آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

دوره مکالمه زبان انگلیسی بزرگسالان

برقراری ارتباط موثر و داشتن مکالمه‌ی روان با انگلیسی‌زبانان از اهداف اساسی در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود. مهارت مکالمه (Speaking) به عنوان یک مهارت بسیار مهم، ممکن است تا حد زیادی چالش‌برانگیز باشد، زیرا به تعامل مؤثر و استفاده از روش‌های آموزشی مدرن نیاز دارد. دوره‌ آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان مکالمه محور ECC به شما کمک می‌کند تا به این هدف ارزشمند دست یابید.

این دوره مناسب افراد ۱۷ سال به بالا ، در سطوح مبتدی تا پیشرفته در نظر گرفته شده‌است.

نحوه برگزاری: مکالمه تلفنی با پارتنر زبان
تعداد جلسات: ۱۲ جلسه
مدت زمان: ۲۰ دقیقه / هرجلسه

قیمت: 480 هزار تومان

آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته برای بزرگسالان

تقریباً هر روز این جمله را می‌شنویم ” با وجود شرکت در کلاس‌های زبان، هنوز نمی‌توانم به خوبی انگلیسی صحبت کنم”. اغلب ما نیازمند تقویت مهارت مکالمه‌ زبان انگلیسی هستیم و نمیخواهیم وقتمان را برای یادگیری گرامر و تمرین‌های نوشتاری هدر دهیم.

دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC برای افرادی طراحی شده که علاقه‌ای به شرکت در کلاس های حضوری، مطالعه گرامر و مهارت‌های ریدینگ و رایتینگ ندارند یا به آنها نیازی ندارند.

این دوره برای افراد بالای ۱۷ سال و از سطح مبتدی تا پیشرفته برای شما در نظر گرفته شده‌است. تمرکز این دوره بر مهارت مکالمه (Speaking) است. دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی ECC به شما این امکان را می‌دهد که در موقعیت‌های مشابه مکالمه‌ی رسمی و غیررسمی که روزانه در زندگی روزمره شما رخ می‌دهد، قرار بگیرید و با اعتماد به نفس مکالمه کنید.

آزمون ماک آیلتس - استاد زبان ای سی سی - ECC- دوره مکالمه آیلتس

ویژگی‌های کلاس زبان انگلیسی بزرگسالان

اساتید حرفه‌ای

استفاده از اساتید حرفه‌ای و متخصص دارای مدارک معتبر آموزش زبان

منابع جدید و بروز

استفاده از بروزترین منابع و کتاب‌های دانشگاه کمبریج

تمرکز بر مکالمه

تمرکز ویژه بر مهارت مکالمه (Speaking) در کنار تقویت دیگر مهارت‌ها

سطوح دوره زبان انگلسی بزرگسالان

کلاس زبان بزرگسالان در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته برگزار می شود. سطح پایه تا متوسط هر کدام در 3 ترم و سطح بالای متوسط تا پیشرفته هر کدام در 4 ترم برگزار می شود.

پایه
Elementary

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

پیش متوسط
Pre-Intermediate

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

متوسط
Intermediate

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

بالای متوسط
Upper-Intermediate

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

پیشرفته
Advanced

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

سطح زبان خود را نمی‌دانید؟

با پرکردن فرم زیر در دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و آموزش مکالمه زبان انگلیسی ECC شرکت کنید :

نحوه برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

کلاس‌ها به انتخاب شما، هر روز یا یک روز در میان، در روز‌های زوج یا فرد به صورت ۱ جلسه‌ مکالمه ۲۰ دقیقه‌ای در روز برگزار می‌شود. هر ترم ۱۲ جلسه است که حدود ۲ تا ۴ هفته طول می کشد.

اهداف دوره فشرده آموزش مکالمه زبان انگلیسی ای سی سی

بسیاری از زبان آموزان نیاز دارند تا در مدت زمان کمی به حد قابل قبولی از زبان انگلیسی برسن و بتونن روان انگلیسی صحبت کنن. اگر جز کسانی هستید که می توانید روزی بیست دقیقه به مکالمه زبان انگلیسی اختصاص بدید و می خواین در مدت زمان کمی روان صحبت کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره های فشرده آموزش مکالمه زبان انگلیسی در ای سی سی هست.

