کتاب Market Leader Advanced یکی از 5 سطح مجموعه کتاب Market Leader از انتشارات پیرسون برای آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی است. این مجموعه که زبان انگلیسی را براساس سیستم بریتانیایی از سطح A1 تا C2 آموزش می دهد، مطالب را کاملا به روز و همگام با تغییرات جهان آموزش خواهد داد.
کتاب Market Leader Advanced یک منبع آموزشی حرفهای برای دانش آموزانی است که در سطح پیشرفته زبان انگلیسی قرار دارند و به دنبال تقویت مهارتهای زبان تجاری خود هستند. کتاب Market Leader Advanced نسخهای پیشرفتهتر از کتابهای Market Leader است و به دانش آموزان اعتماد و درک کامل مباحث تجاری را در زبان انگلیسی ارائه میدهد.
این کتاب شامل مطالبی مانند رویدادهای خبری و فرهنگی، گرامر، واژگان تجاری پیشرفته، تمرینات شنیداری و تلفظ، و فعالیتهای چندرسانهای است که به دانشآموزان کمک میکند تا آمادگی خود را برای موفقیت در محیطهای تجاری و آکادمیک بالا ببرند.
سرفصلهای کتاب Market Leader Advanced شامل موضوعات زیر میشود:
– رویدادهای خبری و فرهنگی جهانی
– تمرینات مستقل برای شنیداری و تلفظ
– فعالیتهای چندرسانهای به منظور تقویت مهارتهای مختلف
– گرامر، واژگان و مطالب تجاری پیشرفته
– تمرینات درک مطلب و خواندن
کتاب Market Leader Advanced به دانشآموزان کمک میکند تا با مباحث تجاری و حرفهای در زبان انگلیسی، همچون مذاکرات تجاری، مدیریت و فروش، بازاریابی و برنامهریزی استراتژیک آشنا شوند و مهارتهای خود را برای ارتباط با مشتریان بینالمللی و در کار آکادمیک پیشرفته تر کنند. با استفاده از این کتاب، دانشآموزان میتوانند به مهارتهای زبانی لازم برای موفقیت در محیط کار آکادمیک تجاری دست پیدا کنند.
متون کتاب های مجموعه Market Leader از نشریه Financial Time و سایر منابع بازرگانی معتبر انتخاب شده است. این مجموعه شامل مصاحبه های مختلف و همچنین مکالمات رایج در زمینه های کار و تجارت است و برای افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی و به کار بردن آن در زندگی کاری و تجاری را دارند، می تواند یکی از دوره های درسی مناسب باشد.
مجموعه حاضر از 5 سطح تشکیل می شود که به ترتیب شامل سطح های زیر است:
1. Elementary (مقدماتی)
2. Pre-Intermediate (متوسط رو به پایین)
3. Intermediate (متوسط )
4. Upper-Intermediate (متوسط رو به بالا)
5. Advanced (پیشرفته)
هر سطح از مجموعه Market Leader دارای 12 بخش است و در هر یونیت زبان آموز با هر چهار مهارت اصلی (شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری) درگیر می شود.