آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

قوانین و مقررات

تمامی مکالمات انجام شده با اساتید (پارتنرهای زبان) ضبط و در پنل کاربری شما بارگذاری خواهد شد. سایر زبان آموزان تحت هیچ شرایطی به مکالمات ضبط شده دسترسی ندارند. این فایل های صوتی تا یکسال برای شما حفظ و نگهداری میشود.

شماره تماس زبان آموزان جزء اطلاعات محرمانه می باشد و در دسترس مدرسین نمی باشد و قرار نمی گیرد.

تماس ها در تمام ایام هفته، به جز جمعه ها و تعطیلات رسمی انجام می شود.

گارانتی: تا یک هفته پس از ثبت نام ( و یا برگزاری 3 جلسه) چنانچه به هر دلیلی منصرف شدید، وجه پرداختی تان بصورت کامل و بدون پرسش عودت و برگردانده میشود. پس از این بازه زمانی، امکان عودت وجه میسر نمی باشد.

در صورت عدم پاسخ دهی شما به تماس اول، 2 تماس دیگر نیز صورت میگیرد. فاصله ی زمانی بین هر بار تلاش برای برقرای تماس از سوی این مرکز حدود 2 دقیقه می باشد. پس از انجام 3 نوبت تماس در مجموع، در صورت عدم پاسخگویی زبان آموز، جلسه برگزار شده محسوب می گردد.

مدت هر مکالمه حدود 20 دقیقه می باشد.

تماس ها در زمان انتخاب شده توسط کاربر انجام می گیرد.

قبل از انتخاب دوره آموزشی مورد نظر و پرداخت،  به عنوان دوره آموزشی، هزینه و شرایط آن دقت فرمایید.

تحت هیچ شرایطی امکان ذخیره کردن تماس ها و انتقال آن به سایر روزها وجود ندارد.

درصورتی‌که امکان ثبت‌نام آنلاین برای زبان آموز وجود نداشته باشد، زبان آموز می‌تواند، از طریق واریز به شماره کارت‌ بانکی اعلام‌شده و تماس با مجموعه،  نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

در‌صورتی‌که پرداخت کاربر به‌صورت ناموفق انجام پذیرد ، به این معنی که مبلغ از حساب کاربر کسر شده باشد ولی پیامک ثبت نام را دریافت نکرده باشد و یا ثبت نام وی انجام نشده باشد، این مبلغ طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت ناموفق به حساب پرداخت‌کننده بر میگردد. در غیر اینصورت کاربر می‌بایست اطلاعات پرداخت را به واحد پشتیبانی اطلاع تا بررسی و پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

عضویت در پنل کاربری، خرید و اقدامات دیگر به منزله مطالعه و قبول شرایط عضویت، قوانین و مقررات می باشد.

هر گونه برنامه یا محتوای موجود در این اپلیکیشن صرفا متعلق به این مجموعه آموزشی (موسسه توسعه خلاق رادین ) است. در صورت احراز تخلف یا کپی برداری از آن و هر نوع بهره برداری معنوی، مالی و تجاری، متخلفین تحت پیگرد حقوقی و قضایی قرار خواهند گرفت.

کلیۀ حقوق مربوط به سرویس ای سی سی شامل اپلیکیشن، وبسایت، محتوا و خدمات آن و سایر موارد مرتبط دیگر متعلق به موسسه توسعه خلاق رادین است. هیچ‌ شخصیت حقیقی و حقوقی اجازۀ نسخه‌برداری از محتوا ،طراحی یا کدها را ندارد.