آزمون تعیین سطح

بعد از ثبت نام و قبل از شروع اولین جلسه شما تعیین سطح می شید و جزوه مناسب سطح شما براتون فرستاده می شه. آزمون تعیین سطح زبان  ای سی سی از روی آزمون های استاندارد کمبریج شبیه سازی شده و دقیقا بر پایه دروس کتاب های معتبر آموزش زبان انگلیسی هست. مدت زمان آزمون تعیین سطح دوره فقط مکالمه زبان انگلیسی حدودا پانزده دقیقه ست.

ارزیابی پایان ترم مکالمه زبان انگلیسی

در هر ترم ده تاپیک کاربردی به شما معرفی می شه. بعد از تاپیک دهم یک جلسه رفع اشکال و پاسخ به سوالات برگزار می شه و جلسه آخر آزمون نهایی دارین. در  ارزیابی پایان ترم کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی ای سی سی نمره آزمون از ده حساب می شه و برای هر تاپیک یک نمره درنظر گرفته شده. در پایان آزمون ایرادات شما بهتون گفته می شه و پارتنر زبان شما منابع مناسب برای رفع آنها را به شما معرفی می کند. در سیستم  ارزیابی کلاس های مکالمه انگلیسی ای سی سی هیچ زبان آموزی مردود یا به اصطلاح فیل نمی شه چون در طول ترم پارتنر های شما تا مطمئن نباشند که شما مطالب را کاملا یاد گرفتید از اونا عبور نمی کنن.

زمان بندی کلاس های مکالمه بزرگسالان

زمان بندی کلاس های مکالمه بزرگسالان در هر دوره شامل دوازده جلسه ست  و هر جلسه حدودا هجده دقیقه طول می کشه. پارتنر زبان شما در هر جلسه در مورد یک عنوان یا تاپیک کاربردی با شما مکالمه می کنه. در انتها برای رفع ایرادات احتمالی برای شما مطالب مرتبط را بصورت کامنت بارگزاری می کنن.

مزایای شرکت در کلاس مکالمه زبان انگلیسی بزرگسالان

از بین چهارمهارت اصلی زبان اسپیکینگ (Speaking)  و بعد از اون لیسنینگ (Listening) اهمیت زیادی دارند. خیلی از زبان آموزا اصلا نیازی به یادگیری دو مهارت ریدینگ و رایتینگ ندارن و نمی خوان وقت خودشون و صرف یادگیری این دو مهارت کنن.  برای مهاجرت به یک کشور دیگه و یا کار در یک محیط بین المللی اولین و مهمترین نیاز شما اسپیکینگه. همچنین در سنین بالا یادگیری اسپیکینگ به یک زبان دیگه از فراموشی و زوال مغز جلوگیری می کنه. خیلی از افراد در این سنین شروع به یادگیری زبان جدید می کنن تا سلامت خود شون و حفظ کنن.پس بسیاری از افراد فقط و تنها فقط نیاز به یادگیری اسپیکینگ دارن و نمی خوان و یا نمی تونن به یادگیری مهارت های دیگه بپردازن. دوره only Speaking زبان انگلیسی ای سی سی به همین منظور طراحی شده.  پارتنر های زبان شما در ای سی سی با تمرکز روی  مهارت اسپیکینگ (Speaking)به شما کمک می کنن تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی رو داشته باشین.

تمایز دوره‌ مکالمه انگلیسی ای سی سی با سایر دوره‌ها

موضوعات انتخاب شده برای دوره های اسپیکینگ در ای سی سی بسیار کاربردی و جذاب هستن. تقریبا تمام اتفاقات روزمره و نیاز های شما را در بر میگیرن و بعد از گذروندن دوره های اسپیکینگ در ای سی سی می تونید  در مورد همه امور روزمره خودتون صحبت کنید. با دوستان و اقوامی که در کشور های انگلیسی زبان هستن به راحتی صحبت کنید و در مسافرت های خارجی نیازمند یک مترجم و یا همراه نباشید.چراکه همه این عناوین در دوره مکالمه زبان انگلیسی در ای سی سی با شما کار شده. شما با شرکت در دو جلسه تست رایگان دوره ها متوجه تمایز دوره‌ مکالمه انگلیسی ای سی سی با سایر دوره‌ها می شوید.

