصیلی فرانسه آماده کنید.

اهداف دوره مکالمه زبان فرانسوی ECC

هدف ECC از طراحی دوره‌های مکالمه زبان فرانسوی، بهبود مهارت ارتباطی و صحبت کردن به زبان فرانسوی برای افرادی است که به زبان فرانسوی مسلط نیستند و می‌خواهند در موقعیت های مختلف مثل سفر، تحصیل، کار و یا مکالمه با دوستان و خانواده، به طور آسان، روان و مطمئن فرانسوی صحبت کنند.

این دوره‌ از روش‌های مختلف آموزش مکالمه شامل، شنیداری، تکرار، تمرین و بحث داغ در مورد موضوعات مختلف در قالب دروس و کلاس‌های خصوصی تشکیل شده است. هدف دوره‌ مکالمه زبان فرانسوی، آموزش مهارت صحبت کردن، تلفظ صحیح و آموزش گرامر در قالب مکالمه است.

دوره های مکالمه زبان فرانسوی ECC با توجه به سطح مهارت زبان فرد به صورت سطح بندی شده است و با استفاده از منابع آموزشی مناسب برای گسترش دایره واژگان و تقویت مهارت در قالب دوره ارائه می شوند. در نهایت، هدف اصلی این دوره‌ها، بهترین روش برای بهبود مهارت مکالمه زبان فرانسوی و افزایش اعتماد به نفس در صحبت کردن به این زبان است.

نحوه برگزاری کلاس های مکالمه زبان فرانسه

کلاس های آموزش مکالمه زبان فرانسه که بصورت تماس تلفنی و از طریق پلتفرم ای سی سی برگزار میشه بصورت ترمیک و 12 جلسه ای هست. طول هر جلسه حدودا 20 دقیقه ست و شما می تونید روز و ساعت کلاستون و خودتون انتخاب کنید. و از طریق تماس تلفنی با پارتنر زبان فرانسه خودتون مکالمه کنید.

زمان برگزاری کلاس های مکالمه زبان فرانسه

زمان برگزاری کلاس های مکالمه زبان فرانسه برای کلاسهای خصوصی با توجه به تایم شما و استاد تون روز و ساعت و مشخص می شه. در کلاس های ای سی سی که به صورت تلفنی برگزار میشه از طریق سایت روز و ساعت دلخواه و می تونید انتخاب کنید. کال ها بصورت هر روز و یا یک روز در میون برقرار میشه و مدت زمان هر تماس حدود 20 دقیقه ا ست.

سطوح آموزش مکالمه زبان فرانسه

سطوح آموزش زبان فرانسه به طور کلی با توجه به سیستم بندی CEFR (مشخصه‌های مشترک اروپا در قالب زبان آموزی) شامل ۶ سطح زیر می‌باشد:

1- سطح مقدماتی (A1 و A2): در این سطح آموزشی، فرد قادر خواهد بود ایده‌های ساده را در مورد خود، خانواده، دوستان و محیط زندگی خود بیان کند. همچنین، این سطح شامل موضوعاتی مانند معرفی خود، خرید کردن، سفر کردن و مشاوره‌گری تحصیلی است.

2- سطح متوسط (B1 و B2): در این سطح آموزشی، فرد باید قادر باشد تا در موقعیت‌های گوناگونی مانند مکالمه درباره اخبار، انتقادات در مورد فیلم و کتاب، تجربیات شخصی و صحبت کردن در مورد موضوعات اجتماعی متنوع، صحبت کند.

3- سطح پیشرفته (C1 و C2): در این سطح، فرد با مهارت کار با متون و تاریخچه و ادبیات فرانسه برخورد کرده و می‌تواند بحث و تبادل نظر درباره موضوعات پیچیده‌تری مانند فلسفه، روانشناسی و اقتصاد را انجام دهد.

سطوح آموزش مکالمه زبان فرانسه در ای سی سی بر اساس مجموعه کتاب های ادیتو (Edito) تعیین شده است.

این مجموعه کتاب از بروز ترین روش های آموزش زبان فرانسه استفاده می کند، دارای محتوای بسیار خوبیست و برای یادگیری بسیار جذاب است.

هر کتاب شامل 12 درس با موضوعات متنوع هست و روی همه مهارتا کار میکنه. این مهارتا شامل : مکالمه و برقراری ارتباط ، گرامر ، واژگان ، تلفظ ، مهارت های فرهنگی و اجتماعی است.

