آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

دوره اسپیکینگ آیلتس IELTS

با شرکت در دوره اسپیکینگ آیلتس ای سی سی، شما با تکنیک‌ها و نکاتی برای تقویت اسپیکینگ آیلتس آشنا می‌شوید و می‌توانید خودتان را برای کسب نمره مورد انتظار در امتحان IELTS Speaking آماده کنید.

نحوه برگزاری: مکالمه تلفنی با پارتنر زبان
تعداد جلسات: ۱۲ جلسه
مدت زمان: ۲۰ دقیقه / هرجلسه

قیمت: 670 هزار تومان

کلاس اسپیکینگ آیلتس ( IELTS Speaking)

کلاس اسپیکینگ آیلتس در ای سی سی مثل سایر دوره ها بصورت غیر حضوری و تلفنی برگزار می شه. شما براحتی میتونید هرکجا که هستین، در روز و ساعت دلخواه خودتون این دوره را داشته باشید. بعد از هر تماس تمام ایرادات و نکات آموزشی به صورت کامنت برای شما ارسال میشه تا با بررسی ایرادای خودتون و نکات جدید هر جلسه سطح زبان تون و  ارتقاء بدید. بعد از هر جلسه نمونه پاسخ هایی که در آزمون اصلی اسپیکینگ آیلتس نمره بالای ۶ گرفتن و در  اختیار شما میزاریم و همینطور برای هر تاپیک تعدادی لغات و اصطلاحات مرتبط براتون  ارسال می کنیم در هر جلسه تلفنی  اساتید ای سی سی نکاتی را برای بالاتر بردن نمره آزمون  اسپیکینگ آیلتس  بهتون آموزش میدن .

با شرکت در دوره های آمادگی اسپیکینگ آیلتس  ای سی سی با تکنیک ها و نکات تقویت اسپیکینگ آیلتس آشنا میشین و می تونید خود تون وبرای کسب نمره مورد انتظار از امتحانspeaking آیلتس  آماده کنید.

آزمون ماک آیلتس - استاد زبان ای سی سی - ECC- دوره مکالمه آیلتس

دوره Pre-IELTS

آزمون اسپیکینگ آیلتس (IELTS Speaking) از سه بخش تشکیل شده.

در پارت یک IELTS Speaking ممتحن سوالات عمومی و کوتاه در مورد خودتون از شما  می پرسه . در  این بخش از شما سؤالات عمومی درباره موضوعاتی مانند خانه، خانواده، کار، تحصیلات و…می پرسن. این بخش بین چهار تا پنج دقیقه طول می کشه.

مهارت مورد نیاز برای سوالات پارت اول: این بخش از آزمون بر توانایی برقراری ارتباط، بیان نظرات و ارائه اطلاعات در مورد موضوعات روزمره و تجربیات یا موقعیت های رایج از طریق پاسخ به طیف وسیعی از سؤالات متمرکزه.

این قسمت از آزمون آیلتس در ای سی سی با عنوان Pre-IELTS به طور کامل به شما تدریس می شه.  تقریبا تمام تاپیک های جنرال که در سالهای اخیر در آزمون اصلی اسپیکینگ IELTS مطرح شده در دوره Pre-IELT ای سی سی گنجونده شده در این بخش اساتید شما در ای سی سی لغت های مورد نیاز  رو در قالب کامنت براتون  می فرستن.  همچنین ایرادای گرامری تون و برطرف می کنن.

دوره IELTS

دوره IELTS در ای سی سی روی پارت دوم و سوم IELTS Speaking تمرکز داره. اساتید ای سی سی استفاده مؤثر از نکات روی کارت، و یادداشت برداری رو به طور کامل به شما  آموزش می دن تا بتونید در روز آزمون اصلی صحبت های خود تون و ساختاربندی کنید و به راحتی به مدت 2 دقیقه صحبت کنید. همچنین پارتنرای شما در ای سی سی نکات موثری را در جهت بالا بردن نمره آزمون اسپیکینگ آیلتس (IELTS Speaking) در پارت سوم به شما آموزش میدن.

دوره Post-IELTS

دوره Post-IELTS در ای سی سی به عنوان ماک آیلتس، و برای آشنایی بیشتر شما با نحوه آزمون برگزار می شه. در این آزمون اساتید ای سی سی شما رو تو  شرایط واقعی آزمون قرار میدن تا از میزان استرس شما کم بشه و همچنین نمره حدودی آزمون آیلتس  و بهتون اعلام میکنن. درنتیجه شما با نقاط قوت و ضعف خودتون بهتر آشنا میشید و روز آزمون اصلی آماده تر وارد جلسه مصاحبه میشید.

اهداف دوره های پری آیلتس، آیلتس و ماک

بعد از گذروندن دوره های پری آیلتس و آیلتس شما می تونید با خیال راحت در آزمون اصلی آیلتس شرکت کنید. اساتید شما در ای سی سی در طول این دوره ها علاوه بر مهارت زبانی شما رو با نحوه آزمون و نکات کلیدی موفقیت در آزمون آیلتس آشنا می کنند.

کلاس اسپیکینگ آیلتس IELTS مناسب چه کسانی است؟

کلاس اسپیکینگ آیلتس برای زبان‌آموزانی که قصد دارند آزمون آیلتس را بدهند و به دنبال بهبود مهارت مکالمه خود در زبان انگلیسی هستند مناسب است. در این کلاس‌ها، شما با موضوعات مختلف و سوالات مختلفی که در آزمون آیلتس ممکن است شامل آنها باشد، آشنا می‌شوید و با تمرین مکالمات خود را پیشرفت داده و بهبود مهارت‌های لازم برای شرکت در این آزمون را کسب می‌کنید.

علاوه بر آن، کلاس اسپیکینگ آیلتس برای زبان‌آموزانی که در سطح متوسط یا پیشرفته زبان انگلیسی هستند نیز مناسب است. اگر در سطح مبتدی هستید، ابتدا باید به تقویت دانش و مهارت‌های زبانی خود بپردازید و سپس به کلاس اسپیکینگ آیلتس بپیوندید.

توصیه می‌شود که قبل از شرکت در کلاس اسپیکینگ آیلتس، حتماً سطح زبانی خود را ارزیابی کرده و اگر لازم باشد، ابتدا کلاس‌های عمومی زبان انگلیسی را طی کنید تا به سطح مناسبی برای شرکت در این کلاس برسید.

مزایای دوره های آیلتس اسپیکینگ ای سی سی

  • برگزاری دوره های آیلتس اسپیکینگ ای سی سی به صورت خصوصی و فقط برای شخص شماست.
  • انتخاب روز و ساعت دوره با شماست و می توانید روز و ساعت دلخواه خودتون و انتخاب کنید.
  • دوره های ای سی سی به صورت هر روزه یا سه روز در هفته و بازه زمانی 8 صبح تا 11 شب هستن.
  • هر ساله با توجه به جدیدترین منابع آموزشی تغییراتی در جزوات ای سی سی خواهیم داشت و شما همیشه جدیدترین منابع آموزشی رو در اختیار دارین.
  • بجای پرداختن هزینه های بالای کتاب می تونید بصورت رایگان جزوه های خودتون و دانلود کنید و همچنین اساتید شما لینک های منابع جدید رو در اختیار شما میذارن.
  • هر زمان که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشین مشاوران شما در ای سی سی بصورت رایگان در خدمت تون هستن.
  • هزینه دوره های اسپیکینگ آیلتس در ای سی سی از سایر موسسات کمتره. شما باصرف کمترین هزینه می تونید به هدف خودتون برسین
  • تمام مکالمات ضبط و آرشیو می شن و شما هر چند بار که بخواین میتونید به اونا گوش بدید یا دانلود شون کنید.
  • گزارش کامل و سوابق آموزشی تمام جلسات در پنل کاربری شما در اپلیکیشن قرار می گیرد.
  • می تونید شماره تماس خودتون و از موبایل به تلفن ثابت یا برعکس تغییر بدین.

نحوه‌ی برگزاری کلاس اسپیکینگ آیلتس

کلاس های اسپیکینگ آیلتس در ای سی سی مثل سایر دوره ها بصورت غیر حضوری و تلفنی هستن. شما به راحتی میتونید هرکجا که هستین، در روز و ساعت دلخواه تون در کلاس آیلتس شرکت کنید.

تعیین سطح آیلتس

برای شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس ای سی سی اول باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. تعیین سطح آیلتس در ای سی سی رایگانه و توسط اساتید حرفه‌ای آیلتس برگزار می شه. همینطور  در صورت نیاز در طول دوره میتونید جلسات رایگان مشاوره و تعیین سطح داشته باشید. برای شرکت در کلاس های آیلتس باید در سطح زبانی متوسط یا بالاتر باشید. 

چنانچه سطح زبان شما پایین تر از متوسط (Intermediate) هست  توصیه میکنیم قبل از شرکت در دوره های آیلتس، حتما در دوره مکالمه انگلیسی عمومی شرکت کنید و سطح عمومی زبان خودتون و بالا ببرین.

طول دوره اسپیکینگ آیلتس (IELTS Speaking) 

دوره اسپیکینگ آیلتس مانند سایر دوره های زبان در ای سی سی شامل 12 جلسه مکالمه 20 دقیقه ای با پارتنر حرفه ای زبان هست.  در طول هر دوره اساتید شما در ای سی سی 10 تا تاپیک و به شما معرفی می کنن. بعد از اون یک جلسه رفع اشکال و در نهایت یک جلسه آزمون نهایی خواهید داشت.

ارزیابی و پیشرفت تحصیلی

در پایان هر دوره یک جلسه رفع اشکال و یک جلسه آزمون نهایی خواهید داشت و سطح زبان و همچنین میزان پیشرفت شما مشخص می شه.

منابع دوره آموزش آیلتس اسپیکینگ

دوره های آموزش مکالمه آیلتس ای سی سی براساس جدیدترین منابع آموزشی آیلتس تدریس میشن. بعد از شرکت در دوره آموزش مکالمه آیلتس ای سی سی، جدیدترین کتاب ها و نمونه سوالات آزمون آیلتس رو به شما معرفی میکنیم و لینک این منابع رو هم در اختیارتون میذاریم. بجای پرداختن هزینه های بالای کتاب می تونید بصورت رایگان جزوه های  رو دانلود کنید

شرکت در کلاس اسپیکینگ آیلتس

شما می تونید از طریق سایت ای سی سی در کلاس اسپیکینگ آیلتس ثبت نام کنید  و زمان برگزاری کلاس  روز و ساعت دلخواه خودتون و  تعیین کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر برای شرکت در کلاس های تخصصی آیلتس و یا نحوه برگزاری آزمون ماک آیلتس با متخصصین ما در ای سی سی مشورت کنید.

دوجلسه آزمایشی رایگان دوره اسپیکینگ آیلتس

اگه میخواین بدونین در ECC چطور اسپیکینگ آیلتس رو آموزش میدیم، می تونید در دو جلسه رایگان آموزش مکالمه زبان انگلیسی، برای آشنایی بیشتر با ECC شرکت کنید. دو جلسه رایگان ECC شامل یک جلسه تعیین سطح و یک جلسه آموزش مکالمه هست و در این حالت شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ثبت درخواست دو جلسه رایگان فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید و همکارای ما در اولین فرصت باشما تماس می گیرن.

stayathome2 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

آشنایی با آزمون ماک آیلتس اسپیکینگ ای سی سی

Professional Outbound Caller ID Tips for Sales Featured Image iStock 946991350 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

آزمون ماک آیلتس ( IELTS Mock ) نمونه شبیه سازی شده آزمون اصلی آیلتس هست  با این تفاوت که با هزینه ای بسیار پایین تر می تونید چندین بار در این آزمون شرکت کنید و آمادگی تون و برای امتحان اصلی آیلتس محک بزنید. هدف اصلی این آزمون آشنایی و آماده‌سازی  متقاضیان شرکت در آزمون اصلی آیلتس در بخش مکالمه (Speaking) ست. شما زبان آموزای عزیز می تونید هر چند بار که بخواین تو آزمون های آیلتس آزمایشی ای سی سی شرکت کنید و توانایی تون و تا حد مطلوب بالا ببرین.

برخی اساتید دوره اسپیکینگ آیلتس ECC

زهرا حیدری استاد زبان انگلیسی - ECC
5/5

زهرا حیدری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس، انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: IELTS ، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

حورا پاکیزه دل - استاد زبان انگلیسی، مدرس دوره مکالمه آیلتس T - ECC
5/5

حورا پاکیزه دل

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس

مهارت: آیلتس، زبان انگلیسی و فرانسوی

نگار کریمی استاد زبان انگلیسی و مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان - ECC
5/5

نگار کریمی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، IELTS Speaking ، انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

فاطمه محمد کونیا - استاد نیتیو زبان انگلیسی - ECC
5/5

فاطمه محمد کونیا

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس

مهارت: IELTS ، Speaking ، زبان انگلیسی نیتیو

ملیت: نیجریه

piiic | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

علیرضا طباطبایی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی بزرگسالان، آیلتس

مهارت: زبان انگلیسی تخصصی و عمومی، آیلتس

سایه خاتین زاده - مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC
5/5

سایه خاتین زاده

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی، آیلتس

مهارت: اسپیکینگ زبان انگلیسی عمومی

photo 2023 08 22 22 23 28 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

مریم بهیاری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۷۴

تخصص: Speaking،  انگلیسی عمومی و تخصصی

photo 2023 08 22 22 14 31 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

آیدا رحمانی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: 1380
تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، مترجمی زبان انگلیسی

photo 2023 08 22 22 35 45 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

روژین چراغی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۸۱

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، آیلتس

سوالات متداول

خیر. در دوره های آیلتس آموزش مستقیم زبان نداریم و سطح شما باید حتما در حد متوسط یا اینترمیدیت باشد  که در آزمون تعیین سطح مشخص می شود.

بله. اساتید در ای سی سی متغیر هستند و در طول دوره شما حداقل با 4 تا 6 استاد مختلف دوره خود را می گذرانید.

شما می توانید از طریق همین ضفحه از قسمت ثبت نام اقدام کنید.

اکثر اساتید آیلتس در ای سی سی حداقل یک بار در آزمون آیلتس شرکت کرده اند و یا در دوره های تی تی سی آیلتس شرکت داشته و آزمون ماک می دهند

بله. برای تمام دوره ها در ای سی سی به صورت کلاس خصوصی برگزار می شود.

 اکثر زبان آموزان ما نمره مشابه آزمونهای ماک خود در ای سی سی را در آزمون اصلی دریافت کرده اند.

بله. میزان بازدهی کلاس به میزان تلاش زبان آموزان و تمرین مطالب آموزشی  بستگی دارد.

خیر. برای دریافت مدرک آیلتس باید در آزمون اصلی ثبت نام کنید.

بله. لینک های پاسخ های سایر زبان آموزان به نمونه سوالات در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین نمونه سوالات بیشتر به همراه پاسخ برای شما در قالب کامنت فرستاده می شود.

زبان عمومی در قالب رفع اشکال تدریس می شود. البته برای بالاتر بردن نمره شما اصطلاحات و استرکچرهای پیچیده  در طول دوره به شما آموزش داده می شود.

بله. سطح زبان عمومی شما باید در حد متوسط یا اینترمدیت باشد.

بله. تمام تماس ها در طول هفته ضبط می شود و نکات آموزشی مورد نیاز شما در اختیارتان قرار می گیرد.

خیر همه چیز بستگی به تلاش شما دارد. ما سعی می کنیم همه نکات لازم را به شما آموزش دهیم. البته حدود نمره شما را با توجه به عملکرد تان در طول دوره می توانیم به شما اعلام کنیم.

بله همه کلاسها ضب می شوند و تا حدود 2 سال شما به فایلهای صوتی دسترسی دارید

خیر آزمون تعیین سطح بر اساس توانایی های شما انجام می شود

 اگر سطح زبان عمومی شما پایین تر از متوسط باشد باید قبل از دوره آیلتس در دوره هتی زبان عمومی ثبت نام کنید.

سطح زبان متوسط یا اینترمیدیت به بالا

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

big ben | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هنوز درباره شرکت در دوره اسپیکینگ آیلتس مطمئن نیستید؟

شما می توانید به صورت رایگان با اساتید متخصص آیلتس ما در ای سی سی مشورت کنید