آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

انگلیسی صحبت کنید - ECC
آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه انگلیسی را خوب صحبت کنید؟ این پست حاوی نکات ارزشمندی است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه انگلیسی را روان تر و در زمان کمتری صحبت کنید. برای بسیاری از ما صحبت کردن به یک زبان خارجی و به ویژه زبان انگلیسی رویایی دست نیافتنی و دشوار است. به امید محقق این رویای شیرین هزینه، وقت و انرژی بسیاری می گذاریم اما در نتیجه ممکن است در میان راه دلسرد شویم و عطای این رویا را به لقایش ببخشیم. برای صحبت کردن به زبان انگلیسی خوب و روان باید برخی نکات کلیدی را مدنظر قرار بدهید. ما مطمئن هستیم با درنظر گرفتن این نکات می توانید با تسلط خود بر زبان انگلیسی ( حتی هر زبان دیگری) دیگران را تحت تأثیر قرار دهید! پس در کنار ما و با ما بیاموزید!

مکالمه انگلیسی با پارتنر های زبان حرفه ای!

آموزش مکالمه انگلیسی، به صورت آنلاین و تلفنی با تعیین سطح و 2 جلسه آزمایشی رایگان

فهرست مطالب

می خواهید به زبان انگلیسی مسلط شوید و آن را روان صحبت کنید، اما این به چه معناست؟

روان بودن دو بخش دارد: دانستن زبان و دانستن نحوۀ تولید زبان. مسلط بودن به این معنی است که می توانید به راحتی از زبان انگلیسی استفاده کنید. شما آزادانه ارتباط برقرار کنید و بدون نیاز به جستجوی مداوم برای کمک، با افراد بومی به راحتی صحبت و ارتباط برقرار کنید.

تسلط را میتوان در نحوۀ صحبت مشاهده کرد. ممکن است واژگان انگلیسی زیادی بدانید، اما اگر مجبور باشید هنگام صحبت کردن زیادی مکث کنید یا زیاد تکرار کنید ممکن است تسلط شما برای کسی چندان واضح و محسوس نباشد. اگر خیلی آهسته یا یکنواخت و بدون عاطفه صحبت کنید، خیلی روان و مسلط به نظر نخواهید رسید. از سوی دیگر، روان به نظر رسیدن به این معنا نیست که شما واقعاً انگلیسی را خوب صحبت می کنید. برای تسلط به زبان انگلیسی، باید هم به زبان و هم به نحوه صحبت کردن به آن تسلط داشته باشید!

اغلب این انتظار وجود دارد که برای تسلط، باید تعداد معانی کلمه را بدانید. اما مهم است که به یاد داشته باشید صحبت به یک زبان آن هم کامل و مسلط فقط به واژگان و گرامر محدود نمی شود. ممکن است ترسناک باشد، اما شما باید درست صحبت کردن را هم تمرین کنید.

نکات زیر به شما کمک می‌کند تا در مهارت‌های گفتاری خود تسلط پیدا کنید تا بتوانید انگلیسی را درست صحبت کنید و در انجام آن خوب به نظر برسید. فراموش نکنید که هر دو ویژگی تسلط چقدر مهم هستند!

 

املا و تلفظ کلمات انگلیسی

بپذیرید انگلیسی زبان عجیبی است. گاهی اوقات، شما می توانید الگوهایی را در دستور زبان انگلیسی پیدا کنید، اما گاهی این الگوها اصلا معنی ندارد. به عنوان مثال، چرا “read” ( reed) و “read” ( red)یک کلمه هستند، اما بسته به اینکه در زمان گذشته یا حال استفاده شود متفاوت گفته می‌شوند؟ یا چرا “mice” جمع “mouse”  است اما “houses” جمع “house” است؟ متأسفانه، استثنائات زیادی برای قوانین انگلیسی وجود دارد. اگر بخواهید برای هر چیزی دلیل بیابید، به راحتی در یادگیری نحوه صحیح صحبت کردن به زبان انگلیسی که میتواند بسیار آسان باشد گیر بیفتید. گاهی اوقات، انگلیسی فقط عجیب است! بنابراین بهترین کار این است که استثناهای عجیب و غریب را به خاطر بسپارید و به یادگیری ادامه دهید!

مقاله چرا املای انگلیسی سخت است؟ چگونه املای انگلیسی خود را قوی تر کنیم؟ را مطالعه کنید

 

تلفظ انگلیسی خود را بهبود بخشید

در حالی که هیچ انگلیسی “صحیحی” به معنی واقعی کلمه وجود ندارد اما اگر مردم در درک گفتار شما مشکل داشته باشند، صحبت کردن با اطمینان برای شما سخت خواهد بود.

هیچ جادویی برای بهبود تلفظ وجود ندارد – فقط باید اصول را یاد بگیرید و سپس تمرین کنید. همه چیز به نحوه حرکت دادن دهان و استفاده از لب ها، زبان و گلو بستگی دارد. برای این کار، باید سخنرانان بومی را در حین صحبت تماشا کنید و نه تنها به آنچه می‌گویند، بلکه نحوه بیان آن‌ها نیز توجه کنید.  دانستن مسائل و نکات تلفظ نیز مفید است. انگلیسی دارای “تله‌های” تلفظ زیادی است که باید مراقب آنها باشید.

 

از تاکید استفاده کنید

همان جمله ای که با تأکیدهای متفاوت گفته می شود معانی بسیار متفاوتی دارد. ممکن است معنای جمله: I didn’t say she stole my money  برای شما واضح به نظر برسد، اما اگر به هر کلمه در جمله تأکید کنیم، معنی کاملاً چشمگیر تغییر میکند.

I didn’t say she stole my money – someone else said it.

didn’t say she stole my money – I didn’t say it.

I didn’t say she stole my money – I only implied it.

I didn’t say she stole my money – I said someone did, not necessarily her.

I didn’t say she stole my money – I considered it borrowed, even though she didn’t ask.

I didn’t say she stole my money – only that she stole money.

I didn’t say she stole my money – she stole my things, not my money.

در مورد نکته ای که می خواهید به آن اشاره کنید فکر کنید و در جایی که لازم است برای کمک به روشن شدن معنای خود از تاکید استفاده کنید.

 

واژگان در انگلیسی

یکی از خرده مهارت های زبان آموزی یادگیری واژگان است. برای تسلط هر چه بیشتر بر مهارت های زبان آموزی باید نه تنها بر تمام مهارت ها: Speaking ، Listening ، Reading و Wrtiting  بلکه بر خرده مهارت ها هم تسلط کافی پیدا کنید؛ شما وقتی خوب گوش کنید می توانید خوب صحبت کنید. وقتی خوب بخوانید می توانید خوب بنویسید!

 

راه هایی برای بهبود دایره لغات

  • عادت خواندن در خود ایجاد کنید. وقتی با کلماتی در متن مواجه می‌شوید، ساخت واژگان آسان‌تر است
  • از فرهنگ لغت و اصطلاحنامه استفاده کنید
  • بازی کلمات انجام دهید مثل اسم و فامیل
  • از فلش کارت استفاده کنید
  • مشترک برنامه هایی شوید که هر روز یک کلمه آموزش می دهند
  • کلمات جدید را از طریق کد گذاری حفظ کنید
  • استفاده از کلمات جدید را در مکالمه تمرین کنید

مقاله چگونه واژگان انگلیسی خود را بهبود ببخشیم؟ راهنمای کامل واژگان و لغات پرکاربرد زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

 از خوب گوش دادن غافل نشوید

اکثر زبان‌آموزان زبان انگلیسی هنگام گوش کردن بر درک معنای همه کلمات تمرکز می‌کنند. این قطعا مهم است، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید از گوش دادن یاد بگیرید.

سعی کنید نه تنها به معنای کلمات، بلکه به نحوه بیان آن شخص گوش دهید. توجه کنید که شخص کدام کلمات را در یک جمله به هم پیوند می دهد، یا زمانی که به جای «you » می گوید «ya» سعی کنید دفعه بعد که صحبت می کنید این جزئیات را به خاطر بسپارید و زبان انگلیسی شما طبیعی تر به نظر می رسد.

آسان به نظر میرسد، اما در واقع انجام آن می تواند دشوار باشد! وقتی به زبان انگلیسی گوش می دهید، درک تک تک کلماتی که گفته می شود دشوار است. آنها ممکن است از کلمات زیادی استفاده کنند که شما نمی دانید، خیلی سریع صحبت کنند یا لهجه قوی داشته باشند. اما با تمرین و تکرار می توانید به این مهارت دست پیدا کنید. قدرت تمرین و تکرار را دست کم نگیرید.

 

اگر از زبان استفاده نکنید فراموش می کنید

 

english for chatting | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

 

اگر از زبان انگلیسی استفاده نکنید بدون شک انگلیسی صحبت کردن را فراموش می کنید. اگر یک توانایی را تمرین نکنید، ممکن است آن را فراموش کنید. این ایده می تواند به شما کمک کند واژگان جدید انگلیسی را به درستی به خاطر بسپارید.

بهترین راه برای به خاطر سپردن یک کلمه جدید این است که فوراً از آن استفاده کنید تا در حافظه شما بماند. هنگامی که یک کلمه جدید یاد می گیرید، سعی کنید آن را چند بار در طول هفته آینده در جملات بگویید و اینگونه احتمال اینکه آن را فراموش کنید کمتر می شود.