تعیین سطح زبان فرانسوی

برای شرکت در دوره های مکالمه ای سی سی لازمه تا حتما در آزمون تعیین سطح شرکت کنید و زمان برگزاری این آزمون رو هم خودتون تعیین می کنید. اگه بخواین زبان فرانسه رو از اول شروع کنید جلسه آزمون تعیین سطح برای شما مثل یه جلسه مشاوره ست. استاد زبان فرانسه شما درمورد هدف تون ازتون سوال می پرسه تا با توجه به هدفی که از یادگیری زبان فرانسه دارین محتوای درستی و براتون انتخاب کنه و بر اساس نیاز و زمان شما براتون برنامه ریزی میکنه. در صورت لزوم منابع اضافه رو بهتون معرفی می کنه. اگه پیش زمینه ای از زبان فرانسه دارین در این جلسه سطح زبان شما به دقت بررسی میشه و منابع مناسب سطح تون براتون ارسال میشه. طول مدت جلسه تعیین سطح بین 10 تا 15 دقیقه ست و در روز و ساعت انتخابی شما انجام میشه.

طول دوره و مدت زمان هر جلسه مکالمه زبان فرانسه

در دوره های ای سی سی که به صورت تلفنی برگزار میشه ثبت نام از طریق سایت انجام میشه. طول هر ترم 12 جلسه ست و مدت زمان هر کال حدودا 20 دقیقه ست. روز و ساعت کال ها رو می تونید موقع ثبت نام انتخاب کنید. کال ها بصورت هر روز یا یه روز در میون انجام میشه.

ارزیابی پایان ترم کلاس های ترمیک مکالمه زبان فرانسه

در کلاس های ترمیک مکالمه زبان فرانسه ای سی سی ارزیابی پایان ترم ندارین!

در کلاس های مکالمه ترمیک تلفنی بعد از پایان هر درس مرور نکته ها و ارزیابی دارین که فقط برای برطرف کردن ایرادات احتمالی شما انجام میشه. تو این کلاسا هم کسی نمیافته یا به اصطلاح “فیل” نمیشه و مجبور به خوندن مجدد مطالب نیستین. فقط در صورت نیاز نکته هایی رو که متوجه نشدین با استاد زبانتون مرور می کنین.

پارتنر زبان فرانسه

پارتنر زبان فرانسه شما همون استاد زبان فرانسه شماست!

اساتید زبان فرانسه شما که تو ای سی سی بهشون “پارتنر زبان فرانسه” می گیم همگی دانش آموخته زبان فرانسه هستن. بدلیل اهمیت تلفظ در زبان فرانسه پارتنرهای زبان فرانسه رو از بین اساتیدی که چند سال تو یه کشور فرانسه زبان بودن انتخاب کردیم تا بتونن به درستی تلفظ لغات رو به شما آموزش بدن.

مزایای شرکت در کلاس مکالمه زبان فرانسوی

شرکت در کلاس مکالمه زبان فرانسوی دارای مزایای متعددی است، که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

1. بهبود مهارت مکالمه: با شرکت در کلاس مکالمه، می‌توانید مهارت مکالمه‌تان را در زبان فرانسوی بهبود بخشید. در این کلاس‌ها، با پارتنر زبان فرانسوی (استاد زبان) خود صحبت کرده و تمرین‌های مکالمه‌ای انجام داده و بازخوردهایی از مربی خود دریافت کنید.

2. تقویت مکالمه در موقعیت‌های واقعی: با شرکت در کلاس مکالمه، در موقعیت‌های واقعی به دنبال مکالمه در زبان فرانسوی، بهتر آماده می‌شوید. مثلا در سفر به فرانسه، با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانید رویه مکالمه را در موقعیت های مختلف تمرین کنید.

3. بهبود مهارت شنیداری: شرکت در کلاس مکالمه، با شنیدن صحبت کردن پارتنر زبان ، مهارت شنیداری شما را نیز بهبود می یابد. 

4. آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشورهای فرانکوفون: با شرکت در کلاس مکالمه، با فرهنگ و تاریخ کشورهای فرانکوفون آشنا می‌شوید. این باعث می‌شود که مطالب زبان فرانسوی را در قالب زندگی و معماری وجود، بیشتر درک کنید.

