آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

کتاب English For Customer Care

English For Customer Care - ECC
عنوان انگلیسی: English for Customer Care
عنوان فارسی: انگلیسی برای مشتری مداری
نویسنده: Rosemary Richey
ناشر: Oxford
موضوع: مشتری مداری
حجم فایل دانلود:

توضیحات کتاب

کتاب English for Customer Care اثر Rosemary Richey انتشارات Oxford

کتاب انگلیسی برای مشتری مداری English for Customer Care یکی از کتاب های مجموعه Oxford Express Series است. این کتاب برای آموزش لغات و اصطلاحات موجود در رشته تخصصی مشتری مداری می باشد که می تواند برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، بسیار مناسب و کاربردی باشد. این کتاب به موضوعات مهارت های اجتماعی، جذب مشتریان، تعامل و رسیدگی به مشکلات و درخواست های مشتریان میپردازد.

این مجموعه از دوره های آموزشی نسبتا کوتاه برای مشاغل مختلف، مهارت های کاری و صنایع میباشد. این دوره ها را می توانید در  ۲۵-۳۰ ساعت مطالعه کنید. این کتاب مناسب افرادی است که در سطح B1 تا C1 زبانی هستند. از کتاب های این مجموعه هم میتوان به صورت تنها برای خودخوانی و یا در کنار یک کتاب آموزشی دیگر استفاده نمود. این کتاب یکی از منابع مدرسین حوزه آموزش زبان تجاری میباشد.

کتاب زبان تخصصی مشتری مداری که در 8 فصل نوشته شده است یک دوره آموزشی کوتاه و فشرده برای آموزش به متخصصین مشتری مداری به شمار می آید تا مهارت های اصلی انگلیسی خود را تقویت کنند.

کتاب English for Customer Care یک منبع آموزشی قابل اعتماد، جامع و مناسب برای آن دسته از افرادی است که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با مشتریان در تعامل هستند. این کتاب به کمک آموزش‌های تخصصی برای توانایی‌های مورد نیاز در خدمات مشتریان از طریق فعالیت‌های تمرینی به خوانندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم در مقابله با مشتریان در موقعیت‌های مختلف را پیدا کنند.

کتاب English for Customer Care شامل بخش‌های مختلفی مانند: ریز مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های مذاکره و مقابله با مشتریان ناپسند، زبان‌ آموزی موردنیاز در صنعت خدمات مشتریان، توانایی رسیدگی به شکایات مشتریان، پشتیبانی مشتری،‌ مهارت‌های نوشتاری موثر و نامه‌نویسی کاربردی، و غیره. همچنین این کتاب با فعالیت‌های تمرینی، مثال‌های جدید، نمایش کاربردی هر مفهوم و کلمه و اصطلاحات پایه، مفاهیم مهم، کارتون‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت دانشجویان را در مسیر آموزش زبان خدمات مشتریان به هدف حصول مهارت های مورد نیاز آنها تقویت می‌کند.

Career Paths: English for Customer Care، منبعی مناسب برای افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های خوددر زمینه خدمات مشتریان هستند. این کتاب به دو سطح Elementary و Intermediate تشکیل شده است که هر کدام با موضوعات مختلفی در زمینه خدمات مشتریان شروع می‌شود. کتاب English for Customer Care مناسب برای دانشجویان، متخصصین، کارشناسان، کارمندان خدمات مشتریان و سایر افرادی است که به دنبال بهبود زبان خود در زمینه خدمات مشتریان هستند.

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه دربارهٔ «کتاب English For Customer Care»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *