آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

چگونه یادگیری زبان را شروع کنیم؟

چگونه یادگیری زبان را شروع کنیم؟

امروزه اکثر افراد بدنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند دلایل زیادی وجود داره که افراد و به سمت یادگیری زبان سوق میده.
– مهاجرت و یا ادامه تحصیل در یک کشور دیگر
– پیدا کردن شغل مناسب با درامد بالا
– آشنایی با تکنولوژی روز دنیا و توانایی استفاده از آن
– مطالعه منابع موثق علمی روز دنیا

ادامه مطلب »
ECC - چگونه دایره لغات ایتالیایی خود را افزایش دهیم؟

چگونه دایره لغات ایتالیایی خود را افزایش دهیم؟ [راهنما کامل + واژگان رایج ایتالیایی]

آشنایی با لغات ایتالیایی بخش مهمی از یادگیری زبان ایتالیایی است.

در کنار گرامر ایتالیایی، واژگان ایتالیایی مهم ترین مهارتی است که هنگام یادگیری ایتالیایی باید بدانید. از این گذشته، شما نمی توانید بدون دانستن کلمات و عباراتی که آن زبان را تشکیل می دهند، از یک زبان جدید استفاده کنید! هرچه واژگان ایتالیایی بیشتری بدانید، بیشتر می‌توانید درباره همه چیز صحبت کنید – از کارهایی که انجام می‌دهید تا سرگرمی‌هایتان، رنگ‌ها و غذاهای مورد علاقه‌تان گرفته تا آب و هوای بیرون و چیزهای دیگر.

برای یادگیری بیشتر در مورد لغات ایتالیایی به خواندن این مقاله ادامه دهید.

ادامه مطلب »

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

یادگیری زبان ایتالیایی

ایتالیا مهد هنر در شکل‌های گوناگون است و با دانستن زبان ایتالیایی که به جهت‌دهی اندیشه‌ی هنرمندان کمک کرده است می‌توانیم به راحتی تجسم هنر را ببینیم و برای دریافت موسیقی هنرهای نام‌آور ایتالیایی چه چیزی بهتر از مطالعه‌ی آثار به زبان اصلی است؟

چرا زبان ایتالیایی یاد بگیریم؟

برای یادگیری زبان ایتالیایی دلایل بسیاری وجود دارد. باید بدانیم که تعداد افرادی که به این زبان صحبت می کنند رو به افزایش هستند هرچند به عنوان دلیل اصلی یادگیری ایتالیایی، می‌توان به غنی‌سازی فرهنگ کشور خود از طریق ادبیات یک فرهنگ با زبانی متفاوت اشاره کرد.

ایتالیایی زبانی آهنگین و شاعرانه است. ایتالیایی زبان بسیاری از نقاشان، نویسندگان و هنرمندانی است که آثاری بزرگ و سترگ خلق کرده‌اند. اگر شما علاقه‌مند به مطالعه‌ی این آثار هستید بهترین راه برای درک بهتر این آثار، مطالعه‌ آنها به زبان اصلی است. لازم  به ذکر است که زبان ایتالیایی در شهر واتیکان در کنار زبان لاتین به عنوان زبان رسمی استفاده می‌شود. علاوه‌بر‌این، ایتالیایی یاد گرفتن به معنای یادگیری زبان مد و آشپزی است گویی می‌توان زبان ایتالیایی را هم‌معنا با کیفیت و سبک زندگی دانست.

یادگیری زبان ایتالیایی را از کجا شروع کنم؟

ابتدا زبان‌آموز باید با الفبای ایتالیایی و تلفظ هر کدام از حروف آشنا شود.  از آنجایی که بعضی از حروف این زبان زمانی که همراه با حرف دیگری استفاده شوند، تلفظ متفاوتی دارند در اولین مرحله زبان آموز باید با این موضوعات استثنایی آشنا شود.

پس از یادگیری الفبا می‌توانید به یادگیری اعداد به زبان ایتالیایی بپردازید زیرا پس از الفبا، اعداد یکی از پرکاربردترین موضوعات در هر زبان هستند.

در ابتدا بهتر است چند سوال و اصطلاحات ابتدایی را حفظ کنید. برای مثال سوالات و اصطلاحات مرتبط به معرفی کردن خود و دیگران، سلام و خداحافظی کردن و… از جمله اصطلاحاتی است که بهتر است قبل از شروع یادگیری جدی زبان ایتالیایی به خاطر بسپارید.

روش های یادگیری زبان ایتالیایی

برای یادگیری زبان ایتالیایی به علت وجود اینترنت می‌توانید از روش‌های گوناگونی استفاده کنید. اگر در سطوح مقدماتی و یا پیشرفته هستید به شما استفاده از انواع اپلیکیشن ها و یا سایر برنامه‌های آنلاین را پیشنهاد میکنیم. به منظور یادگیری واژگان و تلفظ ایتالیایی، آموزش با فیلم یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌هاست.

آموزش زبان ایتالیایی به کمک نرم افزار و اپلیکیشن

برای آموزش ایتالیایی با نرم‌افزار‌ها کافی است تنها در اوقات فراغت خود، از اپلیکیشن مربوطه استفاده کنید تا یادگیری واژگان، تلفظ درست آنها و گرامر را با لهجه‌ی درست و استاندارد ایتالیایی شروع کنید. نرم‌افزار دولینگو یکی از شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزار‌های یادگیری زبان است که استفاده از آن را توصیه می‌کنیم.