5. هزینه کم‌تر: کلاس‌های مکالمه هزینه  از دوره‌های زبان فرانسوی کلاسی به همراه کتاب و مواد آموزشی کمتری دارند.


شرکت در کلاس مکالمه زبان فرانسوی یک روش مفید برای یادگیری زبان و بهبود مهارت‌های شنیداری و مکالمه به میزان قابل توجهی است.

تمایز دوره‌ مکالمه فرانسه ای سی سی با سایر دوره‌ها

  • پارتنرهای مکالمه زبان فرانسه شما تو ای سی سی علاوه بر کتاب های اصلی با شما واژگان اضافی کار می کنن که باعث تسلط بیشتر شما به زبان فرانسه میشه
  • همینطور گرامر و تلفظ که قسمت سخت زبان فرانسه رو ساده و با تمرینای اضافه بهتون یاد میدن.
  • روی لهجه تون همزمان کار می کنن تا از همون ابتدا لغات و درست تلفظ کنید.
  • در ترم های بالاتر سوالات آزمونهای مصاحبه رو با شما کار می کنن تا برای مصاحبه آماده باشین.

منابع کلاس آموزش مکالمه زبان فرانسوی

منبع کلاس آموزش مکالمه زبان فرانسه ای سی سی مجموعه کتاب‌های Edito هستن.

مجموعه کتاب های “Edito” یک مجموعه شش سطحی برای آموزش زبان فرانسوی است که به صورت جامع و گسترده در برگیرنده یادگیری مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خوانداری می باشد. این مجموعه به صورت ویژه، برای زبان آموزانی ساخته شده که علاقه بیشتری به یادگیری زبان فرانسه داشته باشند.

مجموعه “Edito” شامل کتاب های درسی، دفتر کار و سی دی های صوتی است. در هر سطح این مجموعه، تمرکز بر موضوعاتی است که در زندگی روزمره قابل استفاده هستند و بر مبنای آن، جملات، اصطلاحات و واژگان جدیدی آموزش داده می‌شود. همچنین، این مجموعه در برگیرنده موضوعاتی همچون فرهنگ، تاریخ، گردشگری، ادبیات و هنر نیز هستند.

کتاب های “Edito” به خوبی ساختارهای گرامری و واژگان فرانسوی را در سطوح مختلف به صورت ساده و روان آموزش می دهند و با استفاده از تمرینات گسترده، مکالمات و فعالیت های گوناگون، باعث تقویت مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خوانداری زبان آموز می‌شود.

در کل، مجموعه کتاب های “Edito” یکی از بهترین و موثرترین مجموعه های آموزشی زبان فرانسه است که بیشترین تمرکز خود را بر روی مهارت های گفتاری و شنیداری قرار داده است و برای زبان آموزانی که به دنبال یادگیری جامع و کاربردی زبان فرانسوی هستند، بسیار مناسب است.

آموزش زبان فرانسه ادیتو Edito A2 Cahier | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Edito A1

سطح پایه (Elementary)

مکالمه زبان فرانسوی

آموزش زبان فرانسه ادیتو Edito A1 Cahier | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Edito A2

سطح میانی (Pre-Intermediate)

مکالمه زبان فرانسوی

آموزش زبان فرانسه ادیتو Edito B1 Livre | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Edito B1

سطح متوسط (Intermediate)

مکالمه زبان فرانسوی

9782278080984 001 T | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Edito B2

سطح بالای متوسط (Upper-Intermediate)

مکالمه زبان فرانسوی

کتاب فرانسه Edito niv.C1 ed.2018 Guide pedagogique | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

کتاب Edito C1

پیشرفته (Advanced)

مکالمه زبان فرانسوی

هزینه کلاس های مکالمه فرانسوی

هزینه کلاس های مکالمه فرانسوی در ای سی سی نسبت به سایر موسسات پایینتره. همچنین بعد از ثبت نام، لینک دانلود کتاب آموزش زبان فرانسوی مناسب با سطح شما براتون فرستاده می شه تا هزینه خرید کتاب رو هم نداشته باشین و به راحتی از نسخه آنلاین استفاده کنین. برای اطلاع از هزینه این کلاس ها می تونید به قسمت ثبت نام در همین صفحه مراجعه کنین.