گاهی اوقات، ممکن است کلمه یا عبارتی را یاد بگیرید که ممکن است فوراً برای شما مفید نباشد. اشکالی ندارد که فوراً روی حفظ آن واژگان تمرکز نکنید، به خصوص اگر چیزهای مهم دیگری برای یادگیری وجود داشته باشد.

 

گرامر در انگلیسی

زیادی گرامر نخوانید!

کلید یادگیری زبان، یافتن تعادل بین مطالعه و تمرین است. روان صحبت کردن انگلیسی با دانستن گرامر کامل انگلیسی یکسان نیست – حتی انگلیسی زبانان بومی نیز اشتباهات گرامری مرتکب می شوند!

تسلط یعنی توانایی برقراری ارتباط. به همین دلیل است که گاهی اوقات مهم است که کتاب درسی گرامر را کنار بگذارید، بنابراین می توانید بیرون بروید و مهارت های نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن را در دنیای واقعی تمرین کنید. همانطور که به تمرین ادامه می دهید، می توانید قوانین گرامری زیادی را در طول مسیر یاد بگیرید. به جای اینکه فقط گرامر انگلیسی را حفظ کنید، به دنبال الگوها باشید. راه‌های ساده زیادی برای «تقلب» وجود دارد و به خاطر سپردن کلمات مناسب این کار را آسان‌تر می‌کند.

مقاله آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد را مطالعه کنید

 

بهترین روش ها برای مکالمه به زبان انگلیسی

 

 1. اهداف مشخصی را تعیین کنید

تسلط سطح بسیار بالایی برای دستیابی است و رسیدن به آن زمان زیادی طول می کشد، بنابراین “مسلط شدن” می تواند یک هدف کاملاً نامشخص باشد. داشتن چنین هدف بزرگ و غیر اختصاصی برای برنامه ریزی مطالعات شما مفید نخواهد بود.

به همین دلیل است که باید به اهداف ملموس و واضح تری فکر کنید که می تواند شما را به تسلط برساند. به خودی خود، ممکن است قدم‌های کوچکی به نظر برسند، اما همه با هم مسیری ثابت را در سفر یادگیری زبان انگلیسی شما فراهم می‌کنند. اهداف خوب باید مشخص و قابل دستیابی باشند. هنگام تعیین هدف، باید دقیقاً تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید و چه مدت می خواهید برای یادگیری آن صرف کنید.

 

در اینجا چند نمونه از اهداف خوب آورده شده است:

  • 30 کلمه جدید انگلیسی را در 30 روز یاد بگیرید
  • این هفته با یک فرد انگلیسی زبان صحبت کنید
  • پنج فعل بی قاعده را تا قبل از درس جلسۀ بعدی حفظ کنید
  • تلفظ 10 کلمۀ دشوار را در آخر هفته کامل کنید

اطمینان حاصل کنید که اهدافی که تعیین می کنید به اندازه کافی معقول و چالش برانگیز هستند تا انگیزه شما را حفظ کنند. هدف شما این است که بدون استرس به اهداف خود برسید!

 

2. برای اینکه انگلیسی صحبت کنید باید نقاط ضعف خود را کشف کنید

ممکن است متوجه شوید برخی از بخش‌های زبان انگلیسی برای شما دشوار است. این “نقاط ضعیف” میتواند هر چیزی باشد: استفاده از دستور زبان، تلفظ، ساختار جمله و غیره. مهم است که بفهمید آنها چه هستند تا بتوانید روی بهبود آنها تمرکز کنید.

زبان انگلیسی دارای بسیاری از ویژگی های پیچیده است، و برخی از آنها بسته به زبان مادری شما می توانند پیچیده تر هم باشند. به مواردی که با آنها مشکل دارید توجه کنید و مطالعه بیشتری را به آن اختصاص دهید. شما می خواهید مطمئن شوید در تمام بخش ها و ابعاد زبان انگلیسی به صورت هماهنگ و یکدست پیشرفت می کنید بدون اینکه در هیچ یک از آنها عقب بمانید.

 

3. از زبان آموز بودن دست بردارید و به انگلیسی فکر کنید

خودتان را زبان آموز ندانید بلکه خودتان را فردی بدانید که انگلیسی صحبت می کند. این یک تغییر کوچک است، اما باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و به شما کمک می‌کند از انگلیسی‌ای که قبلاً می‌دانید بهتر استفاده کنید.

همچنین به این معنی است که شما باید به زبان انگلیسی فکر کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید کلمۀ Apple را به زبان انگلیسی بگویید، احتمالاً ابتدا به این کلمه در زبان مادری خود فکر می‌کنید و سپس سعی می‌کنید به کلمه صحیح انگلیسی آن فکر کنید. در عوض، سعی کنید تصویری از یک apple را تصور کنید، و سپس فقط کلمۀ انگلیسی “apple” را در نظر بگیرید. تسلط واقعی زمانی اتفاق می افتد که ترجمه ذهنی مکالمات را متوقف کنید. این بزرگترین قدم از یادگیری زبان انگلیسی تا انگلیسی زبان بودن است!

 

4. از آنچه بهتر می دانید استفاده کنید

وقتی جملات خود را می نویسید و یا می گویید، روی استفاده از کلماتی که قبلاً با آنها آشنا هستید تمرکز کنید. ممکن است بخواهید از کلمات انگلیسی دشوارتر و پیشرفته‌تر استفاده کنید تا روان‌تر به نظر برسند، اما باید به سطح مهارت خود وفادار بمانید و آنچه را که قبلاً می‌دانید تمرین کنید. مطمئن شوید که با انگلیسی‌ای که استفاده می‌کنید، راحت هستید، به‌جای اینکه کلمات جدید و ناآشنا را فقط به این دلیل که می‌خواهید امتحان کنید و دانایی تان را به رخ بکشید استفاده کنید. انجام این کار می تواند شما را به گفتن چیزهای نادرست یا عجیب سوق دهد.

قطعا شما می خواهید کلمات و مهارت های بیشتری را برای پیشرفت یاد بگیرید. توصیه می کنم قبل از استفاده از یک کلمه جدید در مکالمات واقعی، مدتی در متن (در جملات و فیلم ها) آن را مطالعه کنید تا کاربرد و نحوۀ صحیح استفاده اش را یاد بگیرید.

 

5. از اشتباه کردن نترسید

حتما شنیدید که می گویند:« انسان جایز الخطاست.» اجازه ندهید ترس از گفتن چیزی اشتباه شما را از صحبت کردن باز دارد.گاهی اوقات، قرار دادن تمام آن قوانین و کلمات در یک جمله ساده ممکن است دشوار باشد.  حتی اگر فکر می کنید اشتباه می کنید، به هر حال به صحبت کردن ادامه دهید. بیشتر اوقات، مردم متوجه می‌شوند که شما چه می‌خواهید بگویید، حتی اگر اشتباه کنید. به علاوه، هرچه بیشتر صحبت کنید، راحت تر می شود و کلمات مناسب سریعتر به ذهن شما خطور می کند.

 

6. اشتباهات خود را یادداشت کنید

از اشتباه کردن نترسید… بلکه مطمئن شوید که آنها را درست درک کرده اید!

هنگامی که می دانید مشکلی در مکالمه انگلیسی شما رخ داده است، آن را یادداشت کنید (در ذهن خود یا بهتر است بر روی کاغذ آن را یادداشت کنید). وقتی بگذارید و اشتباهات تان را بررسی کنید. آیا از واژگان اشتباه استفاده کردید؟ آیا چیزی اشتباه تلفظ شده است؟ شاید شما از زمان اشتباه در جمله های خود استفاده می کردید؟

اشتباهات اجتناب ناپذیر و ضروری هستند، اما برای کاهش احتمال تکرار همان اشتباهات، باید از آنها درس بگیرید (و نه اینکه فرار کنید!).

 

7. پیام صوتی (یا حتی متنی) به زبان انگلیسی بفرستید

حتی زمانی که به افراد پیامک می‌فرستید، می‌توانید انگلیسی صحبت کنید. فقط متن های خود را به جای تایپ کردن بیان کنید! ممکن است لازم باشد تنظیمات گوشی تان را تغییر دهید تا از حالت نوشتار به  گفتار تغییر کند. بعد فقط کافی است میکروفون را فعال کنید و صحبت کنید کلمات شما روی صفحه ظاهر می شوند. هیچ کس صحبت شما را نمی شنود، اما همچنان تمرین می کنید. معامله بسیار خوبی است، نه؟ اما اگر بیشتر ارتباط شما با دوستان و خانواده به زبان مادری تان باشد، چه؟ مترجم مایکروسافت راهی برای دور زدن این موضوع دارد. بررسی کنید آیا زبان مادری شما در ویژگی مکالمات مایکروسافت گنجانده شده است یا خیر – در صورت وجود، می توانید با صدای بلند به زبان انگلیسی صحبت کنید و کلمات خود را به طور خودکار به متن در زبان مادری خود ترجمه کنید.

 

8. از کتاب های صوتی زبان انگلیسی استفاده کنید

 

28naep ies 0323 1275881448 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

وقتی به تمرین یک زبان فکر می کنیم، اغلب به این فکر می کنیم که خود را در موقعیت هایی قرار دهیم که مجبور به استفاده از زبان باشیم. اما حقیقت این است که اعتماد به نفس و تسلط زیاد از صحبت کردن واقعی و تمرین زیاد  ناشی می شود. این تکنیک می تواند به شما کمک کند تا کارهای بیشتری را انجام دهید.به کتاب های مورد علاقه خود فکر کنید. حتی اگر هیچ کتاب مورد علاقه ای که به زبان انگلیسی نوشته شده باشد ندارید، احتمالاً می توانید برخی از آنها را در ترجمه انگلیسی پیدا کنید. به عنوان مثال، مجموعه هری پاتر در سراسر جهان فروخته شده است.

هر کتاب انگلیسی زبانی را که از آن لذت می برید بردارید و آن را بخوانید و به زبان انگلیسی ضبط کنید. البته این کار کمی طول می کشد. اما این راهی است که می‌توانید هر روز تلفظ انگلیسی خود را به روشی سرگرم‌کننده و جالب تمرین کنید. پس از اتمام ضبط کتاب، یک کتاب صوتی خانگی از آن برای گوش دادن خواهید داشت که به شما راهی برای تمرین مهارت های شنیداری تان نیز می دهد.

 

9. آنچه می خواهید یاد بگیرید، ضبط کنید، سپس در طول روز به آن گوش دهید

به عنوان مثال، فرض کنید که دوست دارید در خصوص مطلب خاصی بیشتر یاد بگیرید یا مثلا در مورد مکالمات رستوران تمرین می کنید. ممکن است نمونه هایی از مکالمات انگلیسی در رستوران را ببینید. به جای اینکه فقط آن متن را بخوانید و سعی کنید نمونه ها را به خاطر بسپارید، خودتان آن را در ذهن تان ثبت کنید!پس آن را با صدای بلند بخوانید و صدای تان را ضبط کنید.

این کار به شما فرصت های متعددی برای به خاطر سپردن یک مطالب می دهد: 1- زمانی که برای اولین بار آن را می خوانید، 2- زمانی که آن را با صدای بلند می خوانید و 3- زمانی که بعداً در حال خواندن به صدای خودتان گوش می دهید.

 

10. از طریق فعالیت های روزمره با خودتان صحبت کنید

 

1. making a shopping list d1bbeda | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

به تمام کارهایی که ممکن است انجام دهید و شروع، میانه و پایانی دارند فکر کنید. به عنوان مثال، هنگام پختن شام از یک دستور غذا پیروی کنید.

این فرآیند فرصت هایی برای بهبود مهارت های مکالمه انگلیسی شما هستند. دستورالعمل‌های یک فرآیند را به زبان انگلیسی روی یک تکه کاغذ بنویسید. آن را تا حد امکان ساده کنید و قدم های خود را شماره گذاری کنید.

برای پختن چیزی، دستورات شما ممکن است اینگونه شروع شود:

  1. Peel the garlic
  2. Dice the garlic
  3. Peel the onions
  4. Slice the onions

هنگامی که دستورالعمل های خود را دریافت کردید، آنها را دنبال کنید. در ضمن، کاری را که انجام می دهید با صدای بلند بگویید. به عنوان مثال،

“Now I’m cutting up the onions. Uh oh, my eyes are starting to water!”

دستورالعمل های شما نوعی “برگ تقلب” است که به شما در این راه کمک می کند. آنها به شما کمک می کنند که به طور مداوم صحبت کنید، بدون اینکه مجبور شوید متوقف شوید و به کارهای بعدی فکر کنید.

 

11. لحن، زبان بدن و ژست ها را بیاموزید

تسلط واقعی انگلیسی چیزی فراتر از واژگان و دستور زبان است. اگر بتوانید لحن، زبان بدن و ژست ها را بفهمید، واقعاً شبیه یک گویشور بومی به نظر خواهید رسید.

لحن عبارت است از “فراز و فرود” یا تغییر لحن در نحوۀ صحبت کردن یک شخص. زبان بدن نحوۀ استفادۀ شخص از بدن خود برای حمایت (یا مخالفت) با منظورش است. ژست ها حرکات دست و بدن هستند که با آنچه که شخص می گوید کار می کنند. یادگیری این سه چیز آسان نیست زیرا بسیار طبیعی به نظر می رسند. یکی از روشهای یادگیری زبان تماشای انگلیسی زبانان بومی است که چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. از دیگر روش های مطالعه این جنبه‌ زبان، شرکت در کلاس های زبان آنلاین یا حضوری و تماشای ویدیوهای YouTube است.

 

12. مرور چیزهایی که یاد می‌گیرید به همان اندازۀ یادگیری واقعی مهم است!

بدون بررسی مناسب، ممکن است به راحتی بسیاری از مطالبی که قبلاً آموخته اید را فراموش کنید. این می تواند تا حد زیادی سرعت شما را در مسیر تسلط بر زبان کند کند. به همین دلیل است که باید به طور مکرر مهارت های خود را آزمایش کنید.

شما می توانید یادگیری خود را به روش های مختلف مرور کنید. می‌توانید آزمون‌های واژگان خود را بسازید، تمرین‌های ترجمه را انجام دهید یا جلسات آموزشی متناوب با یک پارتنر زبان داشته باشید. همچنین منابع آنلاینی وجود دارد که می توانید از آنها برای بررسی استفاده کنید. بررسی ها و تست های شما به شما کمک می کند پیشرفت خود را در زبان انگلیسی ببینید. دیدن اینکه چقدر پیشرفت کرده اید می تواند انگیزه شما را برای یادگیری بسیار افزایش دهد!

منابع و پیشنهادات بالا را امتحان کنید و به احساسی که در شما ایجاد می کنند توجه کنید. کدام یک به اعتماد به نفس شما کمک می کند؟ به نظر می رسد کدام یک به شما کمک می کند در مدت زمان طولانی تری انگلیسی صحبت کنید؟

از روش هایی استفاده کنید که برای شما مفید است و به شما کمک می کند بهتر انگلیسی صحبت کنید.

مقاله بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی را نیز مطالعه کنید.

 

آموزش و تدریس در کلاس درس

 

انگلیسی صحبت کردن در کلاس

برای اینکه روان انگلیسی صحبت کنید باید از همه بیاموزید

شما مجبور نیستید فقط از کتاب های درسی و معلمان انگلیسی یاد بگیرید – هر کسی که انگلیسی صحبت می کند می تواند به شما در تمرین کمک کند. قطعا شرکت در کلاس های درس و الزام و اجبار به پاسخگویی و یادگیری از اطرافیان می تواند نقش مهمی در یادگیری هر چه بیشتر زبان داشته باشد. برای این کار با تمام قوا از زمانی که صرف این کلاس ها چه حضوری یا آنلاین می گذارید استفاده کنید.

سوال بپرسید

تصور کنید اگر کسی از شما بپرسد فلان چیز را شما به زبان مادری تان چطور تلفظ می کنید چه احساسی خواهید داشت. آیا عصبانی می شوید؟ نه! شما احتمالاً خوشحال خواهید شد که بتوانید کمک کنید، درست به همین شکل بسیاری از انگلیسی زبانان هم از کمک به شما خوشحال می شوند. اگر انگلیسی‌زبان‌هایی را می‌شناسید، چه دوست یا همکار، از این فرصت برای تمرین و یادگیری از آنها استفاده کنید. حتماً سؤالات خاصی را نیز بپرسید و آماده بازخورد باشید.

 

یادگیری غوطه وری

شیرجه رفتن به انتهای عمیق

مطالعه انگلیسی یک ساعت در روز و یک بار در هفته معمولا برای پیشرفت واقعی کافی نیست. بهترین راه برای بهبود سریع زبان انگلیسی این است که هر روز حداقل چند دقیقه را صرف تمرین کنید.

با غوطه ور شدن در زبان، سعی کنید تا جایی که میتوانید در فعالیت های روزمره خود در زبان احاطه شوید. برای اینکه زبان انگلیسی بخشی از برنامه روزانه شما شود، لازم است مکرراً در حال یادگیری و تمرین باشید تا زمانی که شنیدن و صحبت کردن به آن زبان برای تان طبیعی شود.

علاوه بر مطالعه مداوم زبان انگلیسی از یک کتاب یا یک دوره، می توانید به روش های سرگرم کننده و خلاقانه زیادی غوطه ور شوید! می توانید تنظیمات گوشی خود را به زبان انگلیسی تغییر دهید. می توانید شروع به تماشا و گوش دادن به فیلم ها و آهنگ های انگلیسی کنید، یک دفتر خاطرات انگلیسی داشته باشید یا در مکانی که انگلیسی مورد نیاز است داوطلب شوید.

هر بار که مطالعه می کنید تا حد امکان در زبان انگلیسی بیشتر غرق می شوید. خودتان را برای گوش دادن، خواندن و حتی گفتن چیزهایی به زبان انگلیسی به چالش بکشید که فکر می کنید ممکن است برای شما خیلی سخت باشد. اگر می خواهید انگلیسی را روان صحبت کنید، باید آن را به بخشی ضروری از زندگی روزمره خود تبدیل کنید.

 

نرم افزارها و اپلیکیشن ها

اگر می‌خواهید بدانید چگونه مهارت‌های مکالمه انگلیسی خود را بهبود ببخشید، یک پاسخ آسان وجود ندارد. یادگیری نحوه صحبت روان انگلیسی چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد. به همین دلیل، مهم است که ابزارها و تکنیک هایی را برای تمرین هرروز خود آماده کنید.

 

The English Speaking Practice app

این برنامه به شما امکان می دهد مکالمات اولیه را به زبان انگلیسی تمرین کنید. استفاده از آن واقعاً ساده است! فقط موضوعی را انتخاب کنید که می خواهید گفتگو درباره آن بشنوید سپس، به گفتگو گوش دهید. پس از آن، می‌توانید در آزمونی شرکت کنید تا درک خود را بیازمایید، یا از برگه «Record» برای تمرین صحبت کردن استفاده کنید. تصمیم بگیرید که در مکالمه می خواهید جای کدام شخص صحبت کنید. سپس می توانید ضبط را ذخیره کرده و آن را پخش کنید.

 

The SayHi translation app

این یک برنامه ترجمه صوتی ساده ای است که می توانید برای مکالمات دو زبانه از آن استفاده کنید. با این حال، تا زمانی که برنامه گزینه ای برای زبان مادری شما داشته باشد، می توانید از آن به عنوان راهی سریع برای جستجوی ترجمه ها یا تمرین صحبت کردن استفاده کنید. مترجم را برای مکالمه بین انگلیسی و زبان مادری خود تنظیم کنید. سپس، سعی کنید انگلیسی صحبت کنید و ببینید انگلیسی شما چگونه ترجمه می شود. این به شما ایده می دهد که برنامه چقدر صحبت های انگلیسی شما را درک می کند. همچنین، اگر فراموش کردید که چگونه چیزی را به زبان انگلیسی بگویید، می توانید به زبان مادری خود در میکروفون صحبت کنید و ببینید که چگونه به انگلیسی ترجمه می شود. این می تواند بسیار سریعتر از استفاده از یک فرهنگ لغت باشد!

 

رسانه انگلیسی زبان

 

فیلم ها و تلویزیون های ابرقهرمانی آمریکایی

 

یادگیری زبان فیلم ابرقهرمانی

تماشای فیلم و تلویزیون انگلیسی زبان، به طور کلی، راه خوبی برای عادت کردن به گفتار طبیعی است. فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی به‌ویژه برای یادگیری زبان انگلیسی عالی هستند، زیرا قرار است مخاطبان گسترده‌ای، گاهی اوقات از جمله کودکان، را جذب کنند. به این خاطر که معمولاً فهمیدن اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است بسیار آسان است.

دلیل دیگری که چرا داستان‌های ابرقهرمانی آسان‌تر درک می‌شوند این است که آنها بسیار دراماتیک و احساسی هستند. شخصیت ها اغلب در مورد آنچه اتفاق می افتد با صدای بلند و واضح صحبت می کنند.

در حالی که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، یک راه خوب برای شروع این است که برخی از برنامه های شبکه CW که در نتفلیکس در دسترس هستند، مانند “Supergirl” و “Black Lightning” باشد. این فیلم و سریال ها حرف های زیادی در خود دارند و تمرکز زیادی روی روابط بین شخصیت ها دارند. می‌توانید برای چندین فصل با آن‌ها همراه باشید و به نحوه صحبت شخصیت‌های مختلف با یکدیگر عادت کنید، در حالی که با داستان‌های هیجان‌انگیز سرگرم می‌شوید.

 

کانال YouTube تلویزیون انگلیسی

از این کانال یوتیوب میتوانید برای شنیدن انواع مختلف گفتار و مکالمه انگلیسی استفاده کنید و زبان تان را به مراتب روان تر و به روزتر کنید.

صداهای موجود در این ویدیو و سایر موارد مشابه در کانال YouTube TV انگلیسی مکالمات ضبط شده واقعی هستند. انگلیسی آمریکایی گویش انگلیسی است که بیشتر در این مکالمات استفاده می شود، اما نمونه هایی از انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی استرالیایی نیز وجود دارد.

این مکالمات نیز خود به خود هستند بنابراین روشی است که در واقع زبان انگلیسی توسط افراد بومی صحبت می شود. کمی از زبان عامیانه استفاده می شود، اما این مکالمات به تقویت مهارت های شنیداری شما کمک می کند تا بتوانید گفتار انگلیسی را در زندگی واقعی درک کنید.

 

Loecsen Learn English

How-to-to-Speak-English-well-Fluently این یک دوره رایگان آنلاین انگلیسی با تمرکز زیاد بر صحبت کردن است. برای تمرین مکالمه انگلیسی خود، به ادامه بروید و «تست» بدهید.