در این اپلیکیشن شما ابتدا باید درس‌های اولیه گرامر و درک مطلب را کامل کنید تا به دروس بعدی و سخت‌تر دسترسی پیدا کنید. لغات جدید در این نرم‌افزار طی هر درس با بیان جملات کوتاه تدریس می‌شوند.

آموزش زبان ایتالیایی از طریق فیلم و سریال

اگر مایل هستید با استفاده از فیلم‌ها و سریال‌های ایتالیایی به یادگیری این زبان بپردازید می‌توانید به گوگل و یوتیوب مراجعه کرده و با یک سرچ ساده به منبع کامل فیلم و سریال به زبان ایتالیایی دسترسی پیدا کنید.

در این روش زبان‌آموز می‌تواند به‌راحتی فیلم را متوقف کند تا نکات، کلمات و اصطلاحات ایتالیایی جدید و کاربردی را یادداشت کند. هم‌چنین با فیلم شما می‌توانید با توجه به شرایط نشان داده شده در فیلم بدون استفاده از دیکشنری معنای لغات را حدس بزنید. انجام این کار یکی از عالی‌ترین رو‌ش‌ها برای تقویت درک مطلب زبان ایتایایی است. یادگیری زبان با فیلم به شما کمک می‌کند تا با انواع لهجه‌ها نیز آشنا شوید و خود را به زبان مورد‌ نظر عادت دهید.

آموزش زبان ایتالیایی در خانه با کتاب

اگر مایل هستید به صورت خودخوان در خانه به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازید می‌توانید از کتاب‌ های آموزشی زیر استفاده کنید:

  • Nuovo Progetto italiano
  • Nuovo Espresso
  • La Lingua Italiana

دو مجموعه‌ی اول کتاب‌های آموزشی یادگیری ایتالیایی به چند کتاب در سطوح متفاوت ( از ابتدایی تا پیشرفته) تقسیم شده اند و با توجه به سطح انتخابی به آموزش لغات، درک مطلب و گرامر ایتالیایی می‌پردازند.

تمام این روش‌های پیشنهادی برای یادگیری ایتالیایی به صورت رایگان هستند و یا به ما کمک می‌کنند تا هزینه‌ی بسیار کمی را برای آموزش این زبان زیبا و آهنگین پرداخت کنیم.

آموزش زبان ایتالیایی از صفر تا صد !

ما در این صفحه همه تکنیک‌ها و اصول ریز و درشت یادگیری زبان ایتالیایی، از لغات تا گرامر، منابع آموزش ایتالیایی و غیره را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید به سادگی زبان ایتالیایی را یاد بگیرید.

یادگیری زبان ایتالیایی با ECC

اکنون ممکن است زبان آموز از خود بپرسد با وجود تمام روش‌های آنلاین و خودخوان برای یادگیری و آموزش زبان ایتالیایی و تقویت مهارت‌های زبانی، باید از چه روش جدیدی استفاده کرد؟ پیشنهاد ما یادگیری زبان از طریق مکالمه با اساتید حرفه ای زبان ایتالیایی به عنوان “پارتنر مکالمه زبان ایتالیایی” است.

شما تا زمانی که شروع به استفاده از یک زبان نکنید، نمی‌توانید به آن زبان صحبت کنید.  همراه با پارتنر مکالمه زبان شما در محیطی قرار می‌گیرید تا از دانسته های زبان ایتالیایی خود استفاده کنید. هنگامی که در محیط استفاده از زبان قرار می‌گیرید با اشتیاق بیشتری به دنبال یادگیری جملات و واژگان جدید ایتالیایی می‌روید تا بتوانید با پارتنر خود درباره‌ی موضوعات مختلف صحبت کنید و حتی اگر فرصت چنین کاری را ندارید، آسوده خاطر باشید زیرا پارتنر زبان شما تنها برای یادگیری زبان با شما همراه می‌شود و هرلحظه از مکالمه آموزشی را برای شما لذت بخش کرده و بدون هیچ قضاوتی با شما مکالمه خواهد کرد.

سوالات متداول

 یادگیری زبان ایتالیایی سخت است؟

یادگیری زبان ایتالیایی سخت نیست زیرا از نظر گرامر و تلفظ به زبان فارسی کمی شباهت دارد. اگر زبان آموز به زبان‌های دیگر آشنا باشد به راحتی می‌تواند ارتباط میان گرامر و لغات هم‌ریشه را راحت‌تر درک کند.

در رابطه با مدت زمان یادگیری زبان ایتالیایی عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند و باید پشتکار زبان‌آموز و همینطور آشنایی او با دیگر زبان‌ها به منظور یادگیری از طریق پیوندهای زبانی را نیز در نظر گرفت.

برای فراگیری زبان ایتالیایی روش های زیادی وجود دارد که در این صفحه نیز به آنها پرداخته ایم. از بین این روش ها آموزش با فیلم یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌هاست.

بله، تمام روش‌های پیشنهادی ما برای یادگیری ایتالیایی از جمله؛ یادگیری از طریق فیلم، کتاب و اپلیکیشن به صورت رایگان هستند و یا به شما کمک می‌کنند تا هزینه‌ی بسیار کمی را برای آموزش زبان زیبا و آهنگین ایتالیایی بپردازیم.