منابع دوره مکالمه زبان انگلیسی بزرگسالان

برای اینکه در مهارت اسپیکینگ قوی باشید نیاز دارید که خرده مهارت های لغت و گرامر را کمی باد بگیرین و با استفاده از واژگان درست  و ساختن جملات خوش ساخت به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. منابع دوره مکالمه زبان انگلیسی بزرگسالان ای سی سی شامل جزوات با یک عنوان کلی،  تعدادی واژگان مرتبط با عنوان و یک گرامر برای کمک به جمله بندی شما هستن. به منظور فراهم کردن اطلاعات مناسب از منابع دیگه مثل کتاب های آکسفورد ورد اسکیل از انتشارات معتر آکسفورد و همچنین کتابهای گرامر این یوس کمک گرفتیم تا منابع موثقی رو در اختیار شما قرار بدیم. این کتابها در سراسر دنیا پرطرفدار هستند و تدریس می شن.

پارتنر زبان انگلیسی دوره های اسپیکینگ

پارتنر زبان انگلیسی  دوره های اسپیکینگ شما در ای سی سی اساتید مجرب و با تجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی هستن و قبل از شروع به کار در ای سی سی همگی در آزمون  زبان شرکت کردند و با نمرات قبول شده اند.  همچنین پارتنر های زبان انگلیسی ای سی سی، دوره های تی تی سی یا همان تربیت معلم رو گذروندن و ملزم به شرکت در جلسات ضمن خدمت که بصورت دوره ای در ای سی سی برگزار می شه هستند. اکثر پارتنر های زبان  انگلیسی شما در ای سی سی دانش آموخته رشته زبان انگلیسی در مقاطع لیسانس و یا فوق لیسانس هستن. به منظور بالا بردن کیفیت آموزش در ای سی سی از پارتنرها (اساتید) نیتیو هم دعوت به همکاری کردیم که در سطوح بالا با زبان آموزان مکالمه می کنن.

ثبت نام در دوره های مکالمه انگلیسی تلفنی ای سی سی

برای ثبت نام در دوره های مکالمه انگلیسی تلفنی ای سی سی کافیه از قسمت زیر وارد بخش ثبت نام  بشین و با توجه به شرایط سنی یا کاری در یکی از دوره های مکالمه زبان ای سی سی شرکت کنید. دوره های مخصوص کودکان برای سنین 8 تا 12 سال و دوره های مخصوص نوجوانان برای سنین 13 تا 17 سال مناسب هستن. در مقطع سنی بزرگسال شما بنا به نیاز خودتون می تونید دوره های زبان عمومی یا زبان تخصصی و یا دوره آمادگی آزمون آیلتس رو انتخاب کنید. در مرحله بعدی شما می تونید روز و ساعت دلخواه تونو انتخاب کنید بعد از گذراندن مراحل ثبت نام اسم شما در سیستم ثبت می شه و همکاران بخش اداری در اولین فرصت طی 24 ساعت کاری با شما تماس می گیرند.

دوجلسه آزمایشی رایگان دوره مکالمه زبان بزرگسالان

اگه میخواین بدونین در ECC چطور مکالمه زبان رو آموزش میدیم، می تونید در دو جلسه رایگان آموزش مکالمه زبان، برای آشنایی بیشتر با ECC شرکت کنید. دو جلسه رایگان ECC شامل یک جلسه تعیین سطح و یک جلسه آموزش مکالمه هست و در این حالت شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ثبت درخواست دو جلسه رایگان فقط کافیه فرم زیر رو پر کنید و همکارای ما در اولین فرصت باشما تماس می گیرن!

stayathome2 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

رضایت زبان آموزان دوره مکالمه زبان انگلیسی

برخی اساتید دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC

نگار کریمی استاد زبان انگلیسی و مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی کودکان - ECC
5/5

نگار کریمی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس، زبان انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

زهرا حیدری استاد زبان انگلیسی - ECC
5/5

زهرا حیدری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس، زبان انگلیسی کودک و نوجوان

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی

فاطمه محمد کونیا - استاد نیتیو زبان انگلیسی - ECC
5/5

فاطمه محمد کونیا

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس

مهارت: آیلتس، اسپیکینگ، زبان انگلیسی نیتیو

ملیت: نیجریه

حورا پاکیزه دل - استاد زبان انگلیسی، مدرس دوره مکالمه آیلتس T - ECC
5/5

حورا پاکیزه دل

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه، اسپیکینگ آیلتس

مهارت: آیلتس، زبان انگلیسی و فرانسوی

سایه خاتین زاده - مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC
5/5

سایه خاتین زاده

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی

مهارت: اسپیکینگ زبان انگلیسی عمومی

زیبا بیده - مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC
5/5

زیبا بیده

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی

مهارت: زبان انگلیسی عمومی و انگلیسی تخصصی بیزنس

سحر ابوفاضلی - مدرس دوره مکالمه زبان انگلیسی ECC
5/5

سحر ابوفاضلی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی بزرگسالان، آیلتس

مهارت: زبان انگلیسی عمومی، اسپیکینگ، انگلیسی تخصصی

piiic | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

علیرضا طباطبایی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی بزرگسالان، آیلتس

مهارت: زبان انگلیسی تخصصی و عمومی، آیلتس

photo 2023 08 22 22 23 28 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

مریم بهیاری

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۷۴

تخصص: Speaking،  انگلیسی عمومی و تخصصی

photo 2023 08 22 22 14 31 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

آیدا رحمانی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: 1380
تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، مترجمی زبان انگلیسی

photo 2023 08 22 22 14 12 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

مبینا فرهاد فر

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۸۴

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی

photo 2023 08 22 22 22 31 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

ملیکا تقی زاده

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: 1382

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی

photo 2023 08 22 22 35 45 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC
5/5

روژین چراغی

تدریس: انگلیسی  english.9eeb2ea | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

تاریخ تولد: ۱۳۸۱

تخصص: تقویت مکالمه،  انگلیسی عمومی و تخصصی، آیلتس

سوالات متداول

خیر، کتاب ها و جزوات بصورت نسخه مجازی یا ای بوک در اختیار شما قرار می گیرد.

دوره های ما از سطح پایه (Basic) تا پیشرفته (Advanced) برگزار می شود

بعد از گذراندن دوره اینترمدیت می توانید وارد دوره آیلتس شوید و در صورت ممارست و تمرین به راحتی نمره 6 یا بالاتر را کسب کنید

حدودا بیست دقیقه مکالمه تلفنی با پارتنرهای زبان انگلیسی

همه اساتید ما در ای سی سی مدرک دانشگاهی دارند و اکثرا دانش آموخته رشته زبان انگلیسی در مقطع لیسانس با فوق لیسانس هستند.

بله پارتنر های زبان شما در ای سی سی مختلف هستند

 تنها در صورتی که به درخواست خود تان بخواهید از ترم اول شروع کنید می توانید بدون آزمون تعیین سطح ثبت نام کنید.

بله. جلسه ی آخر آزمون فاینال برگزار می شود

هیچ فرقی نمی کند. این کلاسها در همه سطوح برگزار می شود.

بصورت تلفنی و حدودا در پانزده دقیقه انجام می شود

برای ثبت نام می توانید از قسمت ثبت نام دوره مکالمه زبان انگلیسی همین صفحه اقدام کنید.

داشتن یک شماره تلفن همراه یا منزل کافی ست.

در انتهای هر دوره پارتنر زبان شما به شما بازخورد می دهد. و در صورت لزوم منابعی که برای پیشرفت شما لازم است را به شما معرفی می کند.

در دوره های مکالمه کسی مردود نمی شود. البته پارتنر زبان شما با اطمینان از اینکه شما تاپیک را کاملا متوجه شده اید عنوان بعدی را شروع می کند.

در تمام جزوات ای سی سی از کتابهای لغت آکسفورد ورد اسکیل و کتابهای گرامر این یوس استفاده شده است.

این دوره مناسب تمام کسانی است که می خواهند در کمترین زمان با صرف هزینه و وقت کم به نتیجه مطلوب برسند. فرصت زیادی برای مطالعه ندارند. از صحبت کردن در مقابل جمع می ترسند. تمرکزشان بیشتر روی یادگیری مکالمه زبان انگلیسی  ست و تقریبا برای همه افراد با هر سطح از سواد و در هر سنی می تواند مفید باشد

اگر از ابتدا شروع کنید هجده ترم طول می کشد تا همه دوره ها را بگذرانید

انتخاب روز و ساعت با زبان آموزان می باشد کلاس های مکالمه زبان انگلیسی در ای سی سی از شنبه تا پنج شنبه از ساعت هشت صبح تا یازده شب برگزار می شود

 بعد از اتمام تاپیک ها آزمون فاینال برگزار می شود نمره این آزمون از ده نمره می باشد و برای هر درس یک نمره در نظر گرفته شده است.

کلاسها بصورت یک نفره و خصوصی می باشد

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

big ben | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هنوز درباره شرکت در دوره اسپیکینگ زبان بزرگسالان مطمئن نیستید؟

شما می توانید به صورت رایگان با اساتید متخصص ما در ای سی سی مشورت کنید