ثبت نام کلاس آموزش مکالمه زبان فرانسه

برای ثبت نام در کلاس های آموزش مکالمه زبان فرانسه تلفنی ای سی سی کافیه از قسمت زیر وارد بخش ثبت نام  بشین و با توجه به شرایط سنی یا کاری در یکی از دوره های مکالمه زبان ای سی سی شرکت کنید. شما می تونید روز و ساعت دلخواه تونو انتخاب کنید بعد از گذراندن مراحل ثبت نام اسم شما در سیستم ثبت می شه و همکاران بخش اداری در اولین فرصت طی 24 ساعت کاری با شما تماس می گیرند.

دوجلسه آزمایشی رایگان دوره مکالمه فرانسه

اگه میخواین بدونین در ECC چطور مکالمه زبان رو آموزش میدیم، می تونید در دو جلسه رایگان آموزش مکالمه زبان، برای آشنایی بیشتر با ECC شرکت کنید. دو جلسه رایگان ECC شامل یک جلسه تعیین سطح و یک جلسه آموزش مکالمه هست و در این حالت شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ثبت درخواست دو جلسه رایگان فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید و همکارای ما در اولین فرصت باشما تماس می گیرن!

stayathome2 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

برخی اساتید کلاس مکالمه فرانسوی ECC

حورا پاکیزه دل - استاد زبان انگلیسی، مدرس دوره مکالمه آیلتس T - ECC
5/5

حورا پاکیزه دل

تدریس: فرانسوی  french | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس

مهارت: آیلتس، زبان انگلیسی و فرانسوی

سوالات متداول

بله، دوره های مکالمه زبان فرانسه ویژه نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

خیر لینک دانلود رایگان کتاب آموزش زبان فرانسه براتون فرستاده میشه

همگی حداقل لیسانس زبان فرانسه دارن و مدتی در یک کشور فرانسه زبان زندگی کردن

مجموعه کتابای Edito که جزء بهترین منابع آموزش زبان فرانسوی هستند.

خیر. گواهی پایان دوره برای زبان آموزانی که دوره رو تموم کردن صادر میشه

تمام مکالمات شما با اساتید در ای سی سی ضبط  می شود و تا دو سال قابل استفاده ست. و شما در پنل خود به آنها دسترسی دارید.

بله پایان هر ترم مرور مطالب، رفع اشکال و ارزیابی انجام می شود

بله در دوره فرانسه الفبای زبان فرانسوی هم آموزش داده می شود

بله. تعیین سطح رایگان بوده و برای انتخاب دقیق سطح شما ضروری ست

 بله .بصورت غیر مستقیم و با تکرار و تمرین

برای شرکت در این کلاس ها مختصر آشنایی با حروف و تلفظ زبان فرانسه ضروری ست.

بله، در ابتدا لغات و گرامر پایه را به شما آموزش خواهیم داد.

برای کلاس های آنلاین بله ولی در مورد کلاس های تلفنی خیر. در حال حاضر تعیین سطح بصورت تلفنی برگزار میشه

بله، اساتید ما سعی می کنند سطح شما را به دقت انتخاب کنند.

برای ثبت نام در دوره فرانسه ای سی سی می توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

در پایان هر ترم گزارش روند پیشرفت در اختیار شما قرار می گیرد

بعد از ثبت نام از طریق پنل زبان آموزی تمام اطلاعات دوره در اختیارتون قرار می گیره.

به انتخاب خودتون از ساعت 8 صبح تا 11 شب بصورت هر روز یا یک روز در میون

از سطح پایه تا سطح پیشرفته 5 کتاب تدریس میشه و هر کتاب شامل 12 درسه.

هر روز یا یک روز در میان بسته به انتخاب شما

بصورت توافقی از هر پلتفرمی که راحت باشین می تونید استفاده کنید

بله. اول چند جلسه باید بصورت آنلاین داشته باشین تا آشنایی اولیه با این زبان پیدا کنید

در جلسه اول به مدت 15 دقیقه سوالاتی در مورد اطلاعات شخصی و زندگی روزمره و مطالبی مثل اوقات فراغت و سف و…. از شما پرسیده میشه و نتیجه تعیین سطح به شما گفته میشه.

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

ecc Website icon 4 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هنوز درباره شرکت در دوره مکالمه زبان فرانسه مطمئن نیستید؟

شما می توانید به صورت رایگان با اساتید متخصص ما در ای سی سی مشورت کنید