شما می توانید از فهرست‌های مختلف عبارات دلخواهتان را گوش دهید و تکرار کنید. وقتی یک عبارت را با استفاده از میکروفون کامپیوتر خود تکرار می کنید، می بینید که آیا برنامه قادر به درک گفتار شما هست یا خیر. این کار حتی اگر قبلاً مطالب دروس را می‌دانید مفید است، زیرا فرصتی دارید که با صدای بلند انگلیسی صحبت کنید و تلفظ خود را تمرین کنید.

 

مکالمه انگلیسی با پارتنر زبان انگلیسی

بی شک گفتگو با پارتنری مسلط و آگاه می تواند در این مسیر بسیار راهگشا باشد. پارتنر زبان آگاه به دانش روز زبان که دسترسی به منابع بی حد و بی شمار زبان دارد می تواند همراهی شگفت انگیز در این مسیر سخت و گاهی گیج کننده و شاید حتی ناامید کننده باشد. پارتنر زبان تان می تواند اشتباهات شما را اصلاح کند و شما را در مسیر تمرین و بهبود هر چه بیشتر استفاده از زبان راهنمایی و هدایت کند. قطعا شما هم مسیرهای زیادی را برای زبان آموزی امتحان کرده اید اما این یک دوره آموزشی عادی زبان انگلیسی نیست. بلکه یک رویکرد کاملاً جدید برای یادگیری زبان انگلیسی است.

 

چگونه با ECC انگلیسی صحبت کنید

ای سی سی به همراه پرسنل و کادر مجرب خود در کنار شماست تا راهی پویا  و متفاوت در آموزش زبان در اختیارتان قرار دهد. شما در کنار ما تجربه ای متفاوت خواهید داشت. ما به شما بهترین شیوه های فراگیری بهتر و ساده تر زبان را آموزش خواهیم داد و بستری را فراهم نموده ایم که تمام تجربه و ترفندهای به روز فراگیری زبان را در طبق اخلاص در اختیار شما عزیران قرار دهیم.  چیزی که ECC را عالی و متمایز می کند چندین سال تجربه در یادگیری سریع و تسلط بر چندین زبان است. این مرکز میانبرها و تکنیک هایی را که در طول سال ها آموخته است به شما نشان می دهد.

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

تقویت مهارت ریدینگ (Reading) و درک مطلب زبان انگلیسی

تقویت مهارت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی: راهنمای جامع

مهارت ریدینگ یا خواندن، یکی از مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی است که نقش حیاتی در زندگی روزمره، پیشرفت تحصیلی و شغلی ایفا می‌کند. با تقویت مهارت ریدینگ، می‌توانید به انبوه اطلاعات موجود در منابع انگلیسی دسترسی پیدا کنید، با افراد انگلیسی زبان در سطوح مختلف ارتباط برقرار کنید، در امتحانات و مقاطع تحصیلی بالاتر موفق شوید و فرصت‌های شغلی خود را ارتقا دهید.

ادامه مطلب »
۹ روش موثر برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در خانه

9 روش موثر برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در خانه

زبان انگلیسی یکی از زبان‌های بین‌المللی است که در بسیاری از زمینه‌های زندگی کاربرد دارد. از جمله مهم‌ترین کاربردهای زبان انگلیسی می‌توان به ارتباطات بین‌المللی، تجارت، گردشگری و آموزش اشاره کرد. به همین دلیل، یادگیری زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد ضروری است.

ادامه مطلب »
نحوه انتخاب بهترین دیکشنری: راهنمای گام به گام

نحوه انتخاب بهترین دیکشنری: راهنمای گام به گام

دیکشنری یکی از ابزارهای ضروری برای یادگیری هر زبانی است. دیکشنری به ما کمک می‌کند تا معنای کلمات جدید را بیاموزیم، تلفظ آنها را درست بفهمیم و کاربرد آنها را در جمله تشخیص دهیم. اما با وجود تنوع دیکشنری‌های موجود در بازار، انتخاب بهترین دیکشنری برای خودمان می‌تواند دشوار باشد.

در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین دیکشنری را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب »
10 داستان‌ کوتاه انگلیسی برای کودکان: راهی جذاب برای یادگیری زبان

10 داستان‌ کوتاه انگلیسی برای کودکان: راهی جذاب برای یادگیری زبان

داستان‌های کوتاه انگلیسی برای کودکان می‌توانند نقش مهمی در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان ایفا کنند. این داستان‌ها می‌توانند کودکان را با زبان انگلیسی آشنا کنند، دایره لغات و مهارت‌های خواندن و نوشتن آنها را بهبود بخشند و به آنها کمک کنند تا با فرهنگ انگلیسی آشنا شوند.

ادامه مطلب »

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *