آدرس

امور اداری    ۷۰ ۲۰ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی
یادگیری زبان جدید دریچه ای جدید به دنیای بزرگ را به روی تان می گشاید و به شما فرصت می دهد تا بیشتر بیاموزید، سفر کنید، با فرهنگ های متفاوت آشنا شوید و دنیای کسب و کارتان را گسترده کنید و حتی برای ورود به دنیا و تجربه فرصت های متفاوت آماده تر باشید.

مکالمه انگلیسی با پارتنر های زبان حرفه ای!

آموزش مکالمه انگلیسی، به صورت آنلاین و تلفنی با تعیین سطح و 2 جلسه آزمایشی رایگان

فهرست مطالب

قطعا دانستن زبان های متفاوت فرصت های شما را در همه حوزه ها حتی شغلی چندین برابر می کند، بنابراین از این فرصت بی نظیر غافل نشوید! با ما همراه باشید تا به شما بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کنیم.

 

آیا بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد؟

روش های فراگیری زبان به تعداد آدمها و زبان های موجود می تواند متنوع و گسترده باشد. از آنجایی که هر شخصی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد فراگیری زبان هم می تواند برای وی ویژه و مخصوص به خود باشد؛ بنابراین روش ای که برای یک فرد مناسب بوده ممکن است در زبان آموزی دیگری چندان موثر واقع نشود. بنابراین توصیه می شود بنا بر خصوصیات شخصیتی و ویژگی ها و شرایط کاری و غیره از چند روش رایج و مفید که در ادامه معرفی می کنیم برای زبان آموزی استفاده کنید تا کارایی بهتری را کسب نمایید.

 

یافتن بهترین روش آموزش زبان انگلیسی

یافتن بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی می تواند بسیار شخصی و حتی چالش برانگیز باشد. اما باید بدانید که یادگیری زبان جدید خواه گرامر باشد یا واژگان کاری زمان بر است. بهترین روش یادگیری زبان جدید زمانی می تواند کارا و موثر باشد که در کنار یادگیری زبان، از روند آموزشی لذت ببرید. امروزه روش های بسیار متنوع و حتی جذابی برای آموزش زبان وجود دارد مانند آموزش از طریق فیلم و بازی یا از طریق کلاس های حضوری و آنلاین و حتی شبکه های مجازی. انتخاب با شماست بهترین روش یادگیری مختص به خودتان را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برای تان دارد!

 

آموزش و تدریس در کلاس درس

 

Mediation intro 1132x670 1 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

یادگیری در کلاس درس از گذشته تا کنون یکی از مهم‌ترین مراحل در فرآیند آموزش و پرورش است. در کلاس درس حضور معلم و دانش آموزان دیگر می تواند تاثیر مهم و بسزایی در فراگیری زبان انگلیسی داشته باشد. اما امروزه و در عصر دیجیتال و با مسائلی مانند اپیدمی کرونا نیاز به تغییرات در زمینه آموزش دو چندان شده است. در حال حاضر چنان روش های متفاوت و گسترده ای در اختیار همگان وجود دارد که هر فردی با هر سطحی از امکانات می تواند از آنها به نحو احسن بهره ببرد. فقط کافی است روش یادگیری زبان مناسب خودتان را پیدا کنید و خودتان را محدود به روش های قدیمی، شناخته شده و سنتی نکنید.

 

یادگیری غوطه وری

معنای واژۀ «غوطه وری» کاملا واضح است غوطه وری عبارت است از انجام کاری به صورت ناخودآگاه و بدون فکر کردن. اکثر ما زبان مادری خود را با بزرگ شدن در کنار افرادی که به این زبان صحبت می کردند و حتی بدون آموزش حرفه ای و پیچیده فرا گرفته ایم که به شیوۀ ناخودآگاه و از طریق غوطه وری بوده است. بدون شک “غوطه وری” بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی است. یادگیری غوطه وری تقریبا برای هر چیزی از آشپزی و شروع یک تجارت گرفته تا یادگیری یک زبان جدید مثل زبان انگلیسی کاربردی است.

 

نرم افزارها و اپلیکیشن ها

روش های یادگیری زبان انگلیسی چنان متنوع و گسترده شده است که روش قدیمی، خشک و بدون بازدهی قبل در حال منسوخ شدن هستند. روش های جدید یادگیری زبان از طریق بازی، خلاقیت و ابتکار عمل چنان گوی سبقت را ربوده اند که روشهای سنتی و خسته کننده قبل به گرد پای آنها نخواهند رسید! برای یادگیری زبان می توانید از انواع بازی و اپلیکیشن های موجود استفاده کنید. اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند به شما در یادگیری زبان در هر سطحی کمک کنند. آنها کاربردی راحت و آسان دارند  و همیشه می توانند در دسترس باشند. در ادامه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم:

 

Duolingo

یکی از پلتفرم های پرطرفدار آموزش و یادگیری زبان از طریق بازی و سرگرمی است. طراحی خاص و متفاوت آن کار آموزش زبان ها را از طریق بازی و سرگرمی مفرح و لذت بخش کرده است.

 

Babbel

این اپلیکیشن نیز که برای استفاده از آن نیاز است به اینترنت دسترسی داشته باشید، یک برنامه منحصر به فرد و با گرایش و تمرکز کمتری به یادگیری زبان انگلیسی از طریق بازی و بیشتر با تکیه بر تکرار و تمرین است.

 

Bravolol

برنامه فراگیر و مشتمل بر چندین بخش متفاوت است که می تواند به دلیل بهره مندی از بازی های گوناگون یکی از برنامه های کاربردی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی از طریق بازی بر شمرده شود. آموزش زبان های مختلف از طریق برنام هایی مانند آب و هوا و یا موضوعات دراماتیک انجام می گیرد. شما از طریق نوشتار، تلفظ، تشخیص بصری و فعالیت هایی که برای حل مسئله انجام می دهید می توانید مهارت های خودتان را برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق بازی تقویت کنید.

 

Grammarly

این برنامه بسیار پرطرفدار است و فراتر از صرف اصلاح نگارش و دیکته است. این برنامه می تواند اشتباهات گرامری شما را اصلاح کند و توضیحات لازم و کافی در همان راستا به شما بدهد. می توانید آن را هم روی لب تاپ و کامپیوتر و هم گوشی تان نصب کنید.

 

Anki

فلش کارت های دیجیتال است. یکی از بهترین روش های یادگیری به ویژه زبان استفاده از فلش کارت ها است که می توانید با خودتان به هر جا ببرید و از آنها استفاده کنید. این برنامه بهترین کاربرد را برای یادگیری واژه و گرامر دارد، شما می توانید فلش کارت های گفتاری تهیه کنید یا از فلش کارت هایی که دیگران اماده کرده اند هم استفاده کنید.

 

Hello Talk

این اپ به شما فرصت می دهد تا با سایر مردم از سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و صحبت کنید. این برنامه برای شما فرصت تمرین مکالمه که بسیار ضروری است را فروشم می کند.

 

BBC Learning English

این برنامه به شما در زمینه واژگان، درس های گرامر و حتی بهبود تلفظ بسیار کمک می کند. این درس ها متناسب با اخبار است و می تواند برای بسیاری جذاب و جالب و متناسب با مسائل روز دنیا باشد.

 

رسانه های انگلیسی زبان

 

shutterstock 222048700m | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

رسانه های اجتماعی و منجمله اخبار ویترین دنیای واقعی پیرامون ماست.  با توجه و پیگیری آنها میتوانیم با اصطلاحات، لغات، گرامر و تلفظ به روز دنیا آشنا شویم و به بهترین شکل کاربرد آنها را فراگیریم.  شبکه ها و رسانه های زیر می تواند در جهت یادگیری زبان جدید بسیار مهم و موثر باشند:

  • BBC News
  • Sky News
  • CNN
  • VOA
  • NBC
  • The New York Times

رسانه های معرفی شده از جمله بهترین شبکه های مرجع برای یادگیری زبان هستند اما مجلات و شبکه های فیلم و کارتون نیز مانند Cartoon Network ,Netflix  و غیره می توانند بسیار مفید و موثر باشند.

 

مکالمه انگلیسی با پارتنر زبان

 

Professional Outbound Caller ID Tips for Sales Featured Image iStock 946991350 | مکالمه با پارتنر زبان | ECC

هر زبان شما را بخشی از آن جامعه می کند. تلاش برای یادگیری آن بدون صحبت با افراد دیگر سخت است. از هر فرصتی برای صحبت با مردم استفاده کنید، حتی تلفنی. شما با گوش دادن به نحوه استفاده دیگران از کلمات حتی اگر قوانین را نمی دانید، گرامر را یاد می گیرید. هر چه بیشتر کلماتی را که به درستی استفاده شده بشنوید، بیشتر یاد می گیرید.

ما در موسسه آموزش مکالمه زبان ECC این امکان را فراهم کردیم که به سادگی و به صورت حرفه ای و مداوم با پارتنر زبان خود در حال مکالمه باشید. چرا که تمرین زبان بهتر است مداوم و روزانه اما در زمان های کم انجام شود که هم برای زبان آموز راحت باشد و هم کارایی لازم را داشته باشد. بهتر است که پارتنر شما نیتیو باشد یا بر زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باش.

 

آیا بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در کلاس درس است؟

در عصر حاضر همه چیز رنگ و بوی مجازی، شبکه های اجتماعی، اینترنت و دیجیتال به خود گرفته است و روش های سنتی به مرور رنگ باخته اند. از جمله در حوزۀ آموزش نیز روش های سنتی به تدریج کارایی و مشتاقان خود را از دست داده اند.

یادگیری در کلاس درس مزایا و معایبی دارد منجمله در کلاس درس حضور معلم و همروشی دانش آموزان می تواند هم انگیزه بخش و هم مشوق باشد و گاهی هم حتی می تواند عامل استرس زا باشد. معلم می تواند اشتباهات را اصلاح و شکل صحیح مطلب را آموزش دهد. تعاملات و روابط اجتماعی گسترده تر و عمیق تر می شود. تمرکز در کلاس بیشتر و دقیق تر است.

 

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی با نرم افزار و اپلیکیشن ها است؟

بسیاری افراد زبان انگلیسی را با اپلیکیشن و نرم افزار بهتر یاد می گیرند. بخصوص نرم افزارهای آموزشی که با کمک آنها نیاز به هیچ منبع دیگری برای یادگیری زبان ندارید. ضمن اینکه همیشه همراه شما هستند و استفاده از آنها بسیار راحت است به سادگی به منابع معتبر و به روز دنیا دسترسی دارید. یادگیری زبان از طریق بازی و نرم افزار بسیار جذاب و فرح بخش است و سبک متفاوت و جذاب آنها می تواند کارایی و انگیژه شما را به مراتب بیشتر کند.

 

آیا می توانم از رسانه انگلیسی به عنوان بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنم؟

یادگیری به ویژه یادگیری زبان از طریق رسانه می تواند بسیار مفید باشد زیرا محدود به زمان و مکان نیست و بسیار منعطف است. این از مزایای بسیار مهم آموزش از طریق رسانه است که در این دنیای پر مشغله می تواند بسیار مفید باشد.

  • بهره گیری از زمان به طور موثر
  • سرگرم کننده و فرح بخش
  • متناسب با نیازها و مطالب روز دنیا
  • بدون محدودیت به مکان خاص
  • ایجاد بستر آموزشی سیال از سراسر دنیا
  • فروریختن چارچوب های خشک و غیر منعطف
  • افزایش انگیزه یادگیری
  • کاهش عوامل استرس زا
  • ادغام کردن مهارت های یادگیری زبان انگلیسی از طریق بازی به طور همزمان؛ خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن.
  • ایجاد نگرش مثبت نسبت به یادگیری

 

چرا ECC یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی است؟

یادگیری زبان جدید یک فرآیند طولانی است، اما لازم نیست سخت باشد و دلیلی وجود ندارد که نتوانید از انجام آن لذت ببرید. قطعا روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند مسیر یادگیری را سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز کنند. اساتید مجرب ECC موثرترین راهکارها را به شما معرفی میکنند و از آنجا که مجهز به اطلاعات به روز در رشتۀ خود هستند میتوانند در طی این مسیر شما را به بهترین شکل همراهی کنند.

اساتید ما در خصوص بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی، بهترین کتاب ها، برنامه ها، شبکه های مجازی، اپ ها ، مجلات و حتی فیلم ها،کارتون ها و بازی ها اطلاعات فوق العاده ای را در اختیارتان قرار خواهند داد. به ما اطلاع دهید که چه چیزی برای شما مفید و موثر بوده! البته همکاران و کادر مجرب ما در تمام مراحل پا به پای شما هستند و از هیچ کمک و راهنمایی دریغ نمی ورزند. آنها صادقانه اطلاعات ارزشمند و تجارب گران بهای شان را در اختیارتان قرار می دهند!

 اگه شما هم از زبان آموزان ECC هستید حتما تجربیاتتون رو با ما در زیر همین مطلب به اشتراک بزارید.

دوجلسه آزمایشی رایگان!

دو جلسه 100% رایگان تعیین سطح و شرکت در کلاس های آموزش مکالمه زبان تلفنی ECC فقط با پرکردن فرم زیر:

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

تقویت مهارت ریدینگ (Reading) و درک مطلب زبان انگلیسی

تقویت مهارت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی: راهنمای جامع

مهارت ریدینگ یا خواندن، یکی از مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی است که نقش حیاتی در زندگی روزمره، پیشرفت تحصیلی و شغلی ایفا می‌کند. با تقویت مهارت ریدینگ، می‌توانید به انبوه اطلاعات موجود در منابع انگلیسی دسترسی پیدا کنید، با افراد انگلیسی زبان در سطوح مختلف ارتباط برقرار کنید، در امتحانات و مقاطع تحصیلی بالاتر موفق شوید و فرصت‌های شغلی خود را ارتقا دهید.

ادامه مطلب »
۹ روش موثر برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در خانه

9 روش موثر برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در خانه

زبان انگلیسی یکی از زبان‌های بین‌المللی است که در بسیاری از زمینه‌های زندگی کاربرد دارد. از جمله مهم‌ترین کاربردهای زبان انگلیسی می‌توان به ارتباطات بین‌المللی، تجارت، گردشگری و آموزش اشاره کرد. به همین دلیل، یادگیری زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد ضروری است.

ادامه مطلب »
نحوه انتخاب بهترین دیکشنری: راهنمای گام به گام

نحوه انتخاب بهترین دیکشنری: راهنمای گام به گام

دیکشنری یکی از ابزارهای ضروری برای یادگیری هر زبانی است. دیکشنری به ما کمک می‌کند تا معنای کلمات جدید را بیاموزیم، تلفظ آنها را درست بفهمیم و کاربرد آنها را در جمله تشخیص دهیم. اما با وجود تنوع دیکشنری‌های موجود در بازار، انتخاب بهترین دیکشنری برای خودمان می‌تواند دشوار باشد.

در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین دیکشنری را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب »
10 داستان‌ کوتاه انگلیسی برای کودکان: راهی جذاب برای یادگیری زبان

10 داستان‌ کوتاه انگلیسی برای کودکان: راهی جذاب برای یادگیری زبان

داستان‌های کوتاه انگلیسی برای کودکان می‌توانند نقش مهمی در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان ایفا کنند. این داستان‌ها می‌توانند کودکان را با زبان انگلیسی آشنا کنند، دایره لغات و مهارت‌های خواندن و نوشتن آنها را بهبود بخشند و به آنها کمک کنند تا با فرهنگ انگلیسی آشنا شوند.

ادامه مطلب »

دیدگاه شما

در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی»

  1. دوره مکالمه زبان انگلیسی فشرده ای سی سی بهترین دوره ای بود که برای مکالمه شرکت کردم و به نظرم یکی از بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی مکالمه با پارتنر های حرفه ای ecc بود. مرسی از شما ?✌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *