آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

کتاب آموزش Reading انگلیسی

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

معرفی کامل و دانلود رایگان PDF کتاب های آموزش Reading انگلیسی و کتاب تمرین ریدینگ، کتاب های تقویت reading (مهارت خواندنی)

کتاب تقویت Reading

کتاب‌های تقویت ریدینگ، معمولاً به منظور ارتقای مهارت خواندن در زبان‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کتاب‌ها، شامل داستان‌های کوتاه، متنوع و جذاب می‌شوند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به منظور تقویت مهارت خواندن، بالاترین استانداردهای زبانی را دنبال کنند.

این کتاب‌ها، معمولاً شامل بخش‌های متنوعی مانند سوالات ریدینگ، درک مطلب، معنی کلمات و عبارات و تمرین‌هایی هستند که به منظور تقویت مهارت خواندن و درک بهتر مطلب، طراحی شده‌اند. همچنین، برخی از این کتاب‌ها دارای تمرینات مربوط به مهارت‌های دیگر زبانی مانند نوشتن، گفتار و گرامر نیز هستند.

در کل، کتاب‌های تقویت ریدینگ یکی از بهترین راه‌های تقویت مهارت خواندن در زبان‌های خارجی هستند.

بهترین کتاب های ریدینگ

بهترین کتاب‌های تقویت reading، سری کتاب‌های اینساید ریدینگ (Inside Reading) هستند که در کتابخانه رایگان ECC موجود است.

چگونه از کتاب ریدینگ زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

برای استفاده از کتاب آموزش ریدینگ انگلیسی، بهتر است ابتدا هدف خود را مشخص کنید. آیا میخواهید مهارت خواندنتان را بهبود دهید یا میخواهید برای آزمون هایی همچون آیلتس، تافل و غیره آماده شوید؟

بعد از مشخص کردن هدف، باید فصل های کتاب را مطالعه کرده و تمرینات ارائه شده در آنها را انجام دهید. توصیه می شود که با فصل های آسانتر شروع کنید و سپس به سختی های بیشتری بروید.

بعد از هر فصل، تمرینات مربوط به آن را انجام داده و با پاسخنامه موجود در کتاب، جواب های خود را بررسی کنید. سعی کنید برای ارتقا دادن مهارت خواندنتان از تکرار تمرینات استفاده کنید و هر بار که تمرینات را انجام می دهید، سعی کنید زمان انجام آنها را کمتر کنید.

در پایان، می توانید از فایل های صوتی کتاب استفاده کنید و به متن ها گوش داده و همچنین خود را برای قرار دادن در موقعیت های واقعی مثل مصاحبه های کاری و آزمون های زبان آماده کنید.

دانلود رایگان کتاب Reading
دانلود رایگان و مشاهده کتاب آموزش reading انگلیسی و کتاب تمرین ریدینگ در کتابخانه ECC | ای سی سی مرجع تخصصی کتاب های تقویت reading (مهارت خواندنی)