امور اداری  70 20 9100 (021)
امور اداری  70 20 9100 (021)

پارتنر مکالمه زبان

ماجرای سازمان ها و شرکت ها

ماجرای سازمان ها و شرکت ها، چه دولتی و چه خصوصی با برگزاری دوره های آموزشی زبان، ماجرای آشنایی برای مدیران آموزش و منابع انسانی است.

مدیران آموزش سازمان ها، از یک سو می خواهند دوره های مهارتی را برای پرسنل خود برگزار کنند اما از سوی دیگر مشکلاتی مانند مسائل اجرایی، نظارتی، گزارش گیری و گاها مسائلی که با مجری آموزش، برای ارائه گزارش های مختلف پیدا می کنند، باعث تردید می شود و شور و اشتیاق برای برگزاری این دوره ها را کاهش می دهد.

این مجموعه آموزشی بر اساس تجربه 21 ساله خود با سازمان ها، نهادها و شرکت های مختلف، به نیازها، ملاحظات و خواسته های مدیران آموزش و منابع انسانی آگاهی دارد و بر همین مبنا، پلتفرم و پنل سازمانی خود را طراحی کرده است.

این مجموعه برای متناسب سازی هر چه بیشتر محتوای دوره ها با اهداف سازمان، علاوه بر دوره های عمومی، دوره های تخصصی همچون دوره های بازرگانی، بانک، بیمه، مذاکرات بین المللی، روابط عمومی و بین الملل، منابع انسانی، خودرو، نفت و گاز و انرژی و صادرات و واردات را تدوین نمود.

آسیب شناسی صورت گرفته از تجربیات چندین ساله این مجموعه نشان می دهد که از منظر مدیران آموزش، دوره های 100% غیرحضوری اثر بخشی پایینی دارد. به منظور رفع این مشکل این مجموعه دوره های آموزشی را به صورت تلفیقی برگزار می کند. به عبارتی در کنار هر 10 ساعت آموزش غیر حضوری به مدت 1 ساعت آموزش حضوری و یا آنلاین برگزار می گردد.

نکته حائز اهمیت دیگر، نگرانی مدیران آموزش از میزان و نرخ مشارکت پرسنل است. کال سنتر ECC بر اساس زیر ساخت و پلتفرم پیشرفته IT، امکان دسترسی به پنل گزارش گیری لحظه ای را فراهم کرده تا در هر ساعتی از شبانه روز امکان گزارش گیری چه به صورت گروهی (نرخ کل مشارکت) و هم به صورت فردی مهیا باشد.

دسترسی به اطلاعات زبان آموزان همچون شماره تماس یکی از دغدغه های اصلی مدیران و سازمان هاست. این در حالی است که پلتفرم آموزشی ECC به گونه ای است که ” سیستم” با زبان آموزان به صورت خودکار تماس میگیرد و مدرسین به هیچ یک از اطلاعات زبان اموزان دسترسی ندارند.

بنا بر ملاحظات و سیاست های سازمانی، از یک  سو مدیران اغلب مجبور به برگزاری دوره های آموزشی خارج از ساعت اداری بودند و از سوی دیگر این امر منجر به نارضایتی پرسنل می شد. در پلتفرم ECC  زبان آموزان در انتخاب روز و ساعت تماس از 8 صبح تا 11 شب آزاد هستند.

تمامی ویژگی های فوق منجر شد که بسیاری  از سازمان ها پس از آشنایی با پلتفرم کال سنتر ECC از این شیوه نوین آموزشی، جهت ارتقاء بهره وری پرسنل خود استفاده نمایند برخی از این سازمان ها عبارتند از:

شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت نمایشگاه های بین المللی. بانک خاور میانه، بانک کارافرین. بانک اقتصاد نوین، بانک سینا، بانک مسکن، تامین سرمایه امید، بیمه اسیا، بیمه ملت، بیمه سرمد، ارزش افرینان فدک، شستا، غدیر، اتیه دماوند، سرمایه گذاری بهمن، تدبیر، ایسیکو، میدکو، سیمان هرمزگان، نسیم سلامت