آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

کتاب آموزش Writing انگلیسی

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

معرفی کامل و دانلود رایگان PDF کتاب های آموزش Writing انگلیسی و کتاب تمرین رایتینگ، کتاب های تقویت Writing (مهارت نوشتاری)

کتاب تقویت Writing

کتاب تقویت Writing، کتابی آموزشی است که به شما کمک می کند مهارت نوشتاری خود را در زبان انگلیسی بهبود بخشید.

در هر فصل این کتاب، مطالب اصلی با تمرینات فراوانی همراه است که شما را در تقویت مهارت های نوشتاری خود همراهی می کند. این تمرینات شامل ساختار جملات، گرامر، واژگان، نوشتن مقاله و خلاصه بندی مطالب می شود.

کتاب تقویت Writing، به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت موثرتر و قوی تر، نوشتار خود را در هر زمینه ای ارائه دهید.

چگونه از کتاب رایتینگ زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

برای استفاده از کتاب‌های رایتینگ زبان انگلیسی، می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:

۱- خواندن کتاب: شما می‌توانید از کتاب‌های رایتینگ زبان انگلیسی برای دستیابی به دانش و مفاهیم جدید و اصول‌گرایی های مهم در نگارش استفاده کنید.

۲- حل تمرین: بسیاری از کتاب‌ها شامل تمرینات عملی برای افزایش دقت و سرعت در نگارش هستند. شما می‌توانید با حل این تمرینات، توانایی نوشتن خود را تقویت کنید.

۳- استفاده از نمونه‌های نوشتاری: برخی از کتاب‌های رایتینگ زبان انگلیسی شامل نمونه‌های مختلفی از نوشتاری هستند که شما می‌توانید برای یادگیری از آن‌ها و استفاده در نوشته‌های خود، بهره ببرید.

بهترین کتاب های رایتینگ

کتاب‌های رایتینگ زیادی وجود دارند که برای بهبود مهارت های نوشتاری مفید هستند. در مقاله بهترین کتاب‌های رایتینگ (Writing) انگلیسی بهترین کتاب های رایتینگ را به شما معرفی کرده ایم.

توصیه می‌کنم قبل از خرید هر یک از کتاب‌های فوق، نسخه رایگان آن را دانلود کنید، موضوعات پوشش داده شده در کتاب را به دقت مورد بررسی قرار دهید و کتابی را که به نیاز شما بیش‌ترین پاسخ را می‌دهد انتخاب کنید.