کتاب Market Leader Pre Intermediate یکی از 5 سطح مجموعه کتاب Market Leader از انتشارات پیرسون برای آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی است. این مجموعه که زبان انگلیسی را براساس سیستم بریتانیایی از سطح A1 تا C2 آموزش می دهد، مطالب را کاملا به روز و همگام با تغییرات جهان آموزش خواهد داد.
کتاب Market Leader Pre Intermediate یکی از کتابهای دورهی آموزشی زبان انگلیسی بوده که از سطح مبتدی تا متوسط به دانشآموزان کمک میکند تا مهارتهای زبان انگلیسی خود را در مفاهیم تجاری بهبود بخشند. این کتاب شامل واژگان، گرامر و تمرینات درک مطلب مرتبط با موضوعات مدیریت و بازاریابی است که به دانشآموزان کمک میکند تا با مفاهیم کسب و کار آشنا شوند و از آن در سطح متداول کاربرد داشته باشند.
سرفصلهای کتاب Market Leader Pre Intermediate عبارتند:
– کسب و کار و بازاریابی
– مدیریت تیم
– تبلیغات و رسانههای جمعی
– مصاحبه کاری
– بازاریابی اینترنتی
– مذاکرات و توافقات
این کتاب برای دانشآموزانی که علاقهمند به فراگیری مفاهیم تجاری هستند و نیاز به تقویت مهارتهای زبان انگلیسی در موضوعات تجاری و کسبوکار دارند بسیار مفید است. همچنین، با تمرینات مستمر در این کتاب دانشآموزان میتوانند دایره واژگان خود را توسعه داده و مهارتهای خواندن و شنیداری را نیز بهبود بخشند.
متون کتاب های مجموعه Market Leader از نشریه Financial Time و سایر منابع بازرگانی معتبر انتخاب شده است. این مجموعه شامل مصاحبه های مختلف و همچنین مکالمات رایج در زمینه های کار و تجارت است و برای افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی و به کار بردن آن در زندگی کاری و تجاری را دارند، می تواند یکی از دوره های درسی مناسب باشد.
مجموعه حاضر از 5 سطح تشکیل می شود که به ترتیب شامل سطح های زیر است:
1. Elementary (مقدماتی)
2. Pre-Intermediate (متوسط رو به پایین)
3. Intermediate (متوسط )
4. Upper-Intermediate (متوسط رو به بالا)
5. Advanced (پیشرفته)
هر سطح از مجموعه Market Leader دارای 12 بخش است و در هر یونیت زبان آموز با هر چهار مهارت اصلی (شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری) درگیر